söndag 15 januari 2012

NYA STÖVLAR OCH KOFTA

Nu har jag haft tur igen, vann ett presentkort
hos Anncathrine som har Blommiga Rutan.
En butik med mycket fint tex OddMollysar,
men jag valde den här koftan från NoaNoa.


Koftan är i ett tunnt silkigt material, så skön
och ha på sig. Är mycket mer grå i verkligheten
ljuset här gör den mer lila än grå.



Bak är det ett isytt sidenparti. Tack snälla
Anncathrine för min fina vinst.



Passade på och köpa ett par gummistövlar
när jag ändå hade paket på gång. Jag använder
gummistövlar året runt.



Märket är NoaNoa och dom är svarta med
rosetter i sidan.



Stövlarna är så mjuka och sköna, jag kommer
använda dessa mest till klänning.



Nu njuter jag av vivor, fast hållbarheten är
snudd på noll ibland! Dom är fina över en helg



Som så många andra kan jag inte kommen-
tera på vissa bloggar, blogger har ju introdu-
cerat en ny kommentarsfunktion. Det handlar
om och skaffa en delningsknapp eller pop-upp
fönster. Lotta med bloggen Min plats i
solen har klurat ut vad som är fel. Läs hennes
inlägg: Kan du inte kommentera.....!
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria







97 kommentarer:

Candylei sa...

Your primroses are sweet and I love the bows on your rubber boots!!!

Penseldraget sa...

Tack snälla vännen, ja de va lite knep o tungan rätt i munnen för att få texten perfekt. ;) vilken tur du har såååå fin vinst passar ju dig kanon. Och stövlarna bara älskar dom kanon snygga. ha en skön kommande vecka
kram pia

Levindas Värld sa...

Nämen grattis till vinsten, sicken tur du hade :-) Vilken fin kofta du valde, vacker i färgen! Och stövlarna var ju hur söta som helst med spetsen! Det är gulligt med stövlar till klänning :-)

Ja nu vill man införskaffa sig massa blommor! Jag är ute efter en vit våreld samt tulpaner, får köpa det nån dag här tänkte jag!

Ha en skön söndag!

Norregård sa...

Grattis!! Dinturgumma:)

Vill ha, både koftan & stövlarna!!!
Ha en fin söndag!

Kram Malin

Unknown sa...

Grattis till din fina vinst. Både koftan och stövlarna var riktigt fina. Stövlar skulle jag oxå behöva nya men tycker många är både hårda och tunga.
Läste hos Lotta om delningsknappen och fixade det.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej AnnaMaria.
Vilken lyckovinst :) Koftan är jättefin, och stövlarna likaså. Jag tycker också om stövlar och använder det gärna ofta :) Jag klär mig överhuvudtaget helst bekvämt, inte alltid så vackert kanske :)
Ha en härlig söndag och njut av allt du kan :)
Kram på dig
Jessica

Camilla sa...

Vilken härlig blogg detta verkar vara.. Kommer garanterat kika in här fler gånger :D

Och superfinfin kofta du köpt, ja stövlarna likaså :)

Visst har dessa blommor blivit lite sämre i kvaliten? Samma som tulpanerna.. håller knappt något alls. Men söta är dom :D

årstidens bästa sa...

Men så vacker kofta, du har allt tur.
Stövlarna var hur coola som helst, spetsen gillar jag skarpt!

Ha en fin Söndag.
Kram
Linda

hagagården sa...

Men å så fint,koftan och stövlarna var underbart fina.
Stor kram
Ninni

Tina sa...

Grattis till dina fina saker!
Klänningen som skymtar över stövlarna passar så bra till!
Nä, de där vivorna är bara för stunden men vackra ändå.

KRAM

lisashus sa...

Jisses, vilken tur du har! GRATTIS till fina vinsten! Kofta behövs verkligen i den blåsiga kylan och så vacker dessutom!
Stövlar använder jag också såhär på vintern - det är ett måste! De du köpte är ju jättesnygga! Något sådan skulle jag behöva...!

Vilken vacker färg på primulan!!!

Tack för tipset om kommentarerna! Det är vissa sidor som jag bara inte kan kommentera på! Retfullt och tråkigt!
Önskar dej en skön söndag!
Kram
Lisa

Fågel Blå sa...

