torsdag 23 oktober 2014

DET VILDA LUGNET

 Hösten är som ett vilt lugn, både vad det
gäller väder och allt som ska fixas och göras.

 Har inte hunnit fota inlägg, då får det bli Pinterest.
Alla bilder samt inläggets header är därifrån.

 Men med foton som jag önskar att jag
hade tagit.

 Går det och bli sötare....

 Snygging bland höstlöven.

 Stickat känns rätt i höst, jag gillar den här
bilden och kläderna jättemycket.

 Eller en leo mönstrad kofta, läckert.

 Klänning till festen....

 Festen som kanske blir här, beror som
sagt på vädret. Här ser det lugnt och vackert ut.

Avslutar med två sötnosar i vilt språng mitt i
hösten. Önskar alla en bra torsdag och hösthelg.
Kram och hej
AnnaMraia





34 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Underbara bilder du bjuder oss på, Pinterest är en glädjekälla, jag älskar att sitta och kika på bilder där.
Härlig Torsdag till dej,
Kram Och Hej
Kathrine

Anonym sa...

Fantastiska pinterest foton/Höstvarma Kramar

Vardag och flärd sa...

Det är roligt att titta i Pinterest på alla fantastiska foton - men jag njuter lika mycket av dina egna!
Ha en härlig helg, vännen!
Kramar Eva

Hannis sa...

Underbara bilder!
Fina som inspirationskälla.

Hoppas att du får en alldeles ljuvlig helg// Kram Hannis

Meta sa...

Vackra bilder ja visst det finns massor av bilder som man önskade ha tagit.
matbordet såg härligt ut hade gärna suttit där med en mysig middag
Ha en skön torsdag
kram Meta

Unknown sa...

Hej AnnaMaria❣
Vem önskar inte vara fotografen bakom dessa fina bilder, fast vissa av dem ser verkligen ut att kunna vara dina..samma stil.
Här hemma har jag en lugn fm innan det är dags att jobba och har faktiskt tänkt gå ut o fota lite, har ju det i läxa från fotokursen jag går.
Ha nu en skön torsdag ♡

lisashus sa...

Vilka fina bilder du har hittat!

Ja, hösten är verkligen som ett vilt lugn! Det har blåst och regnat i flera dygn här, och antar att det har varit liknande hos dej!
Idag glimtar solen fram - äntligen!
Ha det gott du också!
Kram
Lisa

House and Garden by Bia sa...

Har aldrig varit inne på Pinterest...måste nog göra det ser jag;)...vovsingen var för gullig och dom gröna kläderna verkar gosiga och härliga...önskar dej också en fin hösthelg;)...men vi "ses" ju på söndag igen, hihi...
Största kramen
Bia

It's me sa...

Lovely pictures...That sweet puppy i pin from you last week...enjoy your weekend have fun!...love Ria...x!

Ett ögonblick sa...

Hej AnnaMaria!!
Hoppas allt är bra!?
Pinterest är verkligen en guldgruva, bara att titta och njuta... som balsam för själen. Superfina bilder!! ...och min favorit? ja det blir naturligtvis den lilla vovven.
Det är höstigt idag, lite rått och grått. Känner att jag vill så mycket, men orkar inte, så nu har huvudvärken satt in... anar att det är migrän på G.

Ha det så gott!!!
kramar lisa

angie sa...

danke für die schönen bilder!!! einen schönen donnerstag wünscht angie aus deutschland

Geli sa...

Dear AnnaMaria!
You have bad weather and I also ...
Since Monday we have storm, heavy rain and a little bit of snow.
After this warm sunday a real shock!
I hate it!
My garden is full of leaves and broken pieces of trees and I have no chance to go out and clean all.
It' s too wet!
The little puppy is soooo cute!
I' m always dreaming of having dogs like you!
Wonderful photo with your dogs in front of the fire in your last post!
I wish you dry sunny weather for the weekend and a lot of fun with your family!
With love,
Geli

Rost och rädisor sa...

Inte kokt så mycket fina bilder folk delar med sig av. Har inte Pinterest själv.
Kram
Anette

Blommiga Rutan sa...

