söndag 24 mars 2013

VÅRTUNIKA FRÅN ÖSTEBRO

 Har köpt en ny tunika från Östebro, hittade den hos
Iris o Doris. Och Carro fick vara modell.

 Tunikan är ljusturkos med fina band framtill.

 Kortare fram än bak.....

 Vi har inte samma storlek så den är stor till Caroline.
Det här är en medium.

 Kommer och bli min favorit tunika i vår och sommar.

 Köpte lite blommor till helgen.

Blandade sorter och två små jättesöta påskharar
på pinne.
Ha en fin solig varm (hoppas vi) påskvecka
Kram och hej
AnnaMaria







72 kommentarer:

Tina sa...

Underbar färg på tunikan, vårig o fin!

Solig kram till dig

Things and Thoughts sa...

So lovely fresh photos!
Happy Easter! Kisses Olympia

MINA TVÅ HEM sa...

Tunikan är så fräsch.
Trevlig söndag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

liven sa...

Heisann
En kjempefin tunika som blir flott å bruke i vår og sommer!
Her er det fremdeles ulltøy som gjelder, men slik er det vel kanskje hos dere også!
Et nydelig vær, men dog så kaldt!!
Nydelige blomster og så fint satt sammen :)
Ønsker deg en fin søndag
Klem fra meg!

G:a Affären sa...

Vilken fin tunika, och användbar både till jeans och fest!

Arrangemanget med helgens blommor känns verkligen fräscht och uppiggande.

Önskar dig detsamma AnnaMaria!
Kramar
Cia

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon fina du!
Vilken Underbar Tunika !
Och färgen var ju så härlig.
Ska kka in där :)
Tack för tipset vännen! :)

Ha en fin och solig söndag och tack för dom fina inspirerande bilder!

Kraaam

Lövkojan sa...

Snygg! Vilken härlig modell av tunika med kortare fram, förstår att den kommer bli välanvänd!
Åh, vilka blommor och urgulliga harar i:)
Ja nu ser vi fram emot plusgrader och sol!

Ha en fin vecka du med, kram Marie-Louise

Annas röda stol sa...

Fin färg och spetsen ger det där extra :) Ha en trevlig söndag. Kram Anna

Meta sa...

Den kommer du att passa bra i.Är ju så fin.
Härlig bukett med fina blommor.
ha en fin söndag
Kram Meta

Rummet för välbefinnande sa...

Jättefin tunika! Skulle nog kunna tänka mig det mesta i klädväg där. Så mycket fint!
Ha en bra vecka vännen.
Kram Mia

Nyanser av vitt sa...

Åh så fin och så fin du kommer att bli i den. Läckerbit!
Fint blomsterarrangemang. Vi är hemma igen. Kom hem sent igår så nu är det uppackning och tvätt som gäller.
Ha en fin söndag.
Kram Agneta

STENLYCKA sa...

Vilken vacker tunika,den kommer du bli så fin i denna vår. Jag köpte en tröja i den färgen nu i helgen,blir glad åt lite färg, annars har jag ofta svarta kläder.
Blomsteruppsättningen var så fin passar bra nu till påsken!
Önskar dig allt det bästa och ha en fin påskvecka!
Kram Raina

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken härlig färg på den fina tunikan!! Snyggt att den är längre bak än fram.
Så sött arrangemang i våriga färger.
Ha en fin söndag.
Kram Maria

Hannis sa...

Den var snygg!
Gillar att den är längre bak, tycker sånt är snyggt.

Nu är det bara att vänta på varmare dagar!

Kram Hannis

Johanna Stålros sa...

Underbar färg modell och på dig;) kram

Välkommen Hem! sa...

Vårigt och fint! Bara solstrålarna kan lysa lite starkare så får du snart användning för den.
Söndagskram! Judita

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så fin tunika og stoffet så deilig ut, lett og fint ! Alltid moro med nye blomster og så koselig med noen små, søte harer. God Palmesøndag til deg !

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Jättefin tunika och jätte fin dotter,lika ni är♥
kram Gabriella

Så Vitt Jag Vet sa...

Helt underbar tunika.. Kommer nog att vara din favorit !
Kraam
Sanne

lisashus sa...

Snygg tunika! Jag gillar när det är nivåskillnader!
Underbar liten bukett du har gjort!
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram
Lisa

It's me sa...

Beautiful !!!....lovely sunday darling!!...love Ria...like your new banner !!

Elsa och Helena sa...

Jättefin tunika och jättesöt modell. Den kommer du att passa fint i med dina blonda färger.

Önskar dig en fin söndagskväll...ikväll blir det danska deckaren Brottet ikväll.

KRAMAR

Blonder og perler sa...

Nydelig tunika..skjønner at du liker den;)
Deilig å ha slike flerbruksplagg om sommeren.
Ha en fin dag.
Klem.

Fröken Tindra sa...

Vilken fin tunika du hittat! Härlig färg och söta spetsar.
Det var vackra blommor du köpt. Och de där påskhararna skulle jag gärna velat lägga vantarna på! De ser underbart söta ut.
Kram!

