torsdag 17 april 2014

GLAD PÅSK !

 Skärtorsdag och påskledigheten har börjat.

 Har plockat fram herr och fru påskhare.

 Köpt små träkycklingar till servetterna under påsk.

 Lagt ägg i en stor kaninkruka.

 Och skickat två påskkort, ett till min mamma och ett
till en av hennes väninnor.

 Så nu ska det bara städas det sista och så ska
jag påskhandla idag, sen kan vi ta helg.

Hugos fina öron har kollegan AnnMarie sytt, hon
är superduktig på och sy.
GLAD PÅSK på er och stor kram
AnnaMaria





62 kommentarer:

Geli sa...

Dear AnnaMaria!
Soooooo cute your Hugo with the ears!!!!!!!!
What a beautiful idea!
And he loves it ....I' m sure ....hihi!
I love your decoration and the two postcards are wonderful!
I wish you a very happy Easter with sunshine, colorful eggs and your beloved family!
With love,
Geli

hemma hos lilla mej sa...

Vilken snygg ny header du har fixat .Å vad påskfint du har gjort .Bara så söt är lilla Hugo .Ha en skön skärtorsdag .Kram Rita

Bitte sa...

Hugo är så söt och vilken underbar bild när han har de mjuka öronen på sig! Jag förstår att han är din ögonsten :-). Han kommer att bli glad för det fina påskägget med Emil, pip brukar vara populärt.

Vilka underbara påskharar du har där på bordet, de var verkligen speciella! Du har det så mysigt både inne och ute på altanen, jag gillar dina täcken! :-)

Önskar dig en riktigt Glad Påsk!

Många kramar
Bitte

Anna Stenberg sa...

Så himla fint!!! Glad Påsk! Kram Anna

OddStyle.dk sa...

Hvor er det bare nogle skønne påskebilleder AnnaMaria, jeg håber I må få en rigtig GLAD påske :-) Stort kram fra OddStyle

Vardag och flärd sa...

Nästan att jag pussade på skärmen när jag såg bilden på Hugo, den söta lilla guldklimpen!
Du har påskpyntat så fint, gillar när man sätter pyntet tillsammans istället för att sprida ut här och där.
Vännen, jag hoppas du får en härlig påsk och att lille Hugo kommer till dig som en liten påskgubbe!
Kramar Eva

Things and Thoughts sa...

Happy Easter!!!
Olympia

Jenny sa...

Vad söt Hugo är, han ser ut som en sån där liten Anne Geddes-baby! Vad roligt med påskpynt, själv har jag bara gjort en enda sak och det är att så gräsfrön i ägghalvor, men det har inte kommit upp än så det påskpyntet var ju lite väl sent påtänkt. Blev så glad när jag fick ett påskkort, jag har bara skickat ett själv också.

Kram och glad påsk,
Jenny

Livet på Vestergård sa...

Så fint du har påskpyntat och så söt Hugo är som påskhare!
Visst är det skönt med ledigt. Jag ser att vi har samma program i dag, handla mat och städa.
Kram Kicki

Designe sa...

Såå fint! Och så en livs levande påskhare längst ner i bild! Ha en riktigt fin påsk! Kram :)

Prinsessorna på Bellevue sa...

Fint du har pyntat och vilken sööööt påskhare, lilla Hugo!

Kram
Petronella

Jennys Vita Villervalla sa...

Önskar dig en fin påskhelg!
Sötaste Hugoharen då! 💛
Kram
Jenny

Draffin Bears sa...

Dear AnnaMaria,

I love all your sweet bunnies and all your lovely treasures

Happy Easter weekend
Sending hugs
Carolyn

Hjem & Glede sa...

Åååå så fine påskeharene er!!!!!
Du har jo bare pyntet SÅ fint til påske......
Du har et SÅ vakkert hjem AnnaMaria !

Hugo er innleggets vinner;)))
Verdens søteste!

Gledelig påske kjære du.

Klem og kram:)

Anette sa...

Trevlig helg till dig och den lilla söta
påskharen! :)

Meta sa...

Det är härligt med några lediga dagar med familj och vänner. Så söt han är killen i sina fina öron.
Jag firar Påsken med dotter och barnbarn mannen är på jobb i Berlin, så är det hos oss.
Önskar dig en fin och skön Påsk
Kram Meta

Meta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Såååå otroligt sött ...
/Påskkram

Sabelhagens Olivlund sa...

