söndag 14 februari 2010

ALLA HJÄRTANS DAG.

En bra dag Alla Hjärtans dag, alla
har ju ett hjärta så det är allas dag.

Vågar du?? Så skrev Kris på sin blogg,
visa din kylskåpsdörr. Jo då, det här
kylskåpet är i vanliga fall helt rent
från lappar och magneter. Dagen
till ära satte jag dit hjärtkortet.

Kortet är från en kompis på teatern.
Fick det för flera år sen, men vissa
saker sparar man.

Det här hjärtat visade jag för 1 år sen,
gjort av rödfärgade kottar.

Och så fick jag ett tröstpris i en blogg-
tävling, hos Cathy/En dröm i verklig-
heten. Detta fina hänget har hon
gjort.

Nu hänger det på nya tavlan i
köket. Tack snälla du, jag tycker
det är så fint.

En nallepuss på Valentindagen.


Maria tipsade om att det var gott med
Hallon/choklad-marmelad till Brie-
ost. Och det var det, smaskens!
Marmeladen hittade jag hos Sandra.


Och så lite fika, thé och vitt godis.
Ha en fin Alla hjärtans dag och
vecka.
Hjärtekram
AnnaMaria





87 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka härliga bilder och jag önskar att du får en riktigt härlig alla hjärtans dag vännen!
Kramis/LenaS

Gårdsromantik sa...

Åh så snyggt hjärta!!!

Kika in till mig - tävling på gång - du kan vinna vackra rosiga saker!

Ha en underbar ♥ alla hjärtans dag ♥!

Kram Maud

liven sa...

Heisann!!
Koselige bilder hos deg som alltid :o)
Dette teserviset ditt var jo bare sååå skjønt!!

Ha en fin dag AnnaMaria.....og kos deg :o)

Sköna o Gröna Ting sa...

Sänder dig tusentals Hjärtekramar dagen till ära!!!
Ta väl hand om dig...
Marianne

Hannis sa...

Vad gulligt med en nallepuss!
Vilket fint tröstpris, satt perfekt på tavlan.

Här skiner solen och värmer dessutom så nu blir det långpromenad=))

Hoppas att du får en skön dag/
Kram Hannis

sylvia sa...

god alle hjerters dag til deg min venn.
skjønne bilder du viser oss,
må du ha en kjempe hyggelig/mysig dag i dag.
stor klem fra sylvia

[ c o y o t e ] sa...

Vad fint tröstpris du fick!!
En BAMSEKRAM till dig idag...

Kraaaammmm Mia

Fånga dagen sa...

Vilka fina bilder du tagit och det där hjärtat med kottar var verkligen extra vackert.
Ha en bra alla hjärtans dag själv nu.
Kram Lena

Älskade pion sa...

Ha en jätteskön Alla hjärtans dag du med. Vilka urfina kaffekoppar,så söta.Kramar Ulrika

Monica sa...

Ha en trevlig vändag som vi säger här i Finland!
Kramar Monica

Loppis Lycka sa...

Åh så fina bilder du visar. Härliga hjärtan.
Söta nallar som pussas! ;)

Ha en skön valentine day.
Kram Josefine

Unknown sa...

Ville bara kika in och önska en fin alla hjärtans dag! Kram Petra

Fågel Blå sa...

Åhhh vilket underbart hjärta var har du fått tag i det?
Kopparna längst ner var helt underbara!
Du visar alltid sån fina saker!
Önskar dej också en trevlig Valentins Dag!
Kram Kathrine!

Änglarnas hus sa...

Godmorgon vännen!!

en bamsekram på allahjärtans vill jag sända till dig genom bloggrymden!!!

Kraaaaaam Sanne!!

Marita sa...

Åh vilka fina bilder du visar! Thekopparna är ju fullkomligt underbara!!!
Önskar dig en riktigt härlig Alla hjärtansdag!
kram Marita

Lyckoslanten sa...

Hoppas du fick en mysig testund på Alla Hjärtans dag! Min var mycket speciell! Så sött med nallarna och allt det andra! Ha en skön dag! ♥ Ann-Lis

Sjabbig men chic sa...