Stort Grattis till den fina vinsten!
Du måste ha en jädrans tur för du vinner jämt!
Ler!
Jag vinner aldrig!!!!
Blir lite avis!
Nej jag skojade bara!
Fniss!
Koftan var gör snygg och stövlarna likaså!
Vivor är bara fina ett par dagar varför är det sÅ mån tro. dina bilder är förtjusande som alltid!
Kramar Kathrine

Blommiga Rutan sa...

Hej AnnaMaria!
Vilka fina bilder! Jätteroligt att koftan passade så bra, den ser jättefin ut på dig!
Så fint med klänning till gummistövlarna, och vilka vackra bilder du tagit på stövlarna tillsammans med dina söta vivor.
Har också flera små primulor i olika krukor här hemma, dom är så söta. Men håller med dig, synd att de håller sig så kort tid.

Önskar dig nu en riktigt skön söndag och en bra vecka.

Kramar Anncathrine

Johanna Stålros sa...

Vilken underbar kofta- grattis...stövlarna har jag oxå spanat in, men det blev ett par andra. Önskar dig en riktigt fin söndag. Kram Johanna

Vintage House sa...

Vilken härlig vinst du valde och en kanonfin färg läckra stövlar oxå....
Skön söndag på dig..
kram
sandra

Älskade pion sa...

Skitsnygg tröja,och stövlar.grattis till din fina vinst.Ha en fin dag vännen.Kram Ulrika

helle sa...

Så lækre sager du fik, koften virker have en fin pasform med indlægsstykket bagtil (en rigtig god ting for os, der har lidt for meget popo!) og støvlerne både søde og praktiske!

Har andre også besvær med at kommentere på visse blogge?? - troede kun det var mig, så tak for oplysningen, nu vil jeg over og læse lidt mere om det!

Hav en fortsat god søndag, ven!

Kram Helle

Smultron på ett strå sa...

Jättesnygga stövlar och söt kofta! Håller med dej om hållbarheten på vivorna, nästan att kasta pengarna i sjön! Men ibland får man helt enkelt pigga upp sej lite! //kram maria

Praliner sa...

Vilken fin kofta och snygga stövlar! Finfina bilder!

Sallys hus sa...

God morgon!!

Men åååå så fin!
Den koftan var hur söt som helst!

Va lustigt för jag stod o höll i just de där gummmistövlarna igår. Men jag kan ju inte i gå i något annat än stenhårda kängor för fotens skull så jag vågade inte köpa dem. men å så fina de är...o till klänning så där.
Blommorna är så söta så söta..jag har nog aldrig haft så stort behov av blommor som nu.
Hmm..måste kika in till Lotta...hon kasnke även vet varför man inte kan bestämma över sina egna inlägg också. Jag kan inte ändra någonting i min text...alltså markera ett ord och ex. göra det tjockare...länka eller ändra färg....suck...
Kram o ha en mysig söndag!
Katarina

Livet och vardagen sa...

Underbara stövlar!! Kan man köpa dem på nätet? Och är det i så fall "normala" storlekar? Kram

gamla skolan sa...

Så fina stövlar !!! Ja koftan också !! Vilken bra vinst ! Klär dig jättebra .
Önskar dig en fin Söndag !
Kramar // Susanne ♥

Nyanser av vitt sa...

Så fin du är och blommorna i trälådan är ju ljuvliga. Ha en fin söndag vännen.
Kram Agneta

toves sammensurium sa...

Neimen så heldig du var!!! Slikt er aldri feil å vinne,og støvlene er helt nydelige!!Elsker Noa Noa,this is why!
Toveklem:)

Hulda sa...

Så vårlig og vakkert innlegg fra deg i dag. :) Den jakken og støvlene er skjønne. Likte også så godt trappen med primulaer. Nydelige foto!

Lappeline ♥ sa...

En flott jakke med fine detaljer....og de støvlene var kjempe flotte.......skulle gjerne hatt slike.
Her på vestlandet brukes det også mye støvler.

En fin søndag til deg

Klem

Patry sa...

Un commento dall'Italia...:-BELLISSIMO BLOG!!!!Amo i blog che hanno questo stile, questo gusto, !Le foto sono magnifiche!Ho molto da imparare!Grazie !
Un saluto "a tutto cuore.." Patry
A presto

Livet på Vestergård sa...

Så fint du ekiperat dig!
Vivorna är så vackra nu och passar fint som kontraster till det vintervita vi har ute.
Ha en fin söndag! Kram Kicki

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Turmajja! Du har då verkligen tur, härligt! Jätteläcker kofta och stövlarna går ju inte av för hackor!
Ha det så gott!
Carin

It's me sa...

