torsdag 16 oktober 2014

NATURFÄRGER OCH TVÅ VINNARE

 Från mycket färg till lite mindre.

 Hittade plädar på Jotex för 79:- st och så var
det 40% på den första, blev väldigt billigt.

 För och komma upp i minsta beställningssumma
fick jag ta tre plädar.

 Två med ljus botten och en med grön botten.

 Kappan köpte jag av en kollega för dryga hundringen.
Såg i senaste Lantliv en nästan exakt likadan för
19 gånger så mycket!!

 Lugna färger.

 Och så har maken valt två vinnare.....

Varsitt armband till Agneta i Snäckskalsdalen och
Bia, grattis tjejer. Mejla mig så kommer en
rosa vinst.
Kram och hej
AnnaMaria






35 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Grattis till vinnarna!
Fina bilder!
Kram Och hej
Kathrine

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygga plädar, vilket fynd. Passar jättebra in hos dig.
Grattis till Agneta och Bia!
Ha en fin dag i regnet
Kram Maria

OddStyle.dk sa...

Stort tillykke til vinderne af de fine armbånd :-)

Jeg holder meget af jordfarverne og synes dine nye tæpper er lækre og i denne kolde og regnfulde tid, er det rigtig hyggeligt at kravle ned under et tæppe.

Ha´ en rigtig god dag!
Kram fra OddStyle

G:a Affären sa...

Fina höstfärger på plädarna, och kappan! Av det lilla jag ser tycker jag den bara är så snygg!!
Grattis till Agneta och Bia och tack till dig för en fin utlottning!

Kramar
Cia

Vardag och flärd sa...

Så mycket du har fyndat! Plädar är skönt att ha nu när det är lite ruggigt och även till vårkvällarna när man vill hålla sig ute. Det ser också hemtrevligt ut när man lägger ut plädar i inredningen.
Kappan är snygg, bra när man kan köpa/byta kläder med varann.
Och grattis till vinnarna! Nu har jag på mig mitt armband som jag köpte från For Life.
Ha en fin helg, vännen!
Kramar Eva

Anonym sa...

Så snyggt & ....Grattis till de lyckliga vinnarna :)

Ha en fin dag/Kram

Hannis sa...

Plädar får man aldrig för många av!
Ser sköna ut.

Och grattis till vinnarna=))
Kramen Hannis

House and Garden by Bia sa...

Hej bästa bloggvän!!
Först vill jag tacka så jättemycket för den fina vinsten som jag kommer att få;)
Blev jätte glad ;)...och sen vill jag säga att du verkar ha så fint hemma, lantligt och smakfullt...plädarna passar utmärkt i det rummet ;))...är på jakt efter liknande djurhuvud som du har på väggen. Vilken bra början på denna dag, då jag ikväll ska på "galej"...hoppas den blir lika trevlig som denna morgon...
Stor kram bia

Ett ögonblick sa...

Hej AnnaMaria!!
Kul att Du vill vara med och skriva kommentarer:))
Grattis till vinnarna i din utlottning!! så fina armband de kommer att få.
Vilka fynd du har gjort, jättesnygga plädar!! lugn och fin färgskala i det vackra rummet.

Nu har jag ätit min sena frukost och då vet du vad jag ska ut på i regnet;)) skönt att det finns parkering under tak.

Ha en fin torsdag!!
stor kram lisa

It's me sa...

Lovely colors!...i thought you wright my name wrong.....hahaha....congratulations for the winners love Ria...x!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vilka underbara bilder!!!!
Varmaste kramar till dig
och ha en fin dag

Geli sa...

Dear AnnaMaria!
I love your boots!
Autumn can come ...
Congratulation for the lucky winners!
Happy day AnnaMaria!
With love,
Geli

Ett ögonblick sa...

Hihi... vi kan väl fortsätta och konversera idag så blir det snart 100 kommentarer:))
Du gissade alldeles rätt!! och jag träffade min käre morbror i affären, min favoritmorbror som jag tycker så oändligt mycket om. Vi är så lika i vårt tänkesätt och vi kommer så bra överens. Dessutom har han en humor som går utanpå det mesta och som kan få vem som helst på gott humör, en riktig glädjespridare!!

Hoppas ni får en trevlig lunch! det låter härligt med lunchgäster så här mitt i veckan, allt behöver inte förläggas till helgerna.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och så göra lite pappersarbete som ligger efter, två flugor i en smäll;))

Kram lisa

Giac sa...

Hej Anna Maria,
Återigen är de vackra bilder. Jag älskar särskilt stol i den första ... underbara läder.
Stor kram,
Giac

Snäckskalsdalen. sa...