Och jag vill ge dig en hjärtekram! Vad är det för supersöta koppar du har AnnaMaria?

Kram Lisa

Unknown sa...

Kramar och hjärtan till dig med!
Ha så gott kram Anna

The Secret Garden sa...

HIhi..ja det där med kylskåp kan ju vara en hel historia. Inga magneter fäster på dörren på mitt kylskåp, men däremot på sidorna och där står en text som jag nu fick en idé om att kanske visa framöver. Vi får se om jag vågar..:)
Önskar dig en mysig dag!!

EvaB sa...

Underbara fjärilskoppar!Tröttnar du på dom kan du väl höra av dig!
En riktigt hjärtans fin Valentin-dag önskar Eva

Home No.1 sa...

Hej vännen! Nu har jag lånat dina superfina bilder till butiken det blev kanon! Jättetack!!
Stor kram på Alla hjärtans dag!
Annica.

(eddas) sa...

Ønsker deg en fortreffelig dag:)
Her er stilt og rolig......skal ut og gå tu md venninne....på kafe:)
klemklemklem over til deg:)

Vintage House sa...

tittar in och önskar dig en helt ljuvlig alla hjärtansdag!
kram kram sandra

Jolins inredning sa...

Ha en underbar alla hjärtans dag!

Nu har jag startat webbloppisen. Kolla gärna in på min blogg. Länken finns där.

Kram Linda

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flotte bilder!
Ønsker deg en herlig dag!
Klem

Luiza sa...

Ha en underbar alla hjärtans dag!
Och tack för alla fina bilder. Vilken lycklig en , du är, som vunnit ett så vackert hänge från Cathy, underbart.

Kram/
Luiza

Anonym sa...

Hejsan AnnaMaria!
Hoppas du har en underbar Alla Hjärtans Dag!
Vad fina hjärtan du har att dekorera med.
Vilket fint tröstpris. Det såg gott utt med te och vit choklad.
Bamse kram till dig.
Bodil

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=)


En god valetine dag til deg også...

herlige bilder... jeg hadde likt å drikke te av det fine service ditt...

skjønne hjerter...

klem Kerstin

Anki sa...

Sötegullet!
Vilket fint hjärta, och nallarna gillar jag...jag samlade på Bukowski, men nu har dom blivit utplockade bland barna!
Åh vilket väder det är, jag stod uppe i snödrivan med näsan mot solen i förmiddags...å jädrar vad det värmde!

Ha nu en underbar alla hjärtans dag du med!
Hjärtekramen!

Chubby Chieque sa...

Tack för fiket, goa vän. Jag behöver verkligen denna idag. Från magsjuka och nu kom förkylningen. Huvét känns att explodera och näsan rinner som det regnar §;-)

V-Dag skulle vi fira ute men med högfeber blir det av §;-( istället beställde GH en god middag som ska levereras lite senare.

Hoppas du har en god VD.

Många kjams...

Livet på Vestergård sa...

Du visar alltid så mycket fint!!!
Ha en riktigt fin fortsättning på alla hjärtans dag! Kram Kicki

Lissboden sa...

Bästa AnnaMaria!
Vilka vackra hjärtan du visar och dina broderier är ju bara bäst!
Vad kul att du och dina gäster gillade chokladen.
Jag lovar att snart komma med recept på den så kan vi fixa den själva.
Nu ska maken och sätta oss på balkongen och ta en fika och då passar marmeladen bra till ett kex.
Ha en härlig Alla hjärtans dag du också!
Kramar från Maria

STENLYCKA sa...

Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans Dag och Tack kära du för alla vackra bilder. Jag njuter alltid när jag tittar in till dig!
Kram

EvaB sa...

Kopparna.Indiska aha! Jag är uppenbarligen alldeles för lite ute o tittar runt i butiker.
Kram Eva

Hanna sa...

Så många söta hjärtan.
kram
Hanna

. sa...