Like your boots Anna......!! and your blouse is wonderful......enjoy a happy sunday.....love from me...xxx.

Ett ögonblick sa...

Hej Vännen!
Grattis igen, vilken tur!!!
och vilka fina kläder Du har köpt!!!
Jag kikade på koftan också, gillar modellen men blev osäker på färgen. På Dig är den verkligen toppen! NoaNoas stövlar är kanon! såå läckra! min yngsta dotter har ett par sådana, tyvärr har vi inte samma storlek så hon får ha dem i fred;) men klänningen...ja, den vill jag också ha!!!
De små vivorna är så läckra...i affären hade dom ett helt hav i olika färger, men som sagt dom står inte så länge.

Hoppas Du får en riktigt skön söndag!
kramar lisamaja

Vardaxlyx sa...

Jätte fina plagg du har köpt =)
Kramkram

KKvinneblogger sa...

Så heldig du har vært! :)
Veldig fin kofte og praktiske og pene gummistøvler. Sånne er gode å ha her i Bergen også året rundt.

annashusidingtuna sa...

Hej!
Grattis till din fina vinst!!! Du har då verkligen tur som en tokig!!
sööööta stövlar.
Kram Anna

Thelma Louise sa...

Skrabbis...med fine ting..))
Deilig å fornye seg med litt
ting til seg selv :-))

ha en fortstatt fin fin søndag.))

Klem

Anki sa...

Jamen vad f-n, jag tycker det har krånglat länge nu...vissa bloggar är ju bara vita när man går in på dom, man kanske bara har tur som kommer åt sin egen!
Hörru skitlisa, har du nu vunnit igen, hihi! Stövlarna är sååå skitsnygga, koftan likaså...du är jättefin!

Japp, den obligatoriska pizza/film dagen är det idag, fniss...fast sallad går ju bra det med! Jag har precis ätit fläskfilé så nu blir det doggywalk, sen soffan!
Å nu får du allt ha lite förtroende ang mitt bakande...jag behöver alla goa tankar jag kan få, hihi!

Sköt om dig nu stumperumpan!
Kramisen!

rosenälvorna sa...

Hej, vilken söt kofta! och stövlarna var också jättesöta:) Att ta in vårblommorna är en chansning, de håller inte så många dagar, tyvärr! Christina

liven sa...

Kjempefin jakke...og tøffe støvler. Bruker mine Ilse Jacobsen støvler masse.....her som det er så mye regn!
Koselige bilder av primulaen AnnaMaria :o)
Klem!!

mammaxtre sa...

Vilken vinst, grattis!

Channal sa...

Grattis! Läcker kofta o fina gummistövlar! Primula har jag i alla färger hemma hos mig! Kram Anna

Nyanser av vitt sa...

Hej,
Hoppas din söndag varit fin. Jag äslar också rosa. Funderra på det i köket nu till våren eller så blir det favvefärgen turkost igen... Kul att du är med i min utlottning.
Sköt om dig
Kram Agneta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till din vinst, så mycket fint du hittade=) Stövlarna är helläckra!

Det är mysigt att boosta sig själv med vårblommor och lökar nu, det höjer humöret flera snäpp.

Önskar dig en fin söndagskväll!
Kram,
Regina

Photo by Maria sa...

Grattis till presentkortet.. Så himla snygg kofta och snygga stövlar..

Ha en fin kväll..

Kram Mia

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken vinst, så fin, och den klär dig verkligen! Gratulerar.
Och så en till som inte kan bevara vivor, det kan inte jag heller, jag har försökt allt men kommit fram till att det är förbrukningsblomma!
Tack för tipset om att läsa hos Min plats i solen, jag har läst och begrundat och skall läsa igen (för att försöka förstå).
Agneta kram

Hemmavid sa...

Grattis till din fina vinst! Så skoj med ett presentkort så du fick välja precis vad du ville ha!

Finfina blommor också!

Kramen Jenny

Anette sa...

Hejsan
Vilken fin kofta ;) sån tur att vinna .Grattis
Stövlarna va snygga också.
Ha en fin fin kväll.
Kramen Anette

Sussi.Sussinghurst sa...

Tak søde, jeg vil straks gå igang med at få lagt delningsknappar på min blog, uh, man bliver så ærgerlig når teknikken driller :)

Vardag och flärd sa...

