söndag 23 november 2014

ADVENTS UTLOTTNING

 Hej på er! Ja nu är det ju inte advent än, men
det hinner och bli innan vinnarna är utsedda.

 I samarbete med Iris o Doris lottar jag här på
bloggen ut två jättefina saker.

 Utlottningen pågår till onsdag lunch den
10 december, vinnarna presenteras på torsdagen
efter.

 Lämna en kommentar och länka gärna, då blir
vi glada. Och svara på frågan, i vilken stad ligger
butiken Iris o Doris. Svaret finns HÄR.
Har satt tillbaka anonyma kommentarer också så
alla som vill kan vara med.

 En vinner den fina blågrå kannan från
Västergården.

 Och en vinner en linnelöpare från Himla.

Hoppas ni vill vara med, det blir ju som en
tidig julklapp för dom två som vinner.
Kram och lycka till
AnnaMaria







61 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godmorgon fina bilder som alltid,
Klart man vill vara med i tävlingen, svaret är Karlstad,
Fin Söndag till dej!
Kram Och hej
Kathrine

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken fin utlottning, jag vill gärna vara med:)
Var inne på Iris och Doris sida nu för första gången, ska kika bättre om en stund. Svar: Karlstad.
Hoppas på tur:)
Ha en fin söndag
Kram Maria

Anne-Mari sa...

Vilken fin utlottning,Klart jag vill vara med! Butiken Iris och Doris, ligger i Karlstad.
Vh.Anne-Mari

Hannis sa...

Jag brukar sällan vara med men nu ska jag =)) Butiken ligger i Karlstad!
Och till dig, en fin söndag. Kram Hannis

Ann Kåge sa...

Åh, vilka fina vinster. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Iris och Doris ligger i Karlstad.
Ser att lökgruppen har börjat blomma nu. Så vackert!
Önskar dig en skön söndag!
Kram Ann

Anonym sa...

Så fin Tävling ♡ ...
Jag vill jättegärna vara med & butiken meed det fina ligger i Karlstad!

/Kram

House and Garden by Bia sa...

Men kära vän, har du en utlottning igen ;))....klart jag vill vara med och tävla om så fina grejer;)...kan man ha sån tur igen så att man vinner , hihi.. jag är med iaf. Ny fin header har du också ser jag;)...nu ska jag snart iväg på loppisen...håll tummarna för att jag får mycket sålt...jag har mycket leksaker idag...få se hur det går.
Stor kram bia

Anonym sa...

Hej. Svaret är Karlstad. Ha det gott i adventstiden! H. Elinor. (karinelinor@hotmail.com)

helle sa...

Javist vil jeg være med, butikken ligger i Karlstad!
Så herligt med en en rask lille udlodning, ikke så ofte vi ser dem mere, og gevinsterne her er rigtig lækre!
Hav en god søndag AM!

Kram Helle:-)

House and Garden by Bia sa...

Hej igen !!
Glömde ju skriva att svaret är Karlstad....hur det kan gå, hihi
Kramisar bia

Things and Thoughts sa...

Here I am, an eventual winner but surely a great fun of your wonderful Swedish blog.happy Sunday!
Olympia

It's me sa...

Hello Anna Maria what a great give away...i really like That linnen !!!..lovely sunday....enjoy Ria....xxx!

G:a Affären sa...

Men så fina vinster! Så klart jag vill var med och svaret är Karlstad.
Nu måste jag kika in till Iris och Doris också.
Ha en fin söndag!
Kramar /Cia

angie sa...

danke für die tollen inspirationen und einen schönen sonntag, angie

Høgt oppi lia sa...

Åå så gøy med utlodning!! Nydelige premier!! Jeg vil gjerne være med :-) Svaret er Karlstad. Ha en flott dag:-)

Hos Jorunn sa...

Hei:) Så fine premier det er, jeg vil gjerne være med. Butikken ligger i Karlstad.

Ha en fin søndag!
Klem
Jorunn

Jenny sa...

