torsdag 10 februari 2011

FIRAR 2 ÅR MED EN UTLOTTNING

Idag 10/2 fyller Bloggen 2 år, det firar jag med
och lotta ut två lavendelpåsar från Agneta/

Just monogram har ju följt med som en röd
tråd dessa två år.

Därför blev det två lavendelkuddar med mono-
gram. Ett Z, ca 15 x 15 cm.

Och ett X, bokstäver som passa till alla.
Broderade i vitt på linnetyg, med gamla
fina spetsar påsydda.

Även baksidan av den lilla kudden är så väl-
arbetad, och fylld med härlig lavendel. Allt är
masinbroderat på symaskiner från
Symaskineriet i Karlstad.

Drar 2 vinnare Onsdag 2 mars kl 18:oo
1 lott= Kommentar
2 lotter= Kommentar + länk med valfri bild

Det är många utlottningar i Blogglandia nu,
men jag hoppas hoppas ni vill vara med.
Stor kram
AnnaMaria



234 kommentarer:

1 – 200 av 234   Nyare›   Senaste»
emilias gömmor... sa...

Godmorgon AnnaMaria! Givetvis vill jag vara med i utlottningen!
Önskar dig en härlig torsdag!

Kram Mimmi

c-designat sa...

godmorgon supersöta monogramkuddar

LantlivsAnette sa...

Gomorron !!
Nämen sååå söta små kuddar !! Jag är gärna med i utlottningen..
Tänk att du bloggat i två år nu, såå bra att du började, och vi ser framemot många år till.
Kraaam Anette

årstidens bästa sa...

Godmorgon....

Så sant,dessa monogran finns alltid hos dig.
Alltid lika vackra.

Jag är såklart med å tävlar. :)

Kram
Linda

Roses & Angels sa...

Grattis till dina två år som bloggare. Vilken fin tävling. Klart man är med och firar. Länkat och klart kram

Unknown sa...

Såå fina små lavendelkuddar.
Klart jag vill vara med och fira dina två år i blogglandia. Länkar givetvis från mig.
Ha en skön torsdag, kram Ing-Britt

Ann sa...

God morgon...
I din underbara utlottning vill jag också vara med. 2 lotter till mig, har länkat till din tävling och givetvis med en bild. Grattis till de två åren och ha en skön dag/Ann

Rummet för välbefinnande sa...

Så fina de är,,,,, Det är klart jag vill vara med i utlottningen. Hon är så duktig Agneta. Länkar med bild ocskå.

Underbara blommor du visar. Sitter och längtar efter att köpa hem ett helt fång med rosor - vita eller dovt ljuslila. Men, jag ska belöna mig med det när jag kört de absolut sista sakerna från verkstaden. Går mot slutspurten på detta nu och det är så skönt.

Ha en bra dag i snöyran.
Kram Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Åhh, jag tycker mig se något ljuvligt i bakgrunden där på bilderna.....
Misstänker vad det är för något, som är så där ljuvligt slitet.

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron vännen!Grattis till 2 år i blogglandia ja tiden går fort när man har skoj.Vilka fina kuddar du lottar ut bara så himla fina.Klart jag vill vara med och prov lyckan ♥Länkat och klart.Ha en fin dag rara du .Varm kram Rita ♥

Mitt hvite hus sa...

Grattis med feiringen Anna Maria..

Tenk to år da.. tror jeg har fulgt deg nesten hele tiden..

Og du har gitt masse inspirasjon til meg..
Og det slår meg at du må ha mye med monogram på.. vakkert er det iallefall..

nydelige små puter du deler ut her og..

ha en fin dag =)

klemme r

sylvia sa...

hei AnnaMaria,
klart jeg vil være med å prøve lykken her,
nydelig premie dette er, så fine.
jeg gjør alt hihihihi..
ønsker deg en nydelig dag.
klem fra sylvia

Norrfrids Eija sa...

Klart som korvspad att jag vill vara med, fixar länken direkt!
Eija

Bitte sa...

