torsdag 6 augusti 2015

SNART BRÖLLOP

 Tidigt inlägg idag, mycket som ska klaffa nu
innan sonen och Carolines bröllop.

 Tror aldrig rosorna blommat så rikligt som
iår, har plockat in ofta.

 Pionerna har ju blommat över sen
länge.

 Dessa har jag köpt. Fick alla för en hundring
av vår blomförsäljerska i byn. Var fem
buketter.

 Det här är ungefär hälften av dom.

 Den här klänningen ska jag ha på lördag.

Håller på och packar en liten väska, idag
kommer Hugo men tidigt imorgon bitti är det
dags och åka till dom. På lördag blir det bröllop,
kanske jag kan visa några bilder.
Kram och hej
AnnaMaria





19 kommentarer:

Hajan sa...

Åh så roligt och underbart, men då har ni mycket jobb alla nu.
Mitt barnbarn har varit tärna på en väninnas bröllop.
Alla måste ju inte ha lika, som väl är, alla har väl inte råd heller.
Jag hoppas att du får tid att knäppa lite bilder, Nu för tiden
vill ju inte någon vara med på bild.
Det önskar jag verkligen få se. Lycka till nu och hoppas allt klaffar som det skall.
Gammelbäggan Hajan

Anonym sa...

Waooo,så vackert allt ♡ ...
& så underbart med bröllop/Kram fina du!

Draffin Bears sa...

Dear AnnaMaria,

Love all your pretty pink flowers.
Hope you are having a lovely week
hugs
Carolyn

House and Garden by Bia sa...

Åhh så spännande med bröllop...det var länge sedan jag var på det, men jag tror nog att det kan vara på gång framöver med min brors döttrar som börjar närma sej 30 års strecket ;))...vad kul att få se några bilder därifrån...fin klänning du köpt...jag har också gjort lite klänningsfynd, är såå nöjd. Bilder kommer nog framöver ;). Idag ska vi handla kräftor med tillbehör som vi ska ha med oss på lördag då vi ska på knytkalas med kräftor.
Lycka till med bröllopet.....
Stor kram från Bia

Cat sa...

Men så roligt med bröllop! Det är det bästa som finns, alla är så glada och förväntansfulla.
Ha de gott och njut av tiden. Kram, Catarina

lisashus sa...

Så härligt med bröllop! Det kommer säkert att bli jättelyckat med alla vackra blommor - både rosor och pioner! Ja, det är verkligen rosornas år i år, de blommar ju som aldrig förr!
Du kommer att bli jättefin i den klänningen!
Lycka till med allt!
kram
Lisa

Giac sa...

Hej Annamaria,
Dina bilder är ett bra sätt att börja dagen. Jag älskar speciellt de första 2. Vilken vacker dukning.
Stor kram,
Giac

It's me sa...

Love from me Ria ..enjoy summer x

Sabelhagens Olivlund sa...

Förstår att du har en del att stå i nu när det händer så stora saker på lördag. Så roligt för er alla med bröllop, och jag önskar all lycka till. Hoppas du kan ta några bilder, vore kul att se.
Kärlek och romantik är det bästa:)
Ha det gott vännen
Kram Maria

Fågel Blå sa...

Åhh så roligt med bröllopp
kul att få se bilder1
ram Och hej1
Kathrine

Tidevarf sa...

Spännande med bröllop. Hoppas ni får en vacker dag tillsammans.

Kramar
Anneli

Vardag och flärd sa...

AnnaMaria, jag tror du är lite pirrig nu! Det kommer att gå alldeles utmärkt och snygg blir du i klänningen. Öva inte för mycket på ditt tal utan tala till din son som du brukar göra.
Jag önskar dig lycka till - och resten av familjen också!
Kramar Eva

Frida sa...

Så roligt med bröllop :) Kan tänka mig att det är en speciell känsla när barnen gifter sig. Hoppas verkligen ni får tur med vädret :) Och vilken fin klänning du ska ha!
Hoppas ni får en underbar och fantastik dag:)
Kram Frida

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbart med bröllop .Ja alla bröllop är väl fantastiska men när sina egna barn gifter sej så blir det pirrigt .Hoppas att ni har tur med vädret .Oj vilken kanon läcker klänning du ska ha ! Du har så himla god smak vart har du hittat den ?Önskar dej lycka till och resten av familjen med Kram Rita

Meta sa...

Oj, då har du massor att göra och tänka på, hoppas solen lyser på de tu och att ni får en helt underbar dag att minnas för livet.( de ska visst ge lycka med lite regn i kronan)Du har väl planerat talet till brudgummen.Eller är det pappa som talar kanske.
Ha det så gott och gratta brudparet.
Kram Meta

G:a Affären sa...

Underbart med bröllop!
Jag gissar att du haft en hel del att förbereda inför den här dagen. Och så fin du kommer att vara i den klänningen och skorna.
Och vilken tur, ni har nog lyckats prickat in en dag med sol! Hoppas vi får se några bilder från bröllopet sedan.
Jag önskar er alla en vacker och minnesvärd dag!

Kramar /Cia

Blommiga Rutan sa...

Vilken dag du har idag! Det är något alldeles speciellt när ens barn gifter sig. Många tankar och egna minnen.
Önskar er alla en underbar dag.
Kramar Anncathrine

HWIT BLOGG sa...

Åhhh vilken härlig dag som stundar snart! Vill gärna se massor av bilder sen...
Alltid lika kul att kika in till dig!
Kram Titti

KKvinneblogger sa...

Så spennende med bryllup! Gratulerer og tillykke til brudeparet! Nydelig kjole :)