Mysigt fika hos dig, när kan jag komma? Hihi! Nej då har inte riktigt tid. Ska ju baka en underbar tårta till familjen. Kram Camilla

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Så fina bilder. Det stora vita hjärtat är ju sååå fint! Jag har helst inte lappar på min kyl heller (allergi mot det tror jag)
Ha en mysig kväll Hjärtat!
Kram Agnetha

Birgitta sa...

Önskar dej också en fin Alla Hjärtans Dag. Vilka fina hjärtan du visar för oss idag.
Hjärtekramis från Birgitta

hemma hos lilla mej sa...

Du visar Alltid så himla mycket fint.Ha nu en mysig Alla ♥ Dag vännen .Varmkram Rita

Huset vid ån sa...

Hej min vän! Vad mycket fint du visar, och vilket fint kylskåp du har, inte massa "razzel" där inte....Fniss! Jag tänker på Lulu Carter i Äntligen Hemma, när hon uttalar sig om kylskåpsmagneter! Hoppas att du haft en trevlig o bra Alla Hjärtans dag! Här har vi haft middag med mina föräldrar och sen har vi hunnit med en promenad i det vackra vädret! Må så gott! Många Kramar Therese

Norregård sa...

Så myyyyyyyyyyysigt hos dig vännen!!
Ha e riktigt bra Allahjärtanskväll;o)

Kram Kram Malin

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej AnnaMaria.
Du visar som vanligt så fina bilder, så himla fina, ditt vita hjärta är så snyggt, tänk vem kan ha kommit på det, lägga in spetsar så där.Jättefint.
De röda hjärtanen är också så himla fina.
Kottar,så fint.
Oj så snyggt i ditt kök.
Vika fina nallar.
Jag har en nalle på bron och en hund, ska gå ut och ta in dem och kolla om de går att använda, som dekoration.
Så vackert du har lagt upp söta godisar och koppar på din blicka, du är så himla duktig vännen.
Och din bricka är så söt, eller fat, en vacker vågig kant.
Jag gillar den bilden så mycket.
Ännu en trevlig titt bjöd du mig på i din blogg, AnnaMaria.
Tack!
Och(jo jag förstår att bilden på dig inte är ny)
Många goda hjärtans dag hälsningar till dig önskar Zara

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Men så mysiga bilder du visar på Alla hjärtans dag! Gillar bäst nallepussarna, så gulligt! Hoppas du har haft en gosig dag med din käraste och barn!

Många kramisar Elin.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad fint du har det:)

Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag gulligaste AnnaMaria!

Kraam Jenny

Louise sa...

Hoppas att du haft en finfin alla hjärtans dag! famnen full av kramar till dig!!!

Hanna sa...

Roligt att du ville vara med i tävlingen.
Kram
Hanna

Mitt smultronställe sa...

Hej vännen!!!

Vill bara titta in och önska en bra alla hjärtankväll!!!

Min kylskåpsdörr är oxå ren... Förr hade jag alltid massor hängande på dörren.

Ha det gott, kram Camilla.

Agnes Maria sa...

Hej vännen!

Blir alltid lika glad när jag tittar in till dig, du har såååå mysigt.
Ha en fin alla hjärtans kväll.
Kram Åsa

Lilla hjärtat sa...

Hej vännen.
Såå fina härliga bilder!
Önskar dig en fortsatt fin alla hjärtans dag Kram A-K

OlgaA sa...

Härliga hjärter!
Ibland smakkombination är så Oförväntad med är GÖTT!!
hjärtliga hälsningar Olg@

Helen sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar på min blogg, det värmer. Hoppas din dag har varit fin och jag passar på att önska dig en fortsatt fin Alla Hjärtans Dags kväll.
Kram/Helen

Lilla Vrån sa...