Härliga blommor och fin utlottning, jag är självklart med! Butiken ligger i Karlstad!

Kram,
Jenny

Geli sa...

Dear AnnaMaria!
I love your amaryllis in red ....the perfect color for this time of year!
Hope you are fine!
Enjoy sunday!
With love,
Geli

Home2tiny sa...

Vilken fin tävling. Jag är gärna med o svaret är i Karlstad. Ha en fortsatt mysig kväll. Kramisar Tina

Anonym sa...

Så fina saker, vill gärna vara med i tävlingen. Svaret är Karlstad
Kram ElseMarie

Unknown sa...

Det er i Karlstad :)

Det var en flott utlottning. Vakkert begge deler.

Og ny header igjen tror jeg- den ene headeren vakrere enn den andre :) Du har virkelig sansen for det vakre og få det til å harmonere. Til og med headeren din harmonerer med de forskjellige bildene.

Ønsker deg en fin ny uke

Klemmer Monica

Margareta sa...

Hej!
Såklart jag vill vara med i denna fina utlottning.
Svaret på frågan är Karlstad.
Önskar dig en fin vecka!
Kram Margareta

promenader på landet sa...

Vilken fin butik, som ligger i Karlstad:) Jag skulle bli väldigt lycklig om jag vann den underbara kannan:) Kramar från Maria

Vardag och flärd sa...

Kannan med det lilla hjärtat är söt och perfekt till julbordet!
Jag vill gärna tävla och butiken ligger i Karlstad.
Nu ska du ha en trivsam vecka!
Kramar Eva

Anonym sa...

Hej! Butiken ligger i Karlstad. Fina bilder, stämning.
Jag är gärna med i utlottningen.
Hälsningar från Marianne
nanne.lonnqvist@hotmail.com

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Tror minsann att butiken ligger i Karlstad. Fina bilder!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Så fin utlottning :)
Svaret är Karlstad
h.Lena lena_girl84@hotmail.com

Jenny sa...

Hej AnnaMaria!
Är gärna med i utlottningen! Butiken finns i Karlstad. Mycket fint de har i webbutiken, får nog bli en liten beställning från mig:)

Länkar till utlottningen på min sida.

Ha det gott,

Kram Jenny

Cat sa...

Vilken fin utlottning!
Karlstad är staden.
Nu håller jag tummarna också så klart.
Ha de gott. Catarina

Lyckoslanten sa...

Vackert med amaryllisen där!
Butiken finns i Karlstad!
Trevligt med lotteri och fina priser dessutom!
Ha en bra vecka! ♥︎

Jennys Vita Villervalla sa...

Vilken underbar tävling!
Iris och Doris butik skiner i kapp med solen i Karlstad!
Önskar dig en fin vecka!
Kram
Jenny

Anna sa...

OM jag vill vara med..gärna:) jättefina saker från butiken som ligger i Karlstad! Kram Anna

Rost och rädisor sa...

Javisst vill jag vara med i utlottningen. Iris och Doris finns i Karlstad.

Ser att jag missat några inlägg... Snöbarnen var bland det ljuvligaste jag sett. Vilket fynd! Du är en mästare på att nosa upp trevliga ting.
Kram Anette

Nyanser av vitt sa...

Åh vilka vackra saker. Iris & Doris ligger i Karlstad. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning.
Sköt om dig
Kram Agneta

Anonym sa...

Hoppas att turen är på min sida, finfina vinster till advent och jul! Rätt svar på frågan: Butiken ligger i Karlstad!
kontakta.anki@live.se

Mirjam Neuman sa...

Så fina saker i utlottningen. Klart jag vill vara med. Rätt svar är Karlstad./Mirjam

lisashus sa...

Klart jag vill vara med! Vilka fina saker du lottar ut och butiken ligger i KARLSTAD.
Jag länkar med bild.
Jag hoppas på tur!
Kram
Lisa

Roses, Lace and Brocante sa...

