torsdag 27 november 2014

NY MORGONROCK

 Jag har köpt mig en ny morgonrock.

 Jättemjuk och skön av fleece.

 Just nu är det pangpris på KappAhl på alla
morgonrockar, kanske något för tomten.
(199:-)

 Fraktfritt var det också, till 18 dec. Så jag klickade
på nätet istället för och köa på stan.

 Nallens fluga kommer också från KappAhl.

 Kommer och bli en advent och jul med
naturtema hos oss iår, många renar bla.

 Iår hann jag köpa julkassar med renar innan
dom tog slut, finns på Åhléns. Finns boxar också
men dom var slut här i stan.

Och så påminner jag om utlottningen i förra
inlägget. Nu ska jag ta en tur till jobbet, har en
extrainsatt fm idag.
Kram och hej
AnnaMaria






34 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken mysig morgonrock, den blir perfekt att strosa omkring i efter jul...och vilka fina paket och påsar !!
Kraaam Anette

Hannis sa...

Älskar att lufsa runt i morgonrock.
Den såg mysig ut!
Och en vacker mugg också=))

Härlig dag till dig // Kram Hannis

Sabelhagens Olivlund sa...

Så gosig och mjuk, jättefin! Lika mysigt och ombonat som alltid hos dig.
Då hade jag tur som hann och köpa en box med ren på:)
Ha en fin dag
Kram Maria

Heléne sa...

Åhh vilken mysig morgonrock.Jag har kastat min gamla och behöver en ny.
Står på min önskelista till Tomten:-)

Vackra påsar och paket.

Ha en fin dag!
Kram
Heléne

Jenny sa...

Vilken fin och mysig!!! Jag är ute efter en åt yngste sonen, han har ränt iväg på höjden så hans morgonrock är av sån vänta högvatten-modell ser det ut som. Tack för tips!

/Jenny

lisashus sa...

Vilken jättefin morgonrock och billig!! Tack för tipset!
Fina renar och paket! Det är verkligen julstämning hos dej!
Kram
Lisa

Meta sa...

Det var en gosig morgonrock du hittat. Skulle behöva en till kolonin så vem vet.Påsarna med renar var fina. Gillar verkligen din skinnfåtölj, påminner om min farbrors, som jag älskade att sitta i och höra sagor när jag var där som liten.
Ha en skön advent
Kram Meta

It's me sa...

Happy day...enjoy ...have fun....lovely coat so warmmmm...wowww your chair is beautiful...!!...lovely day love Ria...x!

House and Garden by Bia sa...

Hihi, jag sitter just nu i en ny morgonrock för dagen ;)...den är i mjuk fleece och i off white, och den har jag fått från Yves Rocher, när jag beställde smink där ;)...din var jättefin också och även lilla flugan på nallen...har du fått tag på kuddarna med renar från Maxi ??.....det är nästan så jag blev sugen på dom jag med, hihi...vi ska ju dit idag...få se hur jag gör...men dom finns kanske kvar till rean, vem vet ;)....här strålar solen från en klar himmel nu...såå härligt!
Varm kram bia

angie sa...

soooo viele süße bilder!!! danke und liebe grüße von angie aus deutschland

Fågel Blå sa...

Snygg morgonrock skönt att strosa omkring i, så fina paket du slagit in,
Härlig dag till dej
Kram Kathrine

Anette sa...

Så mysigt med en varm och go morgonrock, tack för tips!
Jag har också naturtema :)

Ha det gott!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. sa...

Love♥ the Pictures♥..Beautiful♥!!
Enjoy Gaby..♥

helle sa...

Blød og lækker morgenkåbe du fik handlet hjem, fri fragt er altid værd at tage med! Fragt delen kan gøre varen ekstra dyr når man handler på nettet, men nemt er det jo!

Håber du får en god weekend, selvom du fik ekstravagt!

Kram Helle


HWIT BLOGG sa...

Jamen DET skulle jag behöva, en ny morgonrock! Den där var fin i färgen också...tack för tipset! Fina påsar också.
Ha en skön kväll!
Kram Titti

Home2tiny sa...

Så mjuk o skön den ser ut att vara o snygg också, ett riktigt fynd. Älskar att skrota runt i morgonrock när jag är ledig. Kramisar Tina

Vardag och flärd sa...