Vilka fina hjärtan du har!
Var har du fått tag på dina vackra tekoppar?
Jag har aldrig sett några liknande förut.
Ha en fin kväll!
Kramar/Carina

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej min underbara vän,
tack för att du vill vara med på min utlottning, det glädjer mig! Helgen har varit fullt upp med men mycket glädje av alla barnen. Ätit gott och åkt skridskor! Av min systersbarn fick jag ett vackert halsband, det värmde i mitt hjärta! Idag har vi inte firat nåt speciellt men det blev en liten utflykt till Ikea med sambon och åt deras köttbullar såklart :)

Tack för att du finns och är så hjärtegovän!
Kram Elin.

becca sa...

Hej tjejen,
Hoppas att ni fick en bra alla hjärtansdag, fikat såg smaskigt ut, och marmeladen med brieost mmmm

Ha en bra kväll, kram Rebecca.

Ps. min kyl ser ut som din, med alla hjärtansdagkort från sonen (annars hänger det inget där).

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

Vilka ljuvliga bilder och vad söta dina nallar är. Här har det gått lite upp och ned under veckan som varit och andra tråkiga besked kom under helgen. Det är bara att "bryta ihop" och gå vidare.

Hoppas att du får en fortsatt fin alla hjärtansdagafton!

Goa kramar till dig!

Anna-Lena♥

Blåbärs och smultronstället sa...

Så mycket vackert du visar. Hoppas dagen var mysig idag!
Kram Susanne

Miss Alveriin sa...

Hej! Vad roligt att du tyckte om hänget :) Det blir keramik nu till våren igen med nya idéer och skapande. Jag har så mkt jag vill ska göra bla fågelbad.

Vilket underbart hjärta du hade! Den var supermysig. Ha en bra alla <3 dag.

Många kramar Cathy

Ett ögonblick sa...

Hej Snälla AnnaMaria!
Ett hjärtligt tack för din söta hälsning.
Så mycket fint du visar... och hallon/chokladmarmelad till Brie låter som en spännande kombination....måste pröva.
Jag är lite bloggtrött just nu och är därför väldigt dålig på både inlägg och kommentarer men jag hoppas inspirationen kommer tillbaka mycket snart.
Måste vara med i din tävling, skulle väldigt gärna vilja vinna det fina kuddvaret :)...ser att jag har några dagar på mig.
Önskar dig en fin vecka och hoppas att vi hörs snart. Här börjar sportlovet nu vecka 7, så jag har hela familjen hemma:).

Stor hjärtekram från lisamaja

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!

Å så fint du har det och oj vad jag gillade hjärtat på första bilden!

Önskar dig en fin vecka,

Kram/Jes

LantlivsAnette sa...

Åhhhh du...så härliga och fina bilder !!!
Du..kolla där du har förbokat din bok, hon kan väl höra av sig till mig eftersom jag har missat att lägga in hennes butik på länklistan..tur att du uppmärksammade det, men vill ju verkligen inte tappa bort någon !!!
Ha det gott vännen
Kraaam Anette

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vilka härliga bilder!Nu blir jag godissugen....
Kram Anna

mig & alice sa...

Hej vännen..

Så fint skrivet...det är ju faktiskt allas dag.

Tack för tipset om marmeladen och osten...då ska jag genast plocka med mig den burken hem från butiken idag och prova :-).

Hoppas att din Alla Hjärtans dag blev precis så som du ville ha den.

Kramar i massor
Melinda

Maliva`s verden sa...

Hei...håper du har hatt en super koselig helg i kjærlighetens tegn. Jasså dere har ikke morsdag enda dere altså...koselig med slike dager synes jeg. Sier jo ikke nei takk til en blomst i ny og ne vettu..hi-hi.
Flotte ting du viser her, men falt jo pladask for kaffeserviset med sommerfulger...me like;o)
Hva slags merke er det?
Ønsker deg en god start på nok en ny uke. Klem fra Maliva

Interiörboden sa...

Hej vännen!!

Jag ville bara kika in och TACKA såå mycket för att du uppmärksammade detta....tack såå mycket!!
Och så såg jag ju att du länkat till mig, tack för det :) Och att det var gott till brie ost, vad kul :) Då vet jag det!!