Jag vill också vara med i din fina utlottning och länkar till min blogg. Vilka ljuvliga lavendelpåsar, de doftar säkert hur gott som helst också :-).

Ja, lilla pluttan har redan fått vara med om alldeles för mycket, jag bävar lite för hur hon kommer att reagera när vi kommer fram till Strömsholm ikväll. Ungefär som att vi lurat henne...

Du har rätt i att de är välutbildade och kan sin sak, jag tror också (fast vet egentligen inte) att den här operationen är enklare då de "bara" ska ta bort skruven. Vi får se vad de säger ikväll!

Önskar dig en fin helg!

Många kramar
Beatrice

Unknown sa...

Vilka fina kuddar. Himmelskt vackra monorgam. Klart jag vill vara med på den utlottningen :)
Länkar oxå.
Kram Maria

Kerstin sa...

Gratulerer med 2 år :) Klart vil vi være med. Jeg linker også.
Klem Kerstin

Lenemora sa...

Gratulere med 2 års jubileum, du har en nydelig blogg, som jeg følger med på med glede.
1 lodd til meg!

Klem Lenemora

liven sa...

Grattis med to år AnnaMaria!!
Er glad for at du er her i blogglandia.....med dine fine bilder og alltid så koselige kommentarer!!
Vil gjerne være med i konkurranse om disse fine sakene!!
Linker også!!

Ha en fin dag :o)

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där i blogglandia! Naturligtvis är jag med!!
En kommentar och länk!
Ha en bra dag och vilka fina alster du skänker bort! Härligt!
Carin

Hulda sa...

Så nydelige puter du lodder ut. Virkelig skjønne, og så forseggjorte. Nydelige bilder du har tatt av dem.

Gratulerer med 2 år som blogger. :)

gamla skolan sa...

Hej AnnaMaria ! Det är väl klart vi vill vara med , dom små kuddarna är ju helt ljuvliga !!
Grattis till dina 2 år !
Kramar // Susanne ♥
Ps Jag länkar

Ord & Känsla sa...

Gratulerar till de två åren med bloggen!
Vill gärna vara med och tävla om de söta lavendelkuddarna!

Två lotter för mig blir det.
Kram Helena

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen,
Stort grattis till 2 år med "Ett rött monogram".

Kuddarna är ljuvliga så jag vill självklart vara med. Och tar 2 lotter.

Länkar från mig, kram Monica

Gammelbålsta sa...

Hej!
Grattis till dina 2 år. Jag är gärna med i utlottningen av de vackra lavendelkuddarna. Jag länkar. ha det gott kram Aydan

RoseSommer sa...

Hei, så vakker gave!!
Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

(eddas) sa...

Grattis,grattis så masse..ja hvor tiden flyr:)I juni blir min 2 år..helt urolig...
Blir gjerne med og feirer....2 loddpå meg:)
klemklem og ha en supefin dag

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Kikar in på din fina blogg, och jag vill gärna vara med i tävlingen om de fina lavendelpåsarna jag drar två lotter med spänning.

Ha en bra dag

Kram

Uttan sa...

Å så fina! Självklart vill Jag vara med i den fina utlottningen. Två Lotter. Tack!
Jag har länkat till Dej i högerspalten på Min Blogg!

Så nu hoppas Jag på tur och Grattis till Två år.
Du har funnits med i Min Blogglista hela tiden.Fina bilder har Du och mycket inspiration för Oss läsare.

Hos Mej snöar det i dag.....

Kramar!

Alle mooie dingen sa...

i love your give-away and i wanna to gratulate you with your second anniversary of your blog
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Designe sa...

Såå vackra lavendelkuddar! Underbart med monogrammen och till och med baksidan var fin! jag vill jättegärna va med och lägger bild med länk hos mig! Kram :)

Fågel Blå sa...

Hej min vän!!!!
Vill gärna vara med och fajtas om dessa godingar!!!!
Grattis till dina 2 år!!!!!
Hurra!!!!!
Tar 2 lotter länkar med bild i högerspalten!!!!
Kram Kathrine

becca sa...

