torsdag 22 december 2011

GOD JUL !

Klapparna väntar på och öppnas.
(Idag blir det lite text, tror ingen har tid och
läsa)


Varma sockor på....



Halva dec har det legat paket i ostlådan.



De danska ostlådorna har jag köpt hos
Iris & Doris i Karlstad, har två.



Pyttegran med ny röd kula jag fått av snälla
Bitte/Aunt Mollys.



Granen är klädd.



Min gamla slitna goa nalle har plockats fram.



Med detta önskar jag alla en riktigt
GOD JUL.
♥ Peace on earth and in your hearts ♥
Julkramar
AnnaMaria






90 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

En riktigt GOD JUL önskar jag dig!

Julkramar Helena

annashusidingtuna sa...

Godmorgon!
Vad härligt det ser ut hemma hos dig!!!
Önskar dig en riktigt riktigt god jul.
Kram kram Anna

Elsa och Helena sa...

Ja vi är uppe med tuppen:) Kram

gamla skolan sa...

Så juligt och vackert hemma hos dig !
Paketen är nästan för fina för att öppnas :)
Önskar dig också en riktigt god jul !
Kramar // Susanne ♥

Margareta sa...

Såå vackra bilder som alltid!!!
Inte behöver du frysa,med så fina sockar och vantar.....granen sååå mysig och nallen och paketen,ja allt!

Önskar dig också en Fridefull God Jul!
Kramar Margareta

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

behövs inte så mycket text..som du säger hinner man inte läsa för mycket--underbara bilder som vanligt..vilka vackrta vantar du hade vunnit..kram på dig♥

LantlivsAnette sa...

Åhhh så Julemysigt du har det..och vilka vackra pket..jag riktigt längtar tills du har öppnat dina och visar vad du fått !!
Ha nu en riktigt GOD JUL
Kraaam Anette
P.s Hästen står så fint där under din fina gran...

liven sa...

Koselige bilder!!
Ønsker deg en god jul AnnaMaria

Klme!!

Fågel Blå sa...

Åhh så vackra bilder så julfint och vackert du har fixat!
Du är så duktig på att ordna och få till det på alla bilder!
Öskar dej också en riktigt
God Jul
Och
Ett Gott Nytt År
Kramar Kathrine

Vita små hjärtan sa...

God morgon!!!
Så fint och färdigt du ser ut att ha! Då kan du bara njuta nu då....
Ha det så fint!!!
Kram Agnetha

Malin's Hus sa...

God jul vännen!!!!!! Kramar

(eddas) sa...

Jo da har tid å lese,vært oppe siden klokken 5:)
Ser ut som du er vel i rute....har nok en del igjen..men men....
ha en kos dag..
klemklem

STENLYCKA sa...

Underbara julbilder!
Önskar dig många sköna stunder under julen!
En riktig GOD JUL!!
Varma glöggpussar ♥♥
Raina

Unknown sa...

God morgon AnnaMaria!
Vilka härliga sockor och de passar perfekt till dina vantar.
Du ser ut att ha väldigt fint hos dig nu till jul. En ståtlig och vacker gran och sååå fina paket.

Önskar dig en riktigt GOD JUL
Kramar Ing-Britt

Med en doft av lavendel sa...

Hej
Fina bilder! önskar dej också en skön jul.
kram Annika

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint .Underbara paket.Önskar dej en God Jul vännen.Julkramar Rita ♥.

Annarita sa...

Tanti auguri per un felice Natale!
Ciao
Annarita

Annarita sa...

Tanti auguri per un felice Natale!
Ciao
Annarita

lisashus sa...

Riktigt vacker och genuin julstämning hos dej! Så många vackra saker!
Sockorna ser hur gosiga ut som helst och snygga!!!
Önskar dej också
EN RIKTIGT GOD, VACKER OCH FRIDSAM JUL!
Kramar
Lisa

Ett Vitare Hem sa...

Så fina bilder och jag önskar dig vännen en riktigt GOD JUL!!!
Kram/Lena

Praliner sa...