Så vackert!
Tack för tipset om att kolla hos Lotta ang kommentadrer, ska gå in där nu!
Kram Eva

Anette sa...

Halloj igen:)
Måste bara tala om att de är en pionkrans :) ser nog ut som rosor.
En vän som gjort den till mej.
Hon är så duktig.
Kramen Anette

Bente sa...

Hallo AnnaMaria
Så heldig du har vært og slike fine gummistøvler.
Når det gjelder kommentarer får jeg skrevet, men får ikke lest de som legges igjen hos meg.


Bente

Tinas bo sa...

Vilken ljuvlig kofta!!
Stövlarna är superläckra!!
letar febrilt efter ett par läckra gummistövlar!! :))

Ska nu kolla hos Lotta, vad det är för fel på blogger! Tack för tipset! :)

ha en fin söndagkväll
Kramis Tina

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så ljuvliga stövlar♥ kram

Sofia sa...

Så fina stövlar! Ska jag ta och fundera på, för jag tycker aldrig jag hittar några som är sköna....
Kram kram
Sofia

Country Hill sa...

Hej AnnaMaria, grattis till den fina vinsten jättenfin tröja med fina detaljer och stövlarna så snygga.
Äntligen en kommentar från mig har haft jätteproblem med att kommentera men tack för tipset att läsa hos "Min plats i solen" det gjorde att jag började leta efter felet även om jag bara fattade en bråkdel. Såg att du tipsat Katrine "Fågel blå" om ett Pop-up fönster och lyckades fixa till ett så nu hoppas jag att det funkar.
Tack för alla fina bilder du alltid visar.
Ha en fin kväll och tack för tipset!
Kram Lena

Lilla Majken sa...

Grattis till vinsten och till de fina kläderna. Jag såg likadana stövlar fast till barn häromdagen och blev alldeles kär i dem. Så fina.

Ha en fin kväll. Kram Therese

idémakeriet sa...

Oj vad fint dina stövlar under klänningen.
Vilken lyckost du är att vinna ett presentkort, det var inte dumt.
Ha det gott.
Kram gerda

lotta sa...

Väldigt vacker kofta som passar dig. Ja jag håller med om att vivor är lite som dagssländor.Det ger i alla fall vårkänslor och det är bra!! Kram Lotta

krepsemor sa...

Hvilken vakke kofte du har vunnet! Den var veldig tøff i ryggen også. Støvler er praktisk året rundt, og her har det vært så vått i høst, og det fortsetter nå på nyåret =(
Primula (vivor) trives best på et kjøligere rom, og da slipper du å vanne så ofte også! Men lys må de ha!
Lykke til!

Magdalena sa...

så fine gummistøvler og så flott blomsterkrukke..
klemmmagny

Rapport till Vänfors sa...

Finfina stövlar:)
Kram Annika

Viola sa...

Fina plagg du har införskaffaat :) har inte märkt någon skillnad men läst om det på bloggarna, ska in till bloggen du skriver om för att läsa, ha en fin vecka, kram

Anonym sa...

Underbara Du, vilken skön & kärleksfull utstrålning Du har i allt Du företar Dig! Tack för alla fina kommentarer hos mig, trots att jag är usel på att besvara!

Kärlek

Agneta

Hannis sa...

Vilken vacker rygg på koftan!
Hela koftan var ju fin, jag faller för såna detaljer som ryggen.

Jag fattar inte riktigt det där med kommenterandet och delningsknappar.
Måste nog läsa om det.

Kramen Hannis

Villa Björkenäs Backen sa...

Godmorgon !

Grattis igen ! Du är väl en riktig Turgumma ! :)
Och sen är du flitig med att vara med i tävlingarna!

Jätte fina stövlar ! Nu blev jag sugen !
Jag vill också ha det! Mina är hemska!

Ha en fin start till den nya veckan!

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilken läcker kofta.Grattis till vinsten.Dy är allt en turgumma du.Bara så skoj .Underbara stövlar .Bara så fint till klänningar.Söta vivor helt underbara färger.Hoppas att du hade en mysig söndag och får en go start på nya veckan söta du.Kramar Rita ♥

frida sa...

Noa Noa hade 60% rabatt i en affär här i närheten, sjukt fina saker

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Grattis till vinsten! Så nygga inköp.
I de stövlarna kommer du alltid att vara läcker och snygg.