Grattis på 2års dagen!
Tänk vad tiden går fort när man har roligt, min blogg fyller också snart 2 år.
Det är klart att jag vill vara med och ha chansen på en sån snygg påse, jag länkar!
Ha en bra dag, kram Rebecca.

Vit som snö sa...

Såklart vi vill:) Supersöta kuddar!!
Joo, jag förknippar nog monogram med dej automatiskt numera. Du har ju din skattgömma inom området;)
Jag länkar från mej och håller tummarna då:)
Och sen önskar jag dej en mysig dag!
Kram Cilla

Fru C sa...

Jag tävlar och länkar....hoppas på tur...vad mer kan jag göra ;)

Kram// Carolina

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till dina två år, jag vill vara med och tävla...kramis semlan

Helen sa...

Hej Anna Maria!
Vilka underbara lavendelkuddar, jag vill hemskt gärna vara med och tävla om dem, älskar Pearls of Zelmas alster. Naturligtvis länkar jag till min blogg.
Kram/Helen

Designe sa...

Tack för infon, jag är snurrig...det var alltså 2/3 klockan 18!:)

Alice & Elvira sa...

Grattis till dina 2 år med bloggen! :)
Är gärna med i utlottningen av de vackra lavendelkuddarna. Har länkat till din sida :)

Ha en fortsatt fin tordsag!

Kram Catarina

Unknown sa...

Åh, så fina de är!!! Jag blir salig bara av att se dem och att få pimpa min blogg med en bild av dem är ju halva vinsten bara det:) Två lotter vill jag alltså gärna ha.

Stort grattis på tvåårsdagen och tack för en bedårande blogg!
Kram!

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Grattis till dina 2år med bloggen! hoppas det blir många fler!Lavendelkuddarna är så fina.
Gillar även den gröna kudden du visade i ett annat inlägg.
Ha det gott
Kram Sofia

AnnaKbJ sa...

Grattis till dina 2 år. Jättesöta lavendelkuddar, provar lyckarn med en lott. Kram AnnaKbJ

Lilla Rummet sa...

Självklart är jag med i din fina utlottning.
Tar 2 lotter. Länkar när jag kommer hem i em.
Nu är det bara att hoppas på turen.
Ha de gott. Kram Britt

Stina sa...

Så vackra de är.:-) Kram Stina

Annika sa...

Deltar gärna i din fina utlottning... hoppas på tur o håller tummar o tår...:) Kram Annika

Karna sa...

Gratulerer med 2 års jubeleum, og for noen utrolig flotte lavendelputer...nyyyydelige!

Sofia sa...

Jag gärna en lott i din fina tävling!

Norregård sa...

Två år!!! Grattis till dig!!
Jag vill vara med;o)

Kram Malin

Trine sa...

Gratulere så masse me jubileum.
Vil veldi gjerne være me.
Nyyydelige pute.
1 lodd til mæ :)

Ha en flott torsdag!

Klæm

Dessie sa...

Hej AnnaMaria. Klart att jag är med! =) Jag länkar med bild från min blogg.

Ha en fin dag.

Kram Dessie

ANNIKA sa...

Grattis!
Är gärna med och tävlar om de jättefina lavendelpåsarna.
gustafsson.57@hotmail.com

Lena/isklockan sa...

Så söta!! Vill gärna vara med. Jag har länkat = 2 lotter. Kram

Rose Cottage sa...

GRATTIS till två år och hoppas att det blir massor fler!
Din blogg är kanon och det är så roligt att få kommentarer av dig!
Jag är gärna med i utlottningen, jag har länkat!
Ha en bra dag, kram Ulrika

sandra sa...

Jag vill vara med och fira!
Du finns länkad hos mig.
Kram sandra.

Nina sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med. Och tack för en finfin blogg!

Skogslyckan sa...