Så söt han är lille Hugo, jättefina öron.
Du har pyntat så fint, helt i stil med allt annat hos dig.
Ha en skön påskhelg
Kram Maria

VÄLKOMMEN HEM sa...

Så fint påskpyntat hos dig! Alltid så hemtrevligt och mysigt hos dig, härliga du!
Många påskkramar från mig!
Judita

liven sa...

Åh Så skjønn lille Hugo er, tenker du koser deg :)
Fint og påskepyntet hos deg AnnaMaria!
Ønsker deg en fin påske!
Klem klem

Hannis sa...

Men Hugo!! Jag smäller av.
Skrattade så jag höll på att kissa på mig, han är ju så gudomligt söt i öronen!

Och jag önskar dig en lugn och skön påsk med sol på näsan/Kram Hannis

Ett ögonblick sa...

Det var ett fint påskpotpurri!!
Så fina ägg och harar!! men den allra sötaste lilla påskharen är Hugo!!
Här är det också städ och pynt som gäller idag. Eftersom killarna är på mässa, så har jag ingen bil hemma och vet inte riktigt när det blir handling... men det blir som det blir, vi får hjälpas åt. Fast den där sillmackan och nubben lockar mer och mer;))...och så borde jag nog pynta mig själv lite också, känner mig grå och sliten utvändigt just nu, tror jag lider av en liten ålderskris...insidan är yngre än utsidan;))

Jag önskar Dig innerligt, en riktigt Fin och Glad Påsk!!!
kramar lisa

Lyckoslanten sa...

Vilket snyggt par Herr och Fru Hare är! Och Hugo är den sötaste av alla med långa öron!
Glad Påsk! ♥

susanne sa...

Sötaste påskharen! Glad påsk!/Susanne

Ewa`s Galleri sa...

Så mycket fint du har plockat fram till påsk
Ha en riktigt skön helg

House and Garden by Bia sa...

Så fint du har gjort....ljusa färger på dina påskpynt..fint!...till skillnad på mitt gula och cerisa, hihi.....men det är ju ändå bara för några dagar;)..så söt Hugo är i sina fina påsk öron ;)....ha en härlig Påsk helg nu, fina bloggvän
Glad påsk önskar Bia ;)

Sommerhuset i bakken sa...

Så koselig du har gjort det til påske - og så hyggelig at du har sendt påskekort. Det setter nok din mamma og hennes venninne stor pris på ;-) Og du...så søt lille Hugo var med de herlige ørene ;-)

Ønsker deg en riktig god påske! Kos deg masse og nyt fridagene ;-)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så mycket fint påskpynt du har, äggen är jättefina och det är mysigt med alla dina harar, men sötast är den lilla påskharen Hugo=)
Önskar dig en solig och glad påsk!
Kram,
Regina

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så nydelig påskepynt og så søte kort !!! Det er koselig å få det ! God påske til deg og dine ! Klem

LÁrt de Vivre sa...

Vilka söta öron och alla fina saker du kan dekorera med :)

Ha en fin påsk och njut av ledigheten

Rost och rädisor sa...

Oj, så fint du påskat. Har nöjt mig med att handla idag och det var en helt galen upplevelse.
Glad påsk!
/Anette

Melody and M.E sa...

Nu njuter jag verkligen av ditt påskpyntande för i år blir det inget alls hos mig!
Önskar dig en Härlig och Glad Påsk!
Kram M.E

Fia sa...

Vackert pyntat ♥ Glad Påsk! Kram fia

Vita små hjärtan sa...

Glad Påsk Anna-Maria!
Kram Agnetha

lisashus sa...

Så mycket vackert påskpynt du har!
Allra vackrast kanske det levande exemplet på sista bilden! Ursöööt!

En riktigt god och glad påsk önskar jag dej också!
kram
Lisa

HWIT BLOGG sa...

Vilken söt påskhare du har! Så fina öron! Som vanligt har du påskpyntat så vackert...nu får vi hoppas på lite fint väder också! Här blåser det halv orkan idag så det är bäst att hålla sig inne...
GLAD PÅSK önskar jag dig!
Kram,
Titti

Fröken Tindra sa...

Vilka fina öron Hugo har!! Och fint påskpynt du har. =0)
Glad Påsk! Underbart med ledigt!
Kram!

