torsdag 21 maj 2015

GLOSSY GLOSSY

 Först ska ni få se vilken fin halsduk jag fått av
några kollegor som varit ute och rest, perfekt
till min kappa!

 Blommorna just nu är också rosa, både ute
och inne. Håller på och målar allt trä i uterummet
vitt, till det blir det stora blanka vita krukor
med rosa och vita blommor. Och så ett svart
parasoll..... det är tanken.

 Nu det glossiga. Har avslutat min prenumeration
på Glossyboxar, men när erbjudandet om denna
morsdagsbox kom slog jag till.

 Var bara bra saker i. Till både hår och hy, och
jättefint solpuder.

 Nagellacket kommer bli en sommarfavorit,
är mer rostmörkt i verkligheten, som på
förra bilden.

 Just nu ser mina naglar ut såhär, det här
lacket kommer från Apoteket.

Fin torsdag och helg
Kram och hej
AnnaMaria





26 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej AnnaMaria.
Så fin scarf du fått, snälla kollegor :) Jag har funderat på det där med Glossy box flera gånger men inte mer än så. Har tänkt att man kanske inte använder allt man får osv... men man kanske ska prova i alla fall :)
Hoppas allt är bra med dig och att vi får vår och värme snart :)
Kram
Jessica

lisashus sa...

Den sjalen har ju exakt dina färger! Förmodligen visste dina vänner det! :)
Jag förstår om du är glad för den!

Härligt med glossy-box - mycket fint där!

Ljuvliga nejlikor!

Ha en fin torsdag du också! Här blir det gräsklippning på torpet!
Kram
LIsa

Den där Marie sa...

Halsduken är ju superfin!!
Och mycket fint i Glossy-boxen också :))
Brukar du köpa smink på Apoteket också, och vad tycker du om det isåfall? Jag har flera ggr tänkt att prova deras sortiment men det blir liksom aldrig av..
Nagellacket var iallafall jättefint och en härlig sommarfärg :)

Ha en bra dag fina du!
Kram Jonna

House and Garden by Bia sa...

Tummen upp för sjalen ;))...jag gillar också rosa...just nu den lite "smutsiga" nyansen. Och vitt och rosa i uterummet låter jättefint.
Härlig färg nå nagellacket...nu fick jag lust att måla mina tå naglar också ;)...dom har varit lite i ide nu i vinter, hihi...
Idag har vi fint väder här och man får njuta så länge det varar!
Kram på dej min vän.
Bia

Hannis sa...

Bara boxen i sig var ju snygg!
Målade tånaglar är fint, somrigt.
Fötter som andas frihet=))

Kramen Hannis

Unknown sa...

Hejsan AnnaMaria!
Såå fina bilder på fina saker. Sjalen var väldigt snygg, du har snälla kollegor.
En rosavit veranda med nån svart detalj kommer säkert bli riktigt sommar fräscht.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hajan sa...

Det var vackra fötter du visar i rutan.

Vacker rosa färg på allt till och med Rosorna gick i samma stil.

jättefint tycker Hajan

Blommiga Rutan sa...

God eftermiddag!

Vilka snälla kolleger som köpt en så fin halsduk till dig.
Gillar ditt fina nagellack, har också rosa tånaglar just nu, men.... vore det inte härligt att få ha öppna skor, utan strumpor? Det känns tyvärr som att det dröjer.
Åhhh, dessa nejlikor, så vackra.

Trevlig helg till dig
Kramar Anncathrine

Sabelhagens Olivlund sa...

Superfin sjal, vilka gulliga kolleger du har.
Perfekt morsdagsbox, jag skulle behöva ett nytt lack till tårna och solpuder:)
Ha det gott vännen
Kram Maria

Sabelhagens Olivlund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
It's me sa...

Enjoy the beauty...have a Nice day Darling love Ria...x!

Hos Jorunn sa...