Grattis till 2 år AnnaMaria! Hoppas det blir massor av fler år. Tänk jag har inte ens haft min blogg ett år ännu. Klart jag gärna vill vara med i ditt fina lotteri, har just fixat länkningen från min blogg!
Kram Pia

Anonym sa...

Grattis till dina 2 år som bloggare! Hoppas det blir fler av dem.

Vill gärna vara med i lotteriet om de fina lavendelkuddarna med 1 lott.

Ha en bra torsdag!

Kastar in en kramsnöboll till dig!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Noll54/Eva-Karin sa...

Hej min vän!
Jaha, då har det gått 2 år till,,, och vad mycket fint du har visat oss,,, och tänk tror nog INGEN får så mycket kommentarer som du,,, och du är duktig att kommentera själv!!
Klart att jag vill vara med i din tävling,,, tar en lott och hoppas på tur,,, TACK!

Ha det skönt inne i husvärmen och kram på dej!

E-K/noll54/DOMMO by Gawor!

Penseldraget sa...

hej goa vännen
stort grattis till dina 2 år i blogglandia;) är ju självklart med och firar ...länkar med bild...
stor kram pia

Vita små hjärtan sa...

Grattis till de 2 åren!
Så klart man vill vara med.
Kram på dig du goa/Agnetha

Anonym sa...

Hallå i stugan!

Görsöta lavendelkuddar,är gärna med på utlottningen.Grattis till de 2 åren. Har ingen egen blogg så 1 lott för mej.
Har dej som favvis!!
Mvh Bettan i Herrljunga

Tina sa...

Hipp hipp hurra för att din blogg fyller två idag!

Tävlar gärna med en lott, kram Tina

Birgitta sa...

Grattis till tvååringen. Klart att jag vill fira med dej. Jag tar 2 lotter.
Snart firar jag två år också.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

barbrok sa...

Tar så klart chansen att vinna dessa fina. 2 lotter till mig tack!
Kram
Barbro

Carina sa...

Hej!
Jag vill oxå vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir alltså 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Lyckoslanten sa...

Grattis bästa du! Vilken fin vinst med färger som jag gillar! Jag gillar din blogg jättemycket och är glad att jag inte missade detta inlägg mitt i brådskan! Jag länkar också! Ha en skön helg när den kommer! ♥

STENLYCKA sa...

Grattis till dina två år på bloggen. Jag som många andra älskar din vackra blogg, den har något extra och det är alltid lika njutbart att besöka den .Hoppas du kommer att blogga många år till!
Det är klart jag vill vara med på din fina utlottning och jag såg att dragningen var den 2 mars, en bra dag för mig, för då föddes jag en vacker vårdag för många, många år sedan.
Hoppas ni inte har fått för mycket snö idag, här har det snöat lite till och från hela dagen.
Kram Raina

Anonym sa...

Grattis på två års dagen!! Vilken fin ulottning, jag vill gärna vara med och deltar med en lott!!
Ha en bra helg.
Britt
britt.jonesig@telia.com

Snäckskalsdalen. sa...

Stor gratulation till stor succé under de 2 åren! Så många följare du har och så många kommentarer alltid! Det måste kännas roligt.
Klart jag vill vara med med 1 lott i utlottningen av de fina lavendelpåsarna.
Agneta kram

Roses & Angels sa...

Godkväll. JA så fort Mia publicerade den på sin sida så skrev jag på en gång till henne och frågade om jag fick köpa den. =) ME LOVE. Hon är super duktig, tänk om man själv kunde fota så. JA du nu är det massor med nyheter på g. SNART ska ni få se. hihih det rimmar ju. Tack för lotterna. Hoppas på tur nu, har varit lite dåligt med det. KRAM

lyckobo sa...

Grattis till dina 2 år i cybervärlden, hoppas det blir många fler!!!
Vilka söta små lavendelkuddar, klaaart ja e med!
Kramen!

Annika Christensen sa...

Grattis till din 2 år.
Söta kuddar.
Ha en skön kväll
Annika

Malin's Hus sa...

jag vill va med , 1 lott tack ;)

Bente sa...