Du har det så fint! Så vakcert med röda inslag i det ljusa! Ha en härlig och harmonisk jul! Kramar från mig till dig!

Millygarden sa...

Vackert.....helt underbart julvackert!


Önskar dig fina dagar fram till J-afton
Kram Marina

Hemmavid sa...

En bild säger mer än tusen ord heter det ju - och dina bilder bara utstrålar julstämning!

Kramen jenny

Anonym sa...

Ja nu är det äntligen jul sååå mysigt och lite snö har vi också fått. Min gran är inte klädd ännu det blir i morgon kväll.
Ha nu själv en God Jul och Gott Nytt År. /AMS

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej AnnaMaria.
Du visar ditt hem i allra finaste juleskrud och det är så vackert.
Jag hoppas verkligen att du får en underbar julhelg med familj och vänner. Njut av varje stund, julen kommer ju bara en gång om året :))
Stora varma julkramar till dig från mig.
Jessica

Lissboden sa...

Hej AnnaMaria!
Det är bara så fint, ja nästan perfekt skulle jag vilja säga nu hemma hos dig. Så vackra paket som väntar på att öppnas.
Jag hoppas att du får en underbar jul fina du. Jag vill också passa på att tacka dig för dina alltid så snälla och rara kommentarer hos mig. Du är bäst!!
GOD JUL!
Stor julkram till dig!
Maria

Patricia sa...

Påminn mig nästa jul så ska jag skicka en mistel till dig .. för nu tycker du kanske det är lite för sent ..=)

Önskar dig med en riktigt God och skön Jul med dina nära o kära!

Kram Patricia

Tina sa...

Hej!
Så vackra bilder!
Jag tänker numera på dig ganska ofta, när jag ser något eller slår in röda paket..du är så röd o go!

Önskar dig en GOD JUL, min fina vän!

Julekram /Tina

helle sa...

Ja de lange indlæg må vi vente med at udgive til vinteren for alvor sætter ind, og vi ikke har andet at lave end at læse lange blogindlæg. Jeg synes nu iøvrigt at dine indlæg altid er præcis lagom som I siger i Sverige med hensyn til fordelingen mellem tekst og billeder!

Skøn Nalle du har og fint pyntet juletræ med hvide accenter. Jeg vil ønske dig en rigtig glædelig jul og sige tak for et dejligt bloggeår med dig, AnnaMaria!

Varmt kram Helle

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

GOD JUL till dig också! Vilka fina strumpor du visar... Härligt juliga och jättemysiga
Kram
Marie

Rapport till Vänfors sa...

En hel hög med härliga julbilder:)
Ha en fin dag
Kram Annika

Photo by Maria sa...

Mysiga julbilder du bjuder på..
Sockarna var ju för snygga, såna hade ju jag velat ha som alltid fryser =)

Kram Mia

tinajo sa...

Ha en fin jul! :-)

Vintage House sa...

Hej
så härliga bilder och ja nu är det verkligen nära...
Önskar dig och din familj en härligt underbar jul.....
kram
sandra

Tre Tanter sa...

Märks att det är lugnt på bloggen idag :) härliga bilder från dig, vi önskar dig en skön julhelg ihop med de dina, julkram från 3 tanter

Sussi.Sussinghurst sa...

Du ønskes en rigtig glæde lig Jul fra en trofast læser.

Tinas bo sa...

Underbara paket och pyttegranen är bara sååååå fin!
Ja allt annat oxå!! :)

Önskar dig och din familj en underbar jul!!

Julkramar Tina

It's me sa...

So sweet post .......xxx


Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Nette Cecilia sa...

God jul till dig med ,Nette

Livet och vardagen sa...

Önskar dig en riktigt god jul! Kram

ajende sa...

God jul.
Her behøvdes ikke mye tekst...der var så hærlige bilder..og for en flott blogg.

Lilla Majken sa...

God jul till dig!! Så vackert med granen och vilka fina paket du har gjort. Det behövs inga ord, vi njuter av dina vackra bilder.

Kram Therese

Vardaxlyx sa...

God Jul och massa varma kramar!!