Å jag är så glad! Jag har mailat dig via mobilen - jag litar inte på att dom mailen man skriver där kommer fram.....men jag hoppas, annars gör jag ett nytt försök!
Jag kommer att bära det armbandet jämt, tror jag, för jag ser att jag tycker väldigt mycket om det!
Vilka fina plädar - du hittar så mycket fint på nätet. Och dom här såg ut som Mulberry el likn och så var det helt andra priser, super!
Agneta kram

LÁrt de Vivre sa...

Vilka fynd, både snyggt och skönt

Kram Kajsa

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Grattis till vinnarna av de jättefina armbanden!
Vilka fina plädar, fina färger och alltid fint med rutigt.Trodde att det var några dyra plädar, ser ut så. Roligt att göra såna fynd!
Kappan ser verkligen jättefin ut! Såg en liknande på Lexington som jag blev så sugen på, men tyckte den var för dyr. Ytterligare ett fynd för dig!

Fin avslutning på veckan och trevlig helg.

Kramar Anncathrine

Frida sa...

Gratulerar till vinnarna av de fina armbanden :) Vilken härlig pläd du har köpt, gillar färgerna. De passar bra till din läderfåtölj. Snygg kappa du har köpt, i bland gör man sina fynd :)
Ha en fin helg AnnaMaria!
Kramar Frida

Frida sa...

Gratulerar till vinnarna av de fina armbanden :) Vilken härlig pläd du har köpt, gillar färgerna. De passar bra till din läderfåtölj. Snygg kappa du har köpt, i bland gör man sina fynd :)
Ha en fin helg AnnaMaria!
Kramar Frida

Annas röda stol sa...

Grattis till vinnarna!! Finfina plädar och wow för din fåtölj :) Kram Anna

Birgitta sa...

Ser att jag missat en hel del på din blogg nu när jag haft datastrul. Dessutom har allt känts så motigt i höst men nu börjar jag komma tillbaka och har börjat lite smått i vävstugan.
Du har alltid så mycket fint du visar, så det är roligt att titta in här.
Ha en skön helg.

Anonym sa...

Grattis till vinnarna!

Meta sa...

Snygg pläd du hittat. Gillar den rutan skarpt. Grattis till vinnarna med
Ha en fin fredag
kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Jättesnygga plädar, verkligen höstiga!
Ja visst blir man glad av färg men jag återkommer alltid till det bruna, beiga och naturliga...skönt för själen och väldigt vackert!
Ha en härlig fredag...
Varm kram,
Titti

Ann Kåge sa...

Så fina höstfärger på din plädar. Vilka fantastiska fynd du gör. Passar jättebra till den supersnygga läderfåtöljen. Önskar dig en fin helg!
Kram Ann

Ann Kåge sa...

Glömde att säga stort grattis till vinnarna av armbanden!
Kram Ann

Unknown sa...

Flotte pledd :) Du er flink til å handle på nettet. Jeg er kjempe dårlig på det- men med dine linker og tips så prøver jeg meg nok på det :)Ebay har jeg heller aldri prøvd- men kanskje en dag.

Takk for koselige ord inne hos meg- de varmer :) Vi har noen spennende dager nå og i natt så sov jeg ikke- det er ulikt meg og skikkelig teit - for jeg trenger å sove :) Må bare slutte å tenke.

God helg klemmer Monica

helle sa...


Tillykke til vinderne!!
Fine plaids i virkeligt flot afstemte farver, og din frakke kan jeg godt forstå du købte af din ven!
Ønsker dig en fin weekend, ven!

Kram Helle

helle sa...


Tillykke til vinderne!!
Fine plaids i virkeligt flot afstemte farver, og din frakke kan jeg godt forstå du købte af din ven!
Ønsker dig en fin weekend, ven!

Kram Helle

liven sa...

Deilige tepper som er gode å ha i høst og vinter :)
Kappen din så også så kjempefin ut!
Grattis til heldige vinnere :)

Ønsker deg en fin helg
klem klem

Hanna sa...

Grattis till vinnarna, fin filt.
Ha en fin helg!
Hanna

Marie maräng sa...

Men vilka fina plädar till kanonpris!

Inte dumt att kunna köpa en snygg kappa av en kollega även den till riktigt kanonpris!

Grattis till dom lyckliga vinnarna!

Önskar dig en fin fin helg!
Kram Marie

Hos Jorunn sa...

Gratulerer til de heldige vinnere! Du, så fine pledd og så billig!!! Jeg har shoppet på Jotex flere ganger og fått kjøpt ting til en veldig bra pris. Lekker den jakken også!

Stilig header!
Ha en fortsatt fin helg:)
Klem Jorunn

Anna Stenberg sa...

Grattis till vinnarna! Fortsatt trevlig helg! Anna

Bitte sa...

Grattis till vinnarna! :-)

Vilka härliga plädar du har köpt, de passar bra nu när det har blivit så svinaktigt kallt! Kappan var ju ett fynd om du fick den så billigt, ibland ska man ha tur :-).

Många kramar
Bitte