Gratulerer med 2 år som blogger. Jeg har fulgt deg fra jeg fant deg for 1 år siden. Takk for at du legger igjen koselige hilsner, jeg setter stor pris på det.
Selfølgelig vil jeg være med på din tevling.
Linker deg til meg, 2 lodd.

Bente

Jenny sa...

Hej AnnaMaria!
Grattis till 2 år med din vackra och inspirerande blogg:)

Jag är gärna med i utlottningen (oj vad många som anmält sig redan!) och länkar med bild från mig!

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej o gratulerar med "bursdag"!'Blir gärna med på 2 lotter ;o)=

Klem Anna

Rose Garden Malevik sa...

Hej Anna Maria
Många var det som ville Vinna :)
Grattis till Två år :)
Hoppas Din kväll e bra
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

till helgen......
Välkommen att vara med :)
Ha det gott
Håkan

Unknown sa...

Ett riktigt stort grattis till dina två år som bloggare.
Ha en skön helg.
Camilla

Christina sa...

Grattis till dina två år och vad roligt med en utlottning! Jag vill gärna vara med och har länkat från min blogg.
http://drommenomentradgard.blogspot.com/
Ha det gott!
Christina

Så Vitt Jag Vet sa...

Utlottningar kan det aldrig bli för många av. Stort grattis till två med din blogg... Har just börjat följa med din blogg och gillar skarpt.
Kraam
Sanne

Photo by Maria sa...

Klart jag vill vara med.. Och jag länkar med från min sida..

Grattis till de två åren, jag är med på väg åt två år fast om några månader :-)

Kram Mia

Fröken Tindra sa...

Grattis till de två bloggåren! Klart att jag vill vara med och tävla! Länkar från min blogg och håller tummarna.
Tack för dina värmande ord!!
Ha en skön fredag!
Kram!

Vita Falkens Lantliv sa...

Så skoj med utlottning:) Så super söta vinster, klart jag vill vara med:)))))

Hoppas på tur och tar 2 lotter!

Kram Susanne

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annamaria!
Grattis till dina två år,vad fort det har gått.
Är gärna med och tävlar om dom ljuvliga priserna.
Länkar också.
kram Anette

Line fra huset på landet sa...

Gratulerer med 2 år! :))
Klart jeg vil være med! Skjønne lavendelputer!
Jeg tar 1 lodd jeg.
God klem fra Line

Anonym sa...

Grattis till din två årsdag!

Fina bilder du visar och vilka ljuvliga lavendekuddar.

Jag deltar med förtjusning i utlottningen.

Kramen till dig
Lena

Mycket annat & lite betong sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de vackra lavendelkuddarna! En lott, tack!
Grattis till dina två år, din blogg är verkligen jättefin!
Agneta

Anonym sa...

Jag är gärna med (:
Tipsat här http://hansmunmotminhud.blogg.se/2011/february/tavlar-kuddar.html så jag tar två lotter tack!
kram johanna-sofia
mungipa@hotmail.se

bikim sa...

gorgeous blog!
Rosa

Elina sa...

Vilka fina små påsar! Jag tar gärna två lotter tack!

Huset vid ån sa...

God Morgon vännen!
Ett stort Grattis till 2 år med bloggen!
Tänk vad tiden går fort när man har roligt....

Jag tar 2 lotter o länkar så klart från mig!
Ha en riktigt Trevlig helg!

Kraaaam Therese

Cajsas Faster sa...

Oj så många som vill vara med..
grattis till 2 år, jag firar snart 1 år!

Jag vill gärna tävla förstås!
Tar med mig en lott! // Marie

Marina sa...

Jeg vil gjerne være med, med to lodd :)
Nydelig blogg du har, jeg er allerede følger og er innom hos deg titt og ofte :)

Mvh
Marina :)

Älskade pion sa...

Klart man vill vara med i din fina utlottning,såååå fina.;)Länkar så klart.Hoppas på tur.;)Ha en fin helg vännen. Kramar Ulrika

Ett Vitare Hem sa...