Geli sa...

Hello AnnaMaria!
The tunika is soooo dreamy and with my favourite color!
I love!I love!
And the photo with you and your cute dog is really lovely!
I hope the flowers with the little bunnies will last for a while!
They are so nice!
Thanks for your lovely post!
Happy sunday and a lot of sun!
With love, Geli

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin tunika ,gillar verkligen färgen
Och underbara blommor med påskharar i
Ha en skön söndag

Queen of Kammebornia sa...

Så fint så jag nästan svimmar!

Blommiga Rutan sa...


Hej AnnaMaria!

Jättefin tunika i en härlig vårfin färg! Söt modell du har också.

Underbar bukett!

Detsamma till dig, härlig vår vecka!
( vi håller tummarna!)

Kram Anncathrine

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

haha jg trodde det var din dotter och ibland då jag har kidzen runt så sållar jag mellan rderna och tittar mest på bilder=))) men jag tycker ändå att ni är lite lika..
ja vist var det skoj att jag vann
kram Gabriella

Anonym sa...

Fin tunika - men varför fick inte hela hunden vara med?
Är det en DSG?

Landbohaven sa...

Fin tunika.
Smukke blomster.
Tak for kigget.
Ha´ en god søndag aften.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Svar till anonym
Hunden får mer än gärna vara med, men på just den bilden blev det så.
Och det stämmer, det är en dansk svensk gårdshund
AM

Frida sa...

Det var en fin tunika, härlig vår och sommarfärg som passar till mycket. Underbara bilder som alltid:). En fin påsk önskar jag dig med, hoppaspå mycket sol och ingen snö. Kramar Frida

Bente sa...

Turkis er en av mine favoritt farger. Denne tunikan blir nok mye brukt.
Ønsker deg en riktig god påske.

House and Garden by Bia sa...

Härlig tunika och vilken läcker turkos nyans, aqua kanske;)
Trevlig söndag önskar jag dej!!
Kram kram

Hos Jorunn sa...

Den tunikaen var kjempefin og så herlig farge som den har:) Jeg like også godt at den er litt lengre bak. Åhhh så skjønn blomsterdekorasjon du har laget, masse flotte farger og påskeharene var så søte!!

Ønsker deg en kjempefin påskeuke! Klem Jorunn

Elna sa...

Tunikan ser jättefin ut och påskhararna är bedårande. Du får ha en fin start på veckan.

Kramen

katha´s kortmakeri sa...

Javisst var din gissning vild men... ingen gissade ju rätt så det blev lottning.
Färgen på tunikan är helt underbar!!!
Ha de gott!
Kram Katha

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
De har riktigt läckra kläder! Vore kul att prova - kanske en tur till Karlstad i vår. Då får det bli en sväng till Iris och Doris och kanske vi hinner säga hej!

Önskar dig en skön vecka med massor av sol!
Kram Monica

Lallbacken sa...

Hejhej. Jag håller med alla andra, jättefin tunika. Så romantisk med dom söta spetsarna och den mjuka färgen. Hoppas din vecka blir bra ;)
/mia

Draffin Bears sa...

Dear AnnaMaria,

I love your new tunic and it is such a pretty colour.
Also how pretty your flowers are.

Happy new week
hugs
Carolyn

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän.
Tunkian är verkligen jättefin, precis så gillar jag kläder, rymliga :) färgen är jättehärlig!
Din bukett får mig att vilja åka o köpa blommor idag :)
Hoppas allt är bra med dig!
Stor kram
Jessica

årstidens bästa sa...

Den är alldeles underbar, jag älskar färgen!

Ha en bra start på veckan.
Kram
Linda

Hajan sa...

DEt var en snygg Tunika, riktig
vårfärg också. Modellen älskar
jag, skön stil som man kan känna
sig fri och skön i.
Trevlig Påskvecka önskas från Hajan

OddStyle.dk sa...

Sikke da en skøn farve på den forårs tunika :-) wauw siger jeg bare, super flot...

Smuk buket :-)

Hvis du/I har lyst har jeg en Odd Molly konkurrence på min blog, kig ind alle kan deltage... :o)

Rigtig fin mandag - kramer herfra

Stolpås Gård sa...

Vilken härlig tunika!
Färgen var ju underbar :) förstår att det blir en favvo! Det var länge sedan jag köpte kläder, fast i helgen blev det träningskläder, då jag tänkte försöka mig på promenader och simning...vi får väl se hur det går ;)
Önskar en härlig vecka.
Kram Sussi på Stolpås

Tidevarf sa...

Fint arrangemang med blommorna och påskhararna var ju bara toksöta.

Hoppas solen skiner på dig idag. :)
Kramar
Anneli

Unknown sa...

En fin tunika på en lika fin tjej. Den ser riktigt bekväm ut och jag gillar att den är längre baktill.
Blommorna var oxå fina och såå söta påskharar.
Önskar dig en bra start på veckan, kram Ing-Britt

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så din tunika fanns den i andra färger?
Ha en fin dag/Kram Theres

OddStyle.dk sa...