Önskar dig en underbar vecka, kram Monica

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!
Stor tur har du som vanligt, vilken vinst.
Grattis!
Visst är dom små vivorna fina, men här står dom inte heller särskilt länge.Ibland knappt nån dag.
Önskar dej en fin dag.
Kram Anette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Du är en riktig turgumma du :))
Grattis till din vinst!
Du kanske borde köpa dig en trisslott också. Du kanske kammar hem högsta vinsten där med...
Det var jättefin koftan du vann, och stövlarna var härliga de också.
Kram
Marie

Sara sa...

Hej hej :)
Åh vilka fina saker du fick med dig hem!
Ja vi får in våren från Odd Molly idag i klädbutiken som jag jobbar i så det ska bli spännande!
På fredag ska vi upp till formex för att handla ljus,smycken och lite kläder-ska bli skoj :))
Ha det så bra! Kramar

Karin - Mina Rum sa...

Jag gillar också dessa små färgklickar, men håller med om att de inte klarar sig så länge. Jag brukar plantera ut mina (om de har lite liv kvar i sig till våren). Då blommar de snällt utomhus. Jag har en som har blommat hela vintern. Det hör kanske inte till det normala. Men vad är normalt denna vinter?!

Vilken söt kofta! Grattis till vinsten.

Kram!

Fiffiga Systrar sa...

å vad härligt att vinna! Det lyser absolut upp vintermörkret!
Tack för tipset om kommentarerna, vi har haft många som sagt att de inte kunnat kommentera hos oss och det är ju väldigt tråkigt!!

Vi önskar en fin fin start på veckan! kram emelie och elin

Nicole sa...

Vilken turgumma du är! Koftan är jättefin och stövlarna också. Man blir så glad av lite nya kläder!
Vivorna är jättesöta, men som du säger är de ju förgängliga.
Nu ska jag kika in på bloggen du tipsade om, har nämligen problem med kommentarerna.

Ha en fin vecka!

Kram, Nicole

Tre Tanter sa...

Grattis! Vilken tur Du hade som vann och sen hittade så fina saker.
Nu ska jag genast titta in på hennes blogg och se vad hon har klurat ut.
Ha en fin vecka! Kram från
Tre Tanter.

Fia sa...

Såå fint, stövlarna är ju mycket finare än Hunters...! Kika in till mig, har nåt litet till dig...;)
Kram fia

Anonym sa...

Vilken fin kofta och urläckra stövlar. Bör fungera bra i Sverige där vi har kallt på morgonen och tö på e.m.
Må så gott. AMS

Solveig (Svingenslillehus) sa...

SÅååå flott kofte og herlige støvler! Du tar de flotteste og så inspirerende bilder! Oste nesten som vår her hos deg, vennen!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Go´kväll AnnaMaria.
Måste bara titta in och tacka dig och krama om dig för den fina kommentaren om mitt foto.. Jag har alltid varit en liten "doldis" och gömt mig lite bakom, vet inte varför.. Det var lite "modigt" av mig att visa mig själv idag :))
Ha en jättehärlig kväll.
Massa kramar till dig.
Jessica

Frøken Anker sa...

Så flotte ting, du har fået. Nu er du klædt på til at tage i byen - eller i skoven?
Flot

Kram Birgitte

Vita små hjärtan sa...

Grattis vännen!!!
Så fint skuren i ryggen!!! Å stövlarna är oxå kanonfina!
Ha en fin kväll! Själv har jag varit inne i andra huset och burit ut gamla väggar, plank och bråte!
Herregud vilket projekt!
Kram Agnetha

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med super gevinst!
Er så vakker den fargen, og flott snitt på den:)
Og superfine støvler også, med blondesløyfer:))
Ønsker deg en fin uke videre!

Jenny sa...

Hej AnnaMaria!
Grattis till vinsten, vilken ljuvlig kofta! Stövlarna är oxå snygga:)

Ha en trevlig vecka och tack för at du är med o tävlar hos mig!

Kraam Jenny

Chubby Chieque sa...

En turgumman!!! Den passar perfek på dig. Nu blir du mer snyggare än EVER!

Stövlarna är kanon fin och ser sköna ut. Jag ska snart skaffa en eftersom min blev flyttad när lilla dottern flyttade till Lund i helgen.

Ha en underbar vecka på Er alla overthere.

Många kramar,
/chie

Country Hill sa...