Hej!
Vilka bilder ! Ja, dom önskar jag också att jag tagit!!
Det finns verkligen otroligt många läckra bilder på Pinterest .
Ja, nu har hösten verkligen kommit , så kallt och blåsigt här idag.
Önskar en skön helg till dig
Kramar Anncathrine

Nette Cecilia sa...

Jättesnygga bilder ,det är många man kunde ha tagit ,kram nette

Snäckskalsdalen. sa...

Det finns inget som är lättare än att förlora sig på Pinterest, jag letar efter allt där.....Men du har ju hittat det bästa på alla områden, så läckra bilder och vilka härliga kläder och så valpen förstås och dom små flickorna på slutet. Jag är som du så himla glad över att den siten finns!
Kramar

HWIT BLOGG sa...

Hi hi, jag fick också ta till Pinterest idag! Ja där kan man lätt bli sittande i flera timmar och bara se på alla vackra bilder...
Åhhh bild 1 och 3, helt underbara!
Tack för din rara kommentar om drömträdgården också!
Varm höstkram till dig,
Titti

helle sa...

Det er nu en god ting, det med Pinterest! Fantastisk fine billeder du har valgt ud til os i dag. Striktrøjerne, især leopardmønstret faldt direkte i min smag også...men det gjorde det hele jo!
Jeg kunne faktisk godt genkende dig i billedvalgene!

Hav en dejlig weekend
kram Helle

Annas röda stol sa...

Underbara bilder och Wow för den gröna stickade tröjan!!! Kram Anna

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Oj oj ojj så vakkre bilder du har funnet , så fine ! God helg til deg ! Klem

Mittgodastefinaste sa...

Fantastiska bilder du letat upp! Jag bara älskar de där festklänningen! HELT underbar ser den ut! Vill haaaaa den!

Kram Jenny

Margareta sa...

Så härliga bilder...bara att njuta...
Och lille Hugo i förra inlägget-vilken charm..
Önskar dig en bra kommande helg!
Tänk om det kunde bli lite sol!
Kram Margareta

Hannis sa...

God morgon!
Nu har du fått mig att börja med pinterest igen=))
Hade glömt bort hur kul det är!
Kramen Hannis

Black Iris sa...

Inte behöver man alltid fota själv när det finns så mycket härliga bilder man kan låna.
Finfint inlägg..

Kram Maidi

Hajan sa...

Varken hunden eller flickorna kan bli sötare. Jättefina bilder Du tagit, så himla duktig Du är.
Så roligt att följa din blogg.

G:a Affären sa...

Så fina bilder du letat rätt på! Jag har njutit en stund och så klart fastande jag vid den söta valpen. Jag blir galen av längtan efter en hund! Men i helgen ska jag vara lite hundvakt och det ser jag verkligen fram emot.
Headerns bilder, säger bara åhhhh!

Trevlig helg!
Kramar
Cia

Jenny sa...

Har sagt det förr, pinterest är rent livsfarligt! Man blir liksom beroende om man börjar titta. Ska följa din sida nu, har inte något själv utan har fullt upp med att kolla andras, ha ha.

Kram,
Jenny

Mycket annat & lite betong sa...

Idag har vi haft det ungefär som på den översta bilden. Regn och blåst.
Många vackra och inspirerande bilder på Pinterest!

Kram Agneta

Älskade pion sa...

Vilka härliga bilder.Hösten är inte så dum ändå...den bjuder på mycket vackert också.Kram Ulrika

Unknown sa...

Vakre bilder du byr på- jeg har ikke vært inne på pinterest ennå- men nå skal jeg jammen ta meg en titt på det der. Håper migrenen din har gitt seg for denne gang og at det blir lenge til neste gang !

Takk for fine ord :)

Klemmer fra Monica

Anonym sa...

Vilka underbara bilder! Ha en bra helg!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara bilder i en mycket vacker färgskala. Hösten är en årstid då allt måste bli klart inför vintervilan.
Kram,
Regina

Ingela sa...

Vilka härliga bilder!
Trevlig söndag!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Jag borde definitivt besöka Pinterest oftare! SÅ mkt inspo:)
Trevlig kväll från Skottland