Ha nu en jätte bra dag!!!
Kramar från Sandra/Interiörboden

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Så fina bilder.
Hoppas din alla hjärtans dag var bra.
Ha det gott
Kram Sofia

Tezz från Kungens Kurva sa...

Blev otroligt förtjust i hjärtat av röda kottar. Jättefint! Hoppas att du fick en riktigt fin Alla Hjärtans Dag och att du fått en bra start på den här veckan också.

Viola sa...

Vilket härligt härligt inlägg, hoppades att du kunde komma, både Värmland och Dalarna är representerade på träffen..hoppas veckan börjat på ett trevligt sätt, KRAM

Bitte sa...

Vad många vackra bilder du visar, jag blev särskilt förtjust i det vackra hjärtat på den översta bilden :-). Har du gjort det själv eller har du köpt det?

Hoppas att du hade en lugn och skön helg och en fin Alla Hjärtans dag igår! :-)

Många kramar till dig!
Beatrice

Rummet för välbefinnande sa...

Hej där bruden *ler*
Det kommer en liten försenad alla hjärtans dag kram till dig här. Men, jag kan lova att den är lika varm för det....... Det är ganska mycket just nu som du förstår, men oj så roligt och jag är så himla glad förstår du. Det ska bli riktigt bra det här. Sen får du komma och kika på riktigt hur det blir vet du. Vi kan ha en mini-mini bloggträff där några stycken.
Ska du också till Viola? Tänk om vi kan åka ihop i så fall? Har kollat med Lotta också.
Kram kram Mia

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej AnnaMaria.
Det är inte det första och inte det sista jag rör i hop det lovar jag.
Att jag ens får gå lös, hi,hi.
Jo men nu är det nog rätt.
Tänk så lustigt det där med snöhjärta.
Kram Zara

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen!
Hoppas att du hade en fin alla-hjärtans-helg! Jag hade en fin helg och lyckades äntligen få lite tid till att börja med mitt rumsbord, slipade i går och börjat måla idag!

Skall bli så läckert att få det på plats, för då kan jag fortsätta med lite andra projekt.

Underbara hjärtan du visar!
Önskar dig en fin vecka, hälsningar monica

Interiörboden sa...

Hej igen!!

Tack för din fina kommentar.... :)
Ja, nu låg jag med på listan, hon bad så mycket om ursäkt...men nu är det fixat :)
Ja, det kom in såå mycket fina varor...men det är inte lätt att se allt vettu :) Blir väl fler gånger du kommer in kanske :)

Ha nu en jätte bra dag!!!
Många kramar från Sandra/Interiörboden
PS! Nova pussar tillbaka :)

Lilla Rummet sa...

Hej! Så många vackra hjärtan du visar. Man kan aldrig få för mycket av dessa.
Så söta nallarna var......
Grattis till ditt tröstpris....den hänger fint brevid tavlan.
Ha en fortsatt härlig vecka.
Kram Britt

Penseldraget sa...

hej vännen
tack så mycke för dina rara ord...de är fint med marint tema i en stuga tycker jag =) du visar så otroligt vackra saker jämt, nallarna är ju bara bedårande...och fikat i dom vackra kopparna suveränt ....
kramar
pia

Huset vid ån sa...

God morron vännen! Hoppas allt är bra med dig. Jag sitter o väntar på att min kompis ska komma med sin hund för vi ska ta en skogspromenad tillsammans nu på morgonen. Det blir en så bra start på dagen när man kommer ut en sväng. Sen kan man med gott samvete ta sig en semla till kaffet, dagen till ära! Hoppas att du gillar semlor, och att du får äta nån idag! Många Tisdagskramar till dig från mig./ Therese

årstidens bästa sa...

Önskar dig en fortsatt bra dag!

Stor kram
Linda

Lotta-livets väv sa...