Vardag och flärd sa...

Älskar de stickade sakerna du visar!
Ha en riktigt God Jul!
Kram Eva

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag vill önska dig detsamma alltså en riktigt GOD JUL!!!!!!

Kram Susanne

årstidens bästa sa...

Men vilken fantastiskt fin gran!
Du ska se vår.
Än så länge är det barnens egna grej att ta hand om.....jättefin! :)

Men det finns en stor charm i det som tur är.

Hoppas nu på att du får en riktigt riktigt God Jul.

Kramar i massor.
Linda

Birgitta sa...

Jag vill önska dej en riktigt GOD JUL också. Hoppas du får det mysigt och skönt.
Kram Birgitta

C De-sign sa...

Önskar dig en härlig JUL med sköna stunder i ditt fina julpyntade hem! Varm Julkram fr C

Jenny sa...

Ljuvliga bilder!

Ha en riktigt GOD JUL med dina nära och kära AnnaMaria!

stor kram!
Jenny

Jenny sa...

Alltid så fint med rött och vitt. God jul till dig också!

Kram,
Jenny

Helena, The Swenglish Home sa...

Och de varmaste av julhälsningar till dig också, goa, rara AnnaMaria! Dina julfina bilder är en njutning, och jag myser framför dem här där jag sitter i ett snöigt Västmanland och väntar på tomten... :-)

Jag önskar dig en riktigt fin jul och en härlig början på det nya året. Och tack för att du är en sådan go bloggvän, AnnaMaria!

Helena

Johanna Stålros sa...

Finaste du, alltid lika värmande att kika in här♥ Varma julkramar ifrån mig!

Mycket annat & lite betong sa...

Mysiga julbilder!

Önskar dig en riktigt God Jul!
Agneta

Hannis sa...

God Jul till dig du härliga människa!
Hoppas du får en jul i stillhet och fylld med mys.

Kram Hannis

Ps. Som vanligt, underbara bilder!!
Ps 2, skönt med vovven. Trodde att det hänt en olycka.

Vi i Villa Ville kulla sa...

En fin dag hoppas jag att du får och sen en riktigt GOD JUL vill jag önska dej!!!!
Julkramar Lotta

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka härliga bilder med alldeles lagom mycket rött, förfinat och elegant.
Nej, nu är det nog högt tempo både här och där, fast inte här, jag tar det med ro i år. Granen är inne och när det gäller mat så är det inte så omfattande här. Skinka, sill och Jansson och så är det klart.
Agneta julkramar

Frøken Anker sa...

Det kan kun blive en dejlig jul hjemme ved dig. Så sflotte gaver og et smukt juletræ.

Du og din familie ønskes en dejlig og hjertevarm jul

Julekram Birgitte

emilias gömmor... sa...

Härligt juligt hos er!!!
Tack, önskar er en helt fantastisk GOD JUL:))

Kram Mimmi

Annika Christensen sa...

Vilka fina strumpor!
Du har verkligen det där lilla extra så fint du har det hemma hos dig.
STor julkram
Annika

gustavianvintage.se sa...

Hej AnnaMaria,
Vilka underbara bilder. De vita sockorna med röda prickar är helt underbara.
Jag skickade ditt paket i förrgår i hopp om att det skulle komma fram idag.
Jag önskar dig en
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR
Kram Marie

OlgaA sa...

Hej kära Anna-Maria!!!

Mycket ska man tänka på innan Jul, men bäst är ta det som det kommer... :)

Önskar dig en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT!!!

kram/Olg@

Sofia sa...

Önskar dig en härlig JUL med mycket kul!
KRAM SOFIA

Anonym sa...

Goooood juuuul fina AnnaMaria!

Kram Linda

Bente sa...

Jeg sender deg varme tanker og gode ønsker for julen og det nye bloggåret AnnaMaria.

Bente

Vita små hjärtan sa...

God Jul Goa Vännen!!!!!
Kram Agnetha

Nicole sa...

Jag önskar dig och din familje en riktigt härlig julhelg!

Kram, Nicole

Mina Gouldsamadiner sa...