Grattis på tvåårsdagen!
Klart jag vill vara med och fira och länkar såklart!
Önskar dig en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Gratulerar till två år med blogg! Jag vill gärna vara med och fira med dig och jag länkar också!

Trevlig helg!
Kram,
Regina

♥Zink & Vita ting♥ sa...

VIlken fin och passande utlottning!
Monogram är ju du =)
Jag hoppas på turen och länkar förstås!

Kram Mimmi

H. sa...

Stikker innom deg, via Vinterpike, åååh, hvilken søt blogg du har ! Vakre, nydelige bilder !

Gratulerer med feiring - og jeg ser mange vil være med på loddtrekning, jeg vil også være med ;)

Lukteposene var utrolig søte - du lager dem selv, wow...!

God helg !

Ciao

Meta sa...

hej! såna fina kuddar det kan man ju inte motstå vill va med. Meta

Sockerklaras sa...

Hej AnnaMaria!

Var inne på rara Anettes blogg, Drömmen om Villa Grönskog och såg att du skrivit en kommentar om Sockerklaras-inlägget... Ville bara uppmuntra dig med att en nätbutik är på gång!:)

Vilken fiin blogg du har...och tokpoppis! ;)

Bra helg till dig! /Ida

Hildas hem - Sofia sa...

Grattis! :)
Klart man vill vara med. Jag norpar 1 lott!

Ha en fin helg!
Kram Sofia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Nu är jag här med kommentar 101! Hoppas att det är ett turnummer :)
Jag länkar också, så då blir det två lotter :))
Grattis till dina två år i bloggvärlden!
Hoppas det blir många fler!
Kram
Marie

Made by Ina sa...

Grattis till 2 år jubileiumet ;)
Jag har lagt en bild och länk till din tävling så jag tar två lotter!
Har precis en tävling jag med just nu, vet inte om det är av intresse men du får gärna titta in ;)

Marina

promenader på landet sa...

Grattis på 2-årsdagen och klart jag vill vara med i din fina tävling! Kram Maria

Hobbykällaren sa...

Grattis, grattis till dina 2 år. Jättesöta lavendelpåsar, är gärna med i utlottningen. Länkar också. Ha en trevlig helg. Kram från oss.

sigfridpettersen63 sa...

Gratulere med 2 års jubileum, du har en nydelig blogg, som jeg følger med på med glede.
1 lodd til meg!

Osloskånskan sa...

Åhh! Jag vill också vara med i utlottningen, værsåsnill!

Anonym sa...

Vill gärna ha en lott!
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Jag kan inte länka men vill vara med ändå i utlottningen. GRATTIS till 2 år! Det går så fort och du är otroligt duktig på foto och feeling i det du gör.
Lavendelpåsarna är riktigt söta.
AMS

Ett ögonblick sa...

Oj, så många som redan anmält sig, men det förstår jag, såå fina lavendelkuddar...och jag vill naturligtvis också vara med. Jag har länkat med bild på min blogg, så det blir väl två lotter då:)

Önskar Dig en fin helg!
kramar lisamaja

Chubby Chieque sa...

Hej min söta vän,

Som alltid, är jag sent. Ha den äran på lilla bloggen, din. Det känns jag kände dig sååå länge sen §;-)

Jodå! utlottningen är inte min grej. Jag är ju en dålig förlorare, ha ha... vinner alldrig! IAF jättesöta kuddar.

Ha en skön kväll och helg. Själv var det jobbig dag. 2 tim frå Älvsjö till mitt kontor i Rissne. Jag gick på oplåggad gångbana, snön upp till mina knän. Vanligvis, det tar 10 min hem till pendeltåg men idag, Jisses, nästan 40 min §;-) tåget som jag brukar ta var inställ och nästa efter en timme. YAHOOOOO... alla blev vansinniga. Storstaden kan inte handskas med vinterväg. Men men, så är det. Jag tog det lugnt och kom på jobbet efter 09.00.