Hanna sa...

Glad påsk!

Gugis Pärlor sa...

Glad Påsk! Hos dig hittar man de allra sötaste påskdekorationerna!

Kram Gugi

Annas röda stol sa...

Så fint!! Underbara unge och öron. En trevlig påskhelg till dig. Kram Anna

It's me sa...

Sweet bunny Hugo !!....lovely easter Darling !...love Ria ...x!

Gabriella sa...

Så roligt, Nora är verkligen en sån fin och idyllisk stad.
Vilka vackra påskkort, så glad de ska bli att få dessa:)
Och så fin han är lille Hugo, så söt så man smäller av!
Glad Påsk till dig.
Kramar

STENLYCKA sa...

En riktigt skön påskhelg önskar jag dig!
Kram Raina

Unknown sa...

Hi hi- så skjønne de ørene var på Hugo- alt kler den smukke :)


Ønsker deg fine påske dager

Klemmer fra Monica

Med en doft av lavendel sa...

Önskar dej en Glad Påsk.
kram Annika

Fågel Blå sa...

Underbara foton som alltid här hos dej, och fin stämning,
Önskar dej en riktigt Glad Påsk
Kramar Kathrine

Älskade pion sa...

Gud så många fina påskkaniner... och den sista var ju helt bedårande söt.:)Glad påsk på dig vännen.Kram Ulrika

Hajan sa...

vilka fina Påskharar både
konstgjorda och inte minst den lilla
hemmagjorda glutten

Stor Påskkram från Hajan

Anette Ryan sa...

En sån massa ljuvliga påskbilder. Speciellt på den fina påskbabyn. Underbar!
Glad påsk !
Kram anette

MINA TVÅ HEM sa...

Ljuvliga påskpynt!
GLAG PÅSK!
Ha en skön helg!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej och Glad Påsk vännen!!

Hoppas helgen blir härlig för er!! Just nu kikar solen fram ä n t l i g e n.. och i morgo skall det bli fint här hos oss!!

Kram Monica

Hos Jorunn sa...

Åhhh, så søt Hugo er!! Fine harepusører han også:)

Så koselig du har pyntet til påske, AnnaMaria! Findus som ligger på teppet lengre ned her er kjempesøt han også!

❀Ha en fortsatt fin påske❀

Klem Jorunn

Frida sa...

Så påskfint du har det :), vackra ägg och Hugo är så söt i sina öron :)
Ha en riktigt skön påsk AnnaMaria!
Kramar Frida

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej fina du !

Ville passa på att önska dig en riktigt Glad Påsk ! :)
Må så gott med dina . Nära och kära.
Så fina bilder !

Kram kram

Marie maräng sa...

Vilken fin påskheader du har fixat till!

Som vanligt bjuder du på vackra bilder från fina hem! Söta Hugo med öronen slår det mesta :)

Önskar dig en fortsatt fin påskhelg!
Kram Marie

G:a Affären sa...

Men han är ju för söt lilla Hugo!
Och du har pyntat så fint! Kaninerna vaktar påskäggen tills det är dags ser jag.
Vilken lycka att solen både skiner och värmer. Det betyder verandaväder, eller hur?

Önskar dig en fin påsk!

Kramar
Cia

Blommiga Rutan sa...

Hej AnnaMaria!

Åhhhh! Han är såååå söt lilla Hugo!
Vilka gulliga öron han fått!

Så fint du påskpyntat, ser så vackert ut i ditt hem.

Stora påskkramar till dig
Anncathrine

Snäckskalsdalen. sa...

Mycket fint påskpynt har du gjort men Hugo är ju allra sötast, en sån fin liten kille. Gillade han sina nya öron, tro!
Fortsatt Glad Påsk!
Agneta kram

Draffin Bears sa...

Happy Easter dear AnnaMaria, to you and your family.
Love the sweet photo of Hugo with the bunny ears.

Sending hugs
Carolyn

Marie sa...

Så fina påskbilder och vilken sötnos Hugo är, helt bedårande i sina kaninöron.

Roligt att du blev nöjd med pokalen, tyckte själv att den var jättefin.

Ha en fortsatt fin påskhelg!
Kram Marie

corinne* sa...

AMOUR ET DOUCEUR DANS
CE JOLI BILLET !