fredag 6 mars 2009

BAKBORD OCH VIOLER...

NU SKA NI FÅ SE VAD JAG KÖPT AV LANTLIFS-ANETTE
DETTA BAKBORD HAR HON DESIGNAT OCH MÅLAT,
SHABBAT OCH KLART!JAG BLEV ALLDELES FÖRTJUST I DET.
HITTADE SIN PLATS DIREKT PÅ ETT BORD I VARDAGSRUMMET.DET HAR EN JÄTTEFIN VIT FÄRG.
DE SMÅ SÖTA TRÄBOKSTÄVERNA ÄR FRÅN NOLL54.


HÄR HAR JAG STÄLLT DIT MINA LENE BJERRE-LYKTOR


MÅSTE BARA VISA DESSA FINA VÄXTER

HEMMA HOS ARBETSKOMPIS GUDRUN B.



HÄR MINA VIOLER I SLITEN LERKRUKA.
FINNS FÄRDIG-SLITNA ATT KÖPA I EN NYÖPPNAD AFFÄR
I HAGA-KARLSTAD, DEN HETER IRIS OCH DORIS.
NU SKA JAG GÖRA MIN FÖRSTA LÄNK!!
OCH VAD PASSAR BÄTTRE ÄN ATT TIPSA OM EN JÄTTEFIN
BLOGG VIOLAN



HAR PUTSAT SILVER MED AUTOSOL, FINNS PÅ
MACKEN (I TUB) OCH SEN LITE SILVERPUTS FÖR
EXTRA GLANS. DET TIPSET FICK JAG HOS IRIS OCH DORIS.



JAG TAR ETT TIPS TILL.
DENNA DAGCREME FRÅN OIL OF ULAY 3 POINTS
ÄR NÅGOT ALLDELES EXTRA.
NU EXTRAPRIS PÅ H&M!!
DET BLEV EN SUDDIG BILD, SKA KÖPA NY KAMERA.

TILL HELGEN ÅKER JAG TILL STOCKHOLM PÅ KURS
HINNER MED LITE SHOPPING OCKSÅ.

HA DET SÅ GOTT
KRAM ANNAMARIA



16 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Åhh, vilket fint inlägg!!! Det är så härliga bilder och jag håller med dig om att det är vackert med röda monogram. Likaså vita monogram är något som jag fullkomligt älskar.

Igår var jag på loppis och fyndade så jag kände mig så himla lycklig i hela kroppen.
Du vet så där att det bara bubblar......
Så glad blir jag när jag ser dina bilder också.
Jättehärligt.

Nyöppningen av butiken är torsdag den 2 april och det skulle vara jättekul om du kom fram till mig om du kommer. Vad skumt egentligen när man ska presentera sig:
-Hej, det är jag som är ÄnglarumsMia!
-Hej, och jag är Ett rött monogram!
"Fniss" så blir det när man lever i bloggvärlden.

Önskar dig en toppenfin helg nu!
Kram kram från Mia

annashusidingtuna sa...

Hej!
Hon har verkligen fina saker och de där bakborden är jag också lite sugen på.
Ha en bra helg!
Kram Anna

Maria renoverar sa...

Hej!
Kul att vi båda hittat till Iris & Doris. De hade mycket fint i sin lilla butik.
Ha en trevlig helg!
Kram MARIA

Viola sa...

Jag tackar och bugar för berömmet,känner mig verkligen hedrad, jag kommer att länka dig hos mig för vi "pratar" ju med varandra flera gånger i veckan, hoppas nu att man upptäcker din helt underbara blogg, tips , in och presentera dig på bloggarna och lämna kommentarer så man hittar dig, så gjorde jag när jag började och så hade jag alltid mina inlägg på inredningsbloggarna dessutom, önskar dig en skön helg med de dina, sitter i vattenhålet och skriver i lugnet, KRAM

Crinoline sa...

Hei på deg. Oppdaget bloggen din i en kommentar hos Viola. Nydelig innlegg hos deg i dag med fine bilder. Jeg er også veldig glad i røde monogram- har brodert noen,blant annet på en rund pute. Håper det er Ok at jeg legger deg inn i blogglisten min.Ønsker deg en god helg.

Lantligt i stan sa...

Åhhhh vad fint det blev med bakbordet! Du får verkligen till det snyggt! Jag såg ett bakbord på loppis för en vecka sedan, har gått och tänkt på det sen dess. När jag kom dit idag och skulle köpa det var det redan sålt såklart! Vad dum jag var som inte köpte det direkt! Man måste vara snabb, 40 kr kostade det. Buuuh... Ångrar mig!
Ha en trevlig helg!
Kram Anki

Snuttan sa...

Så underbart fin det är..Ja allt är så fint

ha en underbar helg
Kram
Åsa

C De-sign sa...

Vad roligt att jag hittade hit! Så fint bord du köpt! Nu ska jag titta vidare på allt fint och få lite inspiration! Välkommen in till mig, har en utlottning!!! Kram fr C

Lönnen 13 sa...

Vad fint! Vill verkligen ha ett sånt bord du har,kikar in på blocket lite då och då,får se om jag hittar något.
Kram Anneli

Snuttan sa...

Tack för den fina komentaren på min sida
Ja jag var så lycklig att jag hittade Tusenskönor de är så fina

Underbara saker du visar mycket fin blog du har

Kram
Åsa

hemtrevnad marie sa...

Å, du har köpt ett bakbord av Anette!
De är verkligen fina!!
Och så många fina röda monogram du visat...jag vill också ha såna!!!
Härliga vårblommor, och vilka fina handledsvärmare du har på bilden...eller är den en tröja?
Ha en fin fortsättning på helgen!
kramis

Inspiration i vitt sa...

Hej Anna Maria , ditt bakbord är super fint, hon är så duktig Anette.
Den butiken måste jag besöka nästa gång jag är i Karlstad så kul med nya roliga butiker. Bordet som du har är såå fint tycker jag.
Kramar till dig/Ingela.

Noll54/Eva-Karin sa...

Härligt med violer! Men idag känns det långt kvar till våren!
Fina bilder!!!!

Ha det så gott!

E-K/noll54

Hon med klackarna sa...

vet inte om kommentaren från fm "fastnade".. Hittade iaf din blogg i fm då jag sökte efter Iris o Doris.. Hittade nämligen den affären i morse. Så jag har nästan haft en "sak-letar-dag" idag. Tycker att din blogg är mysig, så jag kommer att återkomma hit igen;o)

Anonym sa...

Jag måste bygga ut hemma. Du ger mig så mycket inspiration och härliga förslag. Jag blir så sugen på att förändra hemma.
Gudruns glaskupa för vitlök, en bra idé och snyggt.
Ann-Marie

Anonym sa...

Vackra bilder, man får vårkänsla/Gudrun