Fortsättning följer.

Kram goa AM och till familjen.
x0x0

Nyanser av vitt sa...

grattis goa bloggvän. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar två lotter då jag länkar hos mig.
Sköt om dig
kram Agneta

Therese sa...

Jag är gärna med i din utlottning! Har lagt till en bild och en länk på min blogg.

Mvh Therese

Sari sa...

Hejsan!
Vilka underbara lavendelkuddar du utlottar! Jag vill gärna vara med, jag länkar från min blogg.
Vilka härliga rosbilder du bjuder på! Härligt vita, precis som snön därute.....
Trevlig helg!
Kram Sari

Linda sa...

Grattis på 2 årsdagen! =D
Vill helt klart va med i utlottningen av dessa söta kuddar...:)

Mvh Linda

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Jag vill så klart vara med i utlottningen :)
Ha en fin helg!
Och hopas att du mår bra :)
Blir det loppis idag?

Kram Sirpa

Doppa.nu - Amanda sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen !

:)
Fniss... du får mig alltid att skratta :)
Tack för dom härliga kommentarerna! :)

Jag ska försöka börja städa!
Ser att dina skor är inte rosa längre...
Men do såg faktiskt rosa ut förut, säg vad du säger! :)

Härligt att få äta tre rätters!
Då får du väl rulla hemmåt... :)
Du kan väl be nån att sparka lite fart åt dig, så det går lite fortare:)

Men du har ju varit duktig med kakstopp!
Här hemma fikar jag varje dag och även bakar själv varje dag!
Jag kan inte låta bli det men jag behöver ju en badring till sommaren :)

Ha en underbar dag vännen!

Kram Sirpa

Anonym sa...

Vill gärna vara med om en lott.Ann-Sophie
evegard.h@telia.com

Siw sa...

Hej!
Vill gärna var med och tävla på din jättefina blogg. Länkar för två lotter.
Ha det bra!

OlgaA sa...

jAHA... 120 TÄVLANDE... Hoppas att jag har goda chanser med min 2 lotter!

Grattis Anna Maria! Din blogg älskar jag och dig tycker jag mycket om!

kramar

Country Hill sa...

Åh så många som vill vara med i Din fina utlottning. Grattis till 2 år med Din ljuvliga blogg självklart vill även jag vara med och prova lyckan och länkar hos mig.
Tack för Dina alltid så fina kommentarer, ha nu en fortsatt fin helg!
Kramar Lena

Lisas torp sa...

GRATTIS till två års bloggande! Jag ser fram emot fortsättningen!
Självklart vill jag vara med i utlottningen och länkar gör jag också!
Kram
LIsa

Spacegirl sa...

Jättefina! Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/2-mars-vinn-vackra-lavendelpasar.html

Spacegirl_@spray.se

Louise sa...

Grattis till dina fina två år!! Självklart vill jag prova lyckan i utlottningen och för att öka chansen länkar jag förstås på min blogg. Skön lördagskväll!

Susanne sa...

Hej vill gärna vara med..Grattis till blogg åren..Firar själv mina 2 år med en lite utlottning kika in..Jag länkar hos mig..

Gugis Pärlor sa...

Klart jag vill vara med i din fina utlottning! Vackra monogram kan man inte få nog av ;O)Jag länkar också!

Kram Gugi

Ingela sa...

Så vackra, klart jag vill vara med på utlottningen! Jag har länkat Dig! //

Herr og Fru Nordnes sa...

hei

Jeg vil gjerne være med

Lekre monogram

KlemEva

Lantligt i smultronbacken sa...

Så fina lavendelkuddar med monogram. Jag vill gärna vara med och prova lyckan och tar 2 lotter Tack.

Håller tummarn nu

Kram Teres

Margareta sa...

Så fin utlottning. Jag vill gärna vara med.Länkar på min blogg.
Grattis till dessa 2 år i bloggvärden!!
Hoppas du fortsätter!!

Kram Margreta

Anonym sa...