Så heldig du er som fikk så fint skjerf av dine kolleger! Fin farge på neglelakken, tenkte å kjøpe meg ny farge jeg også :)

Ønsker deg en riktig god pinse!
Klem Jorunn

G:a Affären sa...

Du är säkert en bra och trevlig kollega, det förstår jag av den fina halsduken. Och att de vet vad du gillar! Så fin!
Det låter härligt med fixandet och planering av uterummet. Hoppas det kommer bilder sedan.
Härligt med lite lyx i box och söta tår har du också!

Önskar dig också en fin helg!
Kramar /Cia

Vardag och flärd sa...

Vilken vacker halsduk du fått, roligt!
Så du föll för ytterligare en Glossybox, jag provade några månader och sedan var jag nöjd.
Ha en riktigt fin helg (hopps på lite varmare)!
Kramar Eva

Rost och rädisor sa...

Fina bilder som vanligt och vad bra kollegorna är på att köpa presenter. Är vansiinigt svag för dessa mjuka varmrosa toner.
Allt gott
Anette

Hanna sa...

Ha en bra kväll
Hanna

Meta sa...

Att ha fina kollegor det är uppskattat. Det är inte ofta det ges presenter kollegor emellan.Kul att du har så fina.Nytt till tår och slitna jordnaglar det är en lisa för själen när allt jordarbete är över. Fast hos mig är det mest målarfärg på händerna just nu, Snart är det slut målat för ett tag.
Så vackra blommor du fått tag på, Jag köper sällan lösa blommor borde nog göra det lite oftare för ombytes skull.
Ha nu en riktigt skön helg
kram Meta

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina färger! Passar både dig och hemma hos dig! Puder, tänker jag på....eller puderrosa heter det kanske!
Vilka arbetskamrater du har, kan man låna dom? Lyxigt!
Agneta kram

Annas röda stol sa...

Wow så fina bilder!!! Ha det gott. Kram Anna

Unknown sa...

Det var jo mye fint i den boksen :)

Og superfint sjal du fikk av dine kollegaer- og i dine farger. De kjenner deg godt så klart :)

Blir mye gladere med neglelakk på tærne!

Ha det så fint :)

Klemmer Monica

Stolpås Gård sa...

Ljuva rosa toner såhär på försommaren passar ju till allt!
Så rara kollegor du har, de ska man vara rädda om :)
Kul att fixa till på altanen, lycka till!
Trevlig helg,
Sussi på Stolpås

Finaste mattan sa...

Grattis!

Titta in till oss på FINASTE MATTAN, vi har en överraskning till dig!
Härlig helg önskar vi.

Mia&Mian

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jättefin sjal! Så rart av dina vänner att överraska dig med den. Rosa i den nyans du visar gillar jag med. Målade tånaglar är somrigt. Minns en tidigare arbetskamrat som målade tånaglarna röda med vita prickar på sommaren. Ha en fin helg!
Kram,
Regina

House and Garden by Bia sa...

Kikar bara in för att önska dej en fin Pingst helg!!!
Må så gott nu, med eller utan sol och värme ;)
Kramis bia

Anonym sa...

Fin sjal! Snälla kollegor du har som visar sin uppskattning för dej.
Härliga bilder, som vanligt! Alltid njutbart!
Ha en trevig helg!

Bitte sa...

Vilka underbara bilder du har visat på sistone, och alla har jag missat! Jag föll för inlägget med de pelargonrosa plädarna. Det var så vackra färger i dem, och ingen har så många fina plädar som du :-).

Jag tyckte också om den fina keramikmuggen med fågeln, en sån skulle jag vilja ha!

Vad snäll din kollega var som köpte en sån fin sjal till dig! Jag har varit sugen ett tag på att prova Glossybox, det blir väl att jag börjar nu när alla slutar. Jag brukar vara lite sen av mig :-). Härligt rosa tånaglar blir man glad av!

Ha en fortsatt fin pingsthelg!

Många kramar
Bitte