TAK for dit fine link til min Odd Molly konkurrence :-) Ha´en fin aften - stort kram fra mig...

Margareta sa...

Såå jättefin tunika.Färgen är underbar och modellen likaså.Alldeles lagom fin på alla sätt.
Du har förmågan att hitta det speciella.
Och en härlig blomsterblandning.

Hoppas din vecka blir fortsatt solig!
Kram Margareta

houseofchandeliers and vintage sa...

Å vad vacker tunika, vad fin du ska bli i den. Medium är ju litet jag behöver large nu.
Blommorna är bedårande, älskar blommor,ljuvligt vackert.
Du tar så fina bilder.
Önskar dig allt gott.
Kram Zara

Anki sa...

Oj, jag är inte snabb direkt,
jäklar vad mycket jag missat här:)
Tråkigt med datakrasch, hoppas ni fått ordning på allt!
Jisses vilken fin tunika, älskar färgen, mmm...
Här lullar det på men minstingen är inte kry så det går trögt...sitter mest å drattar runt på fb, det är mer kravlöst där nu när tänket inte hänger med riktigt!

Sköt om dig Stumpis!
Goa kramen!

Sofia sa...

åh.... det är ju min färg!!! =)
Jätte fin!
Kram kram
Sofia

Anki sa...

Härligt med en ny frisk:)
Min är inte gammal heller men nu börjar den morra konstigt åt mig ibland...fast det gör ju dammsugaren oxå så det är säkert mig det är fel på, hihi...

Kramen!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättefin tunika! Hoppas den snart kommer till användning.
Härliga våriga blommor också. Nu måste väl våren komma snart?
Kram
Marie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jättefin tunika!! Härlig färg! Nu längtar man efter lite tunnare kläder...

Vacker påskbukett!

Kram,
Regina

Annaochlivet sa...

Så mycket fina bilder och ljuvliga färger:) Härlig blogg du har:) Kram från mig

CONCEPT by JESSICA sa...

Fin tunika, älskar färgen.
Ha fina kvällen, kram

Sallys hus sa...

Ååå hallå där!
Nu kommer du allt bli hur snygg som helst i vår AnnaMaria..;)
Jag förstår att den där kommer bli en favorit. Vilken tur för sig att modellen inte har samma storlek för hon var väldigt fin i den färgen..;)

Men du så trist med datorn...å alla bilder...:(
Du har i alla fall tagit så fina bilder på ditt band och fåtöljen..ååå den skulle jag allt vilja ha..;)
kram Katarina

Bitte sa...

Vilken underbar tunika du har köpt, jag tycker så mycket om alla "havsfärger" i olika nyanser och blandningar av grönt och blått. Turkost är dessutom så fräscht! Jag förstår att tunikan kommer att bli en favorit :-).

Jag läste ditt förra inlägg om de kraschade hårddiskarna, vad otroligt SURT att tappa alla foton! Du som tar så många fina foton dessutom. Det är väl bara att börja om, antar jag. De nya banden var fina i alla fall och de är början på din nya fotosamling :-).

Många kramar
Bitte

Millygarden sa...

Fin tunika i vackert turkos..gillar den färgen som känns vårfint nu.

Kram Marina

Chubby Chieque sa...

Absolutely Spring-y!

Hoppas Ni mår prima denna kalla lång vinter.

Trevlig Påsk, söta AM.

Mucho besos,
/Chie

Helens Universum sa...

Vilken vacker färg på tunika, och härlig blombukett!
Kram Helen

Unknown sa...

Å såå fin. Härligt Våfin kommer Du att bli i den. I dag var det underbart ute och Jag kunnde faktiskt känna att det går åt rätt håll.
Vi tog med min palnteringsbänk när vi flyttade och den har Mannen tagit fram nu. Så snart så....
I kväll har Jag stått i fönstret i sovrummet och tittat ut över åkrarna och OJ vilken fullmåne.

Kram Uttan

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Tusen tack för grattis!!
Kram monica

helle sa...

Jeg er sikker på at tunikaen også klæder dig rigtigt godt, dejlig turkis farve og anvendelig til mange lejligheder. Den bliver du glad for!

Vil også ønske dig og dine kære en rigtig skøn påske! Her smelter sneen med rekordfart så vårblomsterne dukker frem igen.

Kram Helle

Elsa och Helena sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt Glad Påsk...KRAMAR

Le petit jardin sa...

Vilken skön färg nu till vår/sommar..riktigt fräsch

Ha en riktigt fin påsk

Kram Kajsa

angie sa...

wow, die tunika ist wunderschön, ich mag auch die farbe!!! und ihre blumen läuten hoffentlich den frühling ein!!! alles liebe und ein schönes osterfest wünscht angie aus deutschland

Lyckoslanten sa...

Det var en fräsch och vårig tunika. Det är så fantastiskt med alla fina blomsterarrangemang nu. Du ska ha en riktigt fin start på påskhelgen! ♥

hemma hos lilla mej sa...

Härlig tunika och bara så läcker med turkost.Fina blommor .Ha det gott fina du .Kramar Rita ♥