Så fint och julmysigt du har det därhemma.Gillar pyttegranen i soppterrinen mycket.
Önskar dig lugn och ro i ditt fina bo...
Kramizar & God Jul

Änglarnas hus sa...

God Jul

<3 Önskar jag dig och dina nära och kära! <3

Varma kramar ifrån Sanne!!

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej kära du!
Så vackra julbilder du visar.
Vill önska dej och din familj den allra bästa julen.
Julkramar Anette

Fia sa...

Såå fina bilder och fin inspiration <3
Hoppas du får en härlig o fridfull jul...!
Kram fia

Gugis Pärlor sa...

God Jul AnnaMaria! En skön juletid önskar jag dig!

Kram Gugi

Anki sa...

En riktigt god jul till dig stumperumpan! Sköt om dig nu och ha det gott!

Goa kramen!

Thelma Louise sa...

Herlig julestemning..))

God jul til deg, kos deg..))

KLem

Rose Garden Malevik sa...

Hej AnnaMaria
Olalala.......vad juligt du har det :)
å missa nu inte,,,,

C
H
R
I
S
T
M
A
S

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Å jag önskar dig en riktigt GOD JUL
Håkan

Vitspets sa...

God Jul önskar Karina

Bitte sa...

Tack för din fina kommentar hos mig, det är du som är en fin bloggvän :-). Jag är glad att jag har funnit dig här i Blogglandia!

Du har det så juligt och fint, jag tycker om alla röda inslag mot det vita. Julkulan blev jättefin i den lilla granen, det blev otroligt effektfullt med bara en julgranskula! :-)

Önskar dig och de dina en riktigt härlig och avkopplande julhelg. God Jul! :-)

Många varma julkramar
Bitte

LOPPISLIV sa...

GOD JUL önskar jag dig!! Underbara julbilder du visar. Kraaaam Paula

Anne på landet sa...

Pyttegranen var bare fantastisk skjønn..
Og resten av bildene også - som de pleier være når de kommer fra deg.

Ønsker deg en deilig Jul kjære bloggevenn og et nytt spennende år!

STOR juleklem fra Anne på landet!

Rummet för välbefinnande sa...

GOD JUL!!!!!!!!
Hoppas du får en härlig dag!
Stor kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så vackert det är hos dig och så härlig julstämning du bjuder på!

Nu önskar jag dig och din familj en riktigt GOD JUL!
Varma kramar,
Regina

Anna-Lena sa...

Halloj AnnaMaria!

Hoppas att du får en riktigt fin jul med massor av mys med nära och kära!

Julkramar Anna-Lena♥

Frøken Anker sa...

Du & din familie ønskes en dejlig og hjertevarm jul

Juleklem Birgitte

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

God morgen og god jul i stuen! Så fine bilder, du har skapt en eventyrlig flott julestemning!
Her sover barnene, jeg drikker kaffe og nyter av ferie og at alt er klart til julefesten som starter klokken 17:00 - deilig!
Ønsker deg og dine en riktig god jul.
Klem

Mariette sa...

Vilken julkänsla!!

GOD JUL till dig söta rara!!

Kraam Mariette

Skogslyckan sa...

Så vackert, så vackert....
Ville titta in och önska en riktigt god jul till dig och dina kära.
Kram Pia

Anki sa...

Tack själv för att du är så go!
Visst är det nåt speciellt med smygandet, inte alls lika roligt att köpa gran...fast å andra sidan får man ju ta det man får i mörkret *fniss*

Ha nu en underbar jul min fina vän!
Puss & kram!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej AnnaMaria,
Önskar dig och din familj en underbar jul!

Kram Monica

Magia da Inês sa...

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥
Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

FELIZ NATAL!!!
Beijinhos.
Brasil

Villa Björkenäs Backen sa...

God Jul på dig ! Fina du :)
Njut av julen med nära och jära.
Vilka härluga julbilder.
Gott nytt år med ! :)

Med varma julkramar Sirpa

promenader på landet sa...

önskar dig en fortsatt fin julhelg vännen! Kram från Maria