Hej!
Min kylskåpsdörr visar jag inte! fniss, fniss....den är inte klinsikt ren även om jag försöker hålla den ren och snygg...men det sitter en kom-i-håg-nypa och en handlingslista...och sen så behöver den göras ren *fniss, fniss* Det blir lätt smutsigt...på en vecka!
Vackra koppar du dricker ur! Är de nya? Har du fått ett tillskott, du fick så underbart vackra koppar i julas!
Marmeladen låten riktigt smarrig.....Hittade du den hos Snara skrev du? Ja, till henne vill jag hinna någon gång.....just nu är det lite *suck, pust och stön* över att jag har så mycket runt mig!
Kram, kram
/Lotta

Pysselpalatset sa...

Hej där AnnaMaria, vilka ljuvliga hjärtan... Härligt uppdukat för två .. med trendigt vitt godis.. så snygg.. Kram Jeanette

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där och stort GRATTIS till ett år med den fina blogg! Vilka fina priser sen då! Och så snygg du är, du är lite snarlik Liza Marklund på den bilden nedan tycker jag: )

Tänk om man hade en sån fin kyl som du har och de kopparna, såå läckra! Mari.

Titti sa...

Hejsan Anna Maria

Hoppas du hade en trevlig helg =)
Kudden du visar på första bilden är ju fööör underbar!!!!!
Ha en fortsatt bra vecka.
Kram Titti

Viveka i Bläckhornet sa...

Jag har också rent på mitt kylskåp. Förr när barnen var små så hängde alla möjliga lappar och kolijox där, Men nu vill jag ha det helt rent.

Så gott det lät med marmeladen Får nog testa det.

Kram Viveka

Anonym sa...

Nu fick jag fram bilderna och vilken fin hjärtkudde, helmysig.
Även tekopparna var såå fina.
Vilket gulligt hänge du hade vunnit, tänk att det finns så pyssliga människor.
Ha det gott
AMS

Blåbär och Mjölk sa...

Hej underbara AnnaMaria!
Hoppas din alla hjärtans dag var toppen. :)
Tusen tack för ditt tipps inne hos mig ang avlastningsbordet. Jag sa till min make att titta på Simon & Thomas, och hur de gjorde sin bänk. Och vet du vad! Maken sa att det såg ju inte alldeles för svårt ut! :) Han skulle fundera på det ett tag, så för vi se. Kul! :)

Men du vilka fina hjärtan du visar. Och ditt kylskåp i rostfritt är SKIIIIT SNYGGT!
Klart du vågar visa det, ha!

Rödmålade kottar...hum, ja där sade du något?!
Smart och snyggt! Det läggar jag på minnet.

Vännen, vet du om att du har nog de vackraste koppar jag sett!!! Jag tittar och tittar så att ögonen torkar.
Förlåt att jag frågar, men vad heter dessa skönheter? Måste ju veta namnet på de koppar som tagit andan ur mig. :)

Önskar dig fina dagar, så hörs vi snart igen!
Goaste kramen / ÅSa.

Blåbär och Mjölk sa...

Tack vännen!
Åhh Indiska, den butiken finns inte här där jag bor. Jag bor i en alldeles för liten stad.
Men om jag reser 5mil, så hitter jag den affären! :)
Jag får ta mig en titt den gången vi åker dit!
Tack igen och njut av dina läckra koppar!
Stor KRAAAM / Åsa.

Noll54/Eva-Karin sa...

Hej AnnaMaria!

Korten du köpte kommer från Norge men Ingela kommer imorgon med mer kort från henne!

Ha det så gott&kram på dej min vän!

E-K/noll54

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej AnnaMaria.
Läskande bricka med kaffe och vitt godis,helt i min smak.
Snyggt kylskåp.När vi bytte till ett rostfritt,så åkte alla lappar bort.Lite handikappad är man,för det är ju bra att ha som anslagstavla...
Ha det gott
Kram Anette

helle sa...

Åh, tænk jeg nær havde misset dit fine indlæg, min ven. Jeg har ikke kunnet følge bloggeriet så godt som jeg ville, men du ved at det ikke er ond vilje!

De 2 bamser/naller er sååå søde, jeg har vist et bamse-fetisch i øjeblikket, kigger hele tiden efter nogle nye. Man får jo nogle ideer!

Hav det nu godt, stort kram
Helle