torsdag 25 juni 2015

SVART SKINNJACKA I SOMMAR

 Ny kort svart skinnjacka, just nu på REA
hos Ellos, superbra pris!

 Perfekt i stil till min väska från Tiger of
Sweden, som jag köpt billigt av en kollega.

 Jackan passar bra till maxikjol och sneakers,
såna dagar det är lite kallt. (Som idag) Har
faktiskt använt den jättemycket redan.

 Har ljusa sneakers från Peak Performance,
men letar nu efter snygga svarta. Tips....??

 När det är varmt är favoritplagget kimono.
Denna från Monrow.

 Lite suddig bild där jag har den på mig.

Och så älsklingen nummer ett, kimono från
Love Warriors. Drömfångaren har en bloggvän
gjort.
Massa solar till er och kram
AnnaMaria





23 kommentarer:

lisashus sa...

Åh, den där kimonon från LW satt jag och dreglade över häromdagen, när jag var inne på deras sida! Så himla snygg den är! Den andra är också jätteläcker! Hoppas att det snart blir kimonoväder!
Supersnygg skinnjacka, och passande i detta kyliga väder.
Du hittar alltid så snygga kläder! Tack för tipsen!

Kram
Lisa

Anonym sa...

Snyggt otroligt snyggt alltihop ....Jag har en "Pu"jacka som jag älskar ♡ ...
/Kram denna soliga dag!

Hajan sa...

Jättesnyggt allt sammans tycker jag.
Det är klart att det bliver sommar, det måste vi tro på

It's me sa...

Like the black clothes...happy i hope sunny day...love Ria...x!

House and Garden by Bia sa...

Superläcker skinnjacka helt i min smak ;))....och kimonon var såå fin och det måste vara skönt att ha en sån på sej på sommaren...lättsamt och bekvämt ;))
Vi får hoppas att värmen kommer snart...jag lessnar snart på det här vädret, men idag skiner solen iaf här och vi har nyligen flyttat till torpet, så man får passa på att vara ute. Jag ska plantera ut lite blommor idag och sätta ut lite möbler...men glädjen som brukar infinna sej när vi flyttar ut, har kommit av sej lite...allt på grund av det dåliga vädret som varit/är...tänk att vi ska vara så beroende av vädret här i Norden...
Önskar dej en fin dag och helg...så ses vi kanske på söndag ?
Kraaam bia

Blommiga Rutan sa...

Hej!
Men åhhhh så förtjust jag blev i din kimono från Love warriors! Jättejätte fin ! Ska genast kika in på deras hemsida.
Snygg skinnjacka också , och som du säger , mycket snyggt till långkjol.
Önskar dig en trevlig helg med hopp om sol och värme
Kramar Anncathrine

Hannis sa...

Jag älskar skinnjacka! Det kan man ha när som helst.
Så älskar jag Love Warriors också men det vet du ju=))

Och tack fina du, för dina varma kommentarer.
Jag håller på med en egen bok ( den med systrarna har ett annat tema),
det kommer att ta sin tid, men en bok ska det bli.
Kram Hannis

Unknown sa...

Veldig fin jakke- og etter inspirasjon fra deg så har jeg fått meg kimono jeg også. Ikke bare en men to :)

Du har en så bra stil !

Klemmer Monica

Vardag och flärd sa...

Så snygga kläder! Skinnjackan gillar jag skarpt, så användbar till mycket och till olika stilar. Idag sprang jag runt i butiker och letade kimono, det ska ju bli varmt, hittade inte en enda som jag ville ha, det får nog bli näthandel.
Hoppas du får en härlig helg!
Kramar Eva

HWIT BLOGG sa...

Attans snygg jacka...Ellos levererar igen! Härligt!
Sommarkram,
Titti

G:a Affären sa...

Men så snyggt med jackan och väskan, och hittills har det inte varit så mycket kimonoväder. Men snart får du använda dem också, så fina!

Kramar /Cia

Sabelhagens Olivlund sa...

Det är så fint med kimonos, du passar så bra i din. Jag tror inte jag skulle göra det, vet inte riktigt vad jag ska matcha med den.
Snyggt med skinnjacka och väskan till.
Ha det gott vännen
Kram Maria

Town and Country Gals sa...

AnnaMaria,
all the outfits you showed looks so comfortable and stylish and probably lots of fun to wear!
Rebecca

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilka fina kläder precis i min stil också, jag har faktiskt köpt en liknande skinnjacka på Ellos för många år sedan och den är såå perfekt till allting, ett bra köp..Kraaam Anette

Fågel Blå sa...

Åhhhhh så myc´ket fina kläder du visar oss!
Gillar dina kimonos,
Önskar dej en fin Dag
Kramar Kathrine

Black Iris sa...

Så mycket fint du klär dig i. Dina kimonos gillar jag skarpt..

Kram Maidi

Christina sa...

Åh, vad fint! Min favorit blir nog kimonon :)

Ha det gott!

Marie maräng sa...

Men vad snygg du ska bli! Fast det är du ju alltid :)

Trevlig helg!
Kram Marie

vitadrömmarobusigabarn sa...

Så fint!!!
Trevlig helg vännen
värmer i hjärtat att läsa så fint du skriver
Tack söta!!
Sommarkramar!!!

Livet på Vestergård sa...

Oj så mycket fint du visar! Blir riktigt sugen på att skaffa lite nytt till garderoben :) Jackan är perfekt en sommar som den här när det inte är alltför varmt. Ha en fin helg! Kram Kicki

Snäckskalsdalen. sa...

Den där jackan blir du cool i! Kan riktigt se hur snygg du blir i den och med den fina väskan till. Dina kimonos är jättefina, läckra färger!
Kramar

Meta sa...

Det var en snygg jacka. Önskade att jag hann med att ha lite finare kläder på mig men just nu är det arbetskläder som gäller.
Ha en fin och skön söndag
Kram Meta

Helena sa...

Men åh, så fin sommarklänning! Blev alldeles förälskad i den. <3