Tack snälla för din goa kommentar, det var ju Katrine och du som ledde mig på rätt spår så än en gång stort tack. Kommmer också ihåg hur gullig och uppmuntrande du var när jag började blogga.
Ha nu en fin kväll!
Kram Lena

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej söta AnnaMaria!
TACK för hjälpen med det här krångliga på bloggen att läsa sina kommentarer och kommentera! Jag var in hos tjejen i Min plats i solen och nu har jag fixat det:-)
Att de måste ändra och inte skriva ur man ska göra när man får dessa problem i Blogger...
TACK för tipset hos Blommiga rutan också! Nu har jag och min kompis Lotta beställt oss den fina vita blusen som du visade på bilden.
Grattis till ditt presentkort och fin tröja och stövlar du köpt.
Kram på dig!
Susannne

STENLYCKA sa...

Grattis!
Jag ha inte mycket tid över för bloggen denna veckan men var bara tvungen att titta in och säga kram på dig goa vän!
Raina

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej AnnaMaria!
Du är en riktig turgumma! En härlig vinst!
JA, nu är det skönt när vårblommorna kan pigga upp oss, om än bara över helgen(!) Lite dålig hållbarhet kan man dock tycka... Vi har ingen snö, så jag tittar varje dag på mina tusentals snödroppar vars gröna små pinnar står som spikar i rabatten:-) Något att glädja sig över!

Ha det gott, kramkram H.

Elsa och Helena sa...

Hej AnnaMaria! Ja, vilket krångel med kommenterandet, jag har nu ändrat till popupfönster, få se om det gör susen:)

Grattis till vinsten, tröjan är så snygg och du passar så fint i den.

KRAMAR

katha´s kortmakeri sa...

Vilken snygging du blev vännen och billigt kom du undan.
Grattis Grattis!
Kram Katha

Elsa och Helena sa...

Åhh, äntligen fungerar det. Har saknat dina rara kommentarer!
KRAMAR

Unknown sa...

Grattis till din jättefina vinst, koftan var jättesöt med infodringen där bak.

Stövlarna var inte heller dumma, så kvinnliga med rosetterna. Jag måste nog erkänna att det blir mycket gummistövlar hos mig med här på landet och då har jag varken häst eller annat som kräver stövlar. Jag är nog lat helt enkelt, det är så lätt att hoppa i stövlarna när jag ska skjutsa dottern till dagis eller hämta.

Nu ska jag bege mig till Lotta och läsa varför jag inte kan kommentera hos vissa, sidorna liksom hänger sig.

Ha nu en fin och mysig vecka!

Kraaaaaam från Bönan!

Kristina sa...

Vilken tur du har! Grattis! Vad fint med sidenpartiet på koftan! Stövlarna är superdupersnygga och såå snyggt till klänning.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Kristina

Maria sa...

Underbar vinst och vilka fina stövalar. Tänk jag har inte märkt detta med Blogger problemet men förstår nu att många haft problem.
Får se upp med detta.
Tack också för dina andra helt ljuvliga bilder du lagt ut sedan sist jag var inne. Kram Maria

Jenny sa...

Men vilken tur du hade då!!! Jag vinner aldrig något. Fast en gång vann vi 10000 på Triss så jag ska väl inte klaga kanske ... Härligt med blommor, jag köpte en liten doftjasmin på båge på Konsum idag :)

Kram,
Jenny

Rummet för välbefinnande sa...

Tack söta du för att du tänker på mig!
Ja, det har varit - och är fortfarande - mycket omkring mig. Jag har slutat på Jobbcenter och jobbar nu med det nya projektet. Åhhhh, det är så spännande. Spricker nästan *ler stort*
Sköt om dig och jag hoppas vi kan ses snart. Det borde lugna ner sig lite grand snart så att vi kan ta en fika tycker jag.
Kram kram Mia

Mina Gouldsamadiner sa...

Woohooo så söt kofta och så söta stövlar med rosetter i sidorna.Du ser ut som en dröm i det där,jättegulligt och kvinnligt.
Så sugen jag blir på primulor när jag ser dina,de är underbart söta,vårliga blommor...
Kramiz.

Draffin Bears sa...

Dear Anna Maria,

Yes, it was a problem not being able to comment.
Love your sweet primroses, your fabulous boots,{love the lace bows} and top.
Hope that you are enjoying your week

Hugs
Carolyn