Härlig morgonrock, just nu sitter jag i min i stugan och myser.
Det är himla bra att handla på nätet, nu väntar jag på ett klädpaket och ett paket med dockor, så spännande att vänta.
Det är roligt med ett särskilt tema på jul (och alla kalas) och naturtema är fint. Julkassarna är ju fantastiskt fina.
Ha en riktigt härlig helg!
Kramar Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Du får det att se så gosigt ut, jag försöker gosa lite så där, men det blir så trassligt och jag välter tekoppen och allt sånt där. Jag får titta på dig istället, du är lite mer sansad!
Och jag tror jag kan gissa var du köpt den helt ljuvliga morgonrocken! Jag har också handlat där, men inte just en sån!
Agneta kram

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du
Vilken fin morgonrock och ser så skön ut!En jättefin helg till dig
Varmaste kramar

Frida sa...

Den morgonrocken ser ju väldigt skön ut :) Vilka fina påsar med renar på :) Ha en fin adventshelg AnnaMaria! Kramar Frida

House and Garden by Bia sa...

Jag såg inte kuddarna igår, så det var som du skrev, slutsålt !...men det var nästan bra för jag har så många kuddar ändå, hehe....jag ville bara önska dej en trevlig advents helg ;))
Ha det gott fina bloggvän;))
Kram bia

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Åh så deilig med en ny morgenkåpe da og så fine farger den er i , den blir god !!! Vakker header som alltid ! God helg til deg og klem !

Sofia sa...

Jaså minsann...ja en sån morgonrock skulle jag vilja ha! =)
Älskar kassarna också!
Adventskram
Sofia

Anonym sa...

Waooo...waoooo så mysigt & vackert ♡ ....
/Kram

Blommiga Rutan sa...

Godkväll !
Syns lång väg att det där är en riktigt mysig rock! Härliga färger också .
Ha en riktigt skön helg
Novemberkramar Anncathrine

Annas röda stol sa...

Snygg morgonrock och den ser riktigt varm och go ut. Fina bilder du bjuder på. Ha det gott. Kram Anna

Hajan sa...

Jag har också ny morgonrock, en grå
från Cellbes med turkosfärgad
huva på. men jag blev besviken den är lite tunn tycker jag.
Jag gillade din färg bättre.

men så är vi, jag vill också ha.
hi.hi så dumt

kram Hajan

G:a Affären sa...

Snart är det lediga dagar från jobbet och då är det mysigt med förmiddagar i morgonrock. Den du köpt ser verkligen gosig ut!
Jag skulle också behöva en ny! Som det är nu måste vändan till brevlådan efter morgontidningen gå väldigt snabbt.
Så fint med naturtemat!

Önskar dig en fin första advent!
Kramar /Cia

Unknown sa...

Så herlig morgenkåpe- er god å gå med hele dagen den :) og fin farge :)

Reinsdyr er fint og Nissen kommer jo også med sine. I år så har nok ikke jeg noe tema :)
Denne helgen så skal jeg legge inn resten av de oppskriftene som jeg vil ha med meg fra gamle bloggen og på tirsdag så braker det løs- da får vi nøkkelen til huset vårt :)

God helg og kos deg :)

Klemmer Monica

Viola sa...

Såg riktigt go och mysig ut, ville titta in och önska fin adventshelg för det var ju ett tag sen sist jag hälsade på dig, kram

Draffin Bears sa...

Dear Anna Maria,

The new robe looks warm and cozy and I loved seeing all your beautiful photos. You have a lovely home.
Hope you are enjoying the weekend

hugs
Carolyn

Winkel's Crazy Ideas sa...

Åh så god den ser ut!! Lurer på om Kappahl har salg i Norge også...maange år siden jeg har hatt en morgenkåpe :). Ønsker deg en skjønn søndag og Advent. Klemmer fra Pam

Hos Jorunn sa...

Så fin morgenkåpe du har fått, den fargen passer jo helt perfekt til deg! Det er mange år siden jeg brukte morgenkåpe, de er jo så deilig å ha på seg! Vintersalaten så deilig ut:)

Klem Jorunn

Scottish Moments sa...

Jag älskar morgonrockar, kan inte leva utan en sån :) använder min varje morgon! Mysigaste plagget!