Oh Anna Maria you do the most beautiful winter posts.
The red amaryllis is perfect going into the Advent season.
I adore the Iris and Doris linen table runner, perfect for the Christmas season.
Love
Shane x

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Jag är med!
Svar: Karlstad

Frida sa...

Det är klart jag vill vara med i denna fina utlottningen :)
Kram och ha en fin vecka!

Frida sa...

Glömde svara att butiken finns i Karlstad :)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så kul med utlottning, testar min tur och svarar Karlstad=)) Kram på dig
MVH Gabriella

Meta sa...

Så fina priser är det svårt att inte ge en chans. Ser att många vill det. Karlstad finns Iris och Doris det är en fin butik hann in där en snabbis sist jag var där.
Önskar dig en skön vecka
Kram Meta

Town and Country Gals sa...

Anna Maria,
what beautiful things you have to give away! I know who ever wins will treasure them!
Rebecca

HWIT BLOGG sa...

SJÄLVKLART vill jag vara med i den fina utlottningen! Svaret är Karlstad.
Ha en jättefin dag och det ser ut att bli SOL, fantastiskt!
Kram,
Titti

Roses, Lace and Brocante sa...

Dear Anna Maria

I forgot to answer your question, silly me!!!
It is in Karlstad.

Shane x

liven sa...

Kjempefine gevinster og nydelige bilder!
Ha en fin tirsdag AnnaMaria :)
Klem

Unknown sa...

Gokväll AnnaMaria!
Så fint din amaryllis blommar redan, blir nog som allra finast lagom till första advent då även hyasinterna blommar mer.
Klart jag gärna vill delta i din fina utlottning och jag vet att butiken finns i samma stad som solen alltid skiner...Karlstad.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Tidevarf sa...

Klart jag vill prova lyckan. Åhhh så fina vinster...linnelöparen hade gärna fått hamna hos mig.

Svaret är: Karlstad

Kramar
Anneli

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Skulle bli så glad över en vinst. Så fina prylar! I Karlstad finns den fina butiken.
Carin

Anonym sa...

Så fina saker och dova jordiga färger, jag vill gärna vara med i utlottningen.
I Karlstad finns butiken, värt ett besök.

Teresa Berneborn

Anonym sa...

Jag är med! Karlstad!

Anonym sa...

Hej!
Karlstad :)
Kannan är helt ljuvlig, åh vad jag skulle bli glad om jag vann den! Då skulle jag ge den till min älskade mamma i julklapp, det är precis hennes färg och stil.
Vänliga hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

Snäckskalsdalen. sa...

Snälla nån, jag har missat massor.
Självklart vill jag vara med i utlottningen och staden är Karlstad.
Jag länkar också!
Kramar
Agneta

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Å så fiine ting da , klart jeg vil være med på utloddningen !!! Iris og Doris butikken er i Karlstad i Sverige og de har mye koselige saker. God helg ! Klem

Älskade pion sa...

Affären ligger ju i min hemstad...Karlstad. :)
Hoppas på tur.
Kram Ulrika

Anonym sa...

Karlstad
Trevlig blogg och trevlig utlottning!!!
Britt
jonesig58@hotmail.se

Mizumatte sa...

Hej
vilken fin blogg du har, jag har aldrig tur på lotteri men ger inte upp,
affären ligger i Karlstad och fin är den oxå. adventshälsningar Jaana

Anonym sa...

Svaret är den vackra staden Karlstad där sola alltid skiner. Klart jag vill prova min lycka i tävlingen, och blir självklart överlycklig för en vinst! :)Mvh Ulrika

Black Iris sa...

Karlstad verkar vara den räta staden:) Tur jag hann in här så jag får vara med..

Kram Maidi

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej Anna-Maria, jag höll på missa din fina utlottning !
-Bättre sent än aldrig heter det ju, så jag hoppas att jag får vara med !
Har nyss hämtat ut ett paket från Iris & Doris, dom har så mycket fint !
- Butiken ligger i Karlstad.
Ha det gott !
/ Anneli