Vilka fina små kuddar! Jag är gärna med i utlottningen med en lott. Grattis till jubiléet :)
//Rebecca (rebecca.r[snabela]spray.se)

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära AnnaMaria,

Varmt grattis på "födelsedagen"! Jag är så förtjust i din blogg, och din "röst" är en stor bidragande orsak till det - det är hemtrevligt här!

Kramar till dig från
Helena (som just firat ett år i denna häftiga värld)

Tinis vita hem sa...

Grattis till 2-åringen! Dina lavelkuddar är alldeles förtjusande och skulle gärna ha en :) Har länkat och tar två lotter.
kram Tini

Anonym sa...

Godmorgon AnnaMaria!

vill jättegärna vara med i utlottningen av dom underbara lavendelkuddarna.

Ha en bra bra dag/Mona.G

Livet på Vestergård sa...

Javisst vill jag vara med i din utlottning! Jag länkar från min blogg.
Kram Kicki

Draffin Bears sa...

Hi AnnaMaria,

Huge congratulations on the second year of your lovely blog. I am glad I found you and thanks for all you share. The lavender pillows are gorgeous, love the embroidered monogram.

Happy rest of the weekend
Hugs
Carolyn

Hem ljuva hem sa...

Grattis till dina 2 år på bloggen, tiden går fort när man har roligt. Jag vill inte missa din fina tävling om de underbara kuddarna. Länkar från min blogg och tar 2 lotter och hopas på tur denna gång.
Kram Anbneli

Nette Cecilia sa...

Grattis till två år,tar en lott,kramis Nette

Nina sa...

Hei,hei. Gratulerer med 2 år. Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din:)
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Sussi sa...

Hej igen, vet inte om mitt bidrag kom med, men jag vill absolut vara med och tävla. Tack för en fin blogg och grattis till två år!
Kram Sussi
susanneperjons@hotmail.com

Lizette sa...

hej hej.
jag är gärna med och tävlar.
jag har länkat hit in
http://thisisliz.blogg.se/2011/february/tavling.html

håller tummarna med 2 lotter

Matilda sa...

Oj! Här var det många som ville vara med, och jag är minsann ingen sämre kålsupare jag.=)

Jag länkar med bild också och hoppas på tur. Helt underbara kuddar!

Kram, Matilda♥

Anonym sa...

Tar gärna en lott!
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Cathrine sa...

Grattis till dina två år! Klart jag vill vara med och fira. Länk ligger från min blogg.

Kram Cathrine

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till dina 2 år med din fina blogg!!!
Jag vill absolut vara med och tävla, länkar också. De är jättesöta och luktar säkert supergott.
Kram på dig!
Susanne

Lantligt i stan sa...

Grattis till 2 år! Självklart är jag med i utlottningen! Helt underbara lavendelkuddar! Länkar från min sida. Ha det gott!
Kram Anki

Patricia sa...

Åh vilka fina lavendelkuddar, underbara!!
Har ju en son som heter Zebastian med Z .. ; )

Ser att MÅNGA vill vara med så chansen till vinnst är ju liten, men tävlar man inte så vinner man inte .. hi hi

Kram kram
Patricia

Outi sa...

Så otroligt vackra! Klart man vill ta chansen och pröva lyckan. Har länkat från http://anvantonytt.blogspot.com/

Kram, Outi

Nicole sa...

Grattis till två år i Blogglandia! Denna vackra blogg återkommer jag ofta och gärna till!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av så speciella och fina vinster! Jag deltar med två lotter.

Kram, Nicole

bakom berget sa...

Grattis till dina två år!
Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkar, så det blir TVÅ lotter alltså.
Ha det gott! Kram Åsa.

Hilde sa...

Hei! jeg tar gjerne 1 lodd! Ha en fin uke! :-)

Elzie sa...

Åh så fina! Tar två lotter.
Ha en bra dag.
Kram Elzie

Anette sa...

Grattis till 2 år . Kul . Jag har nyss börjat blogga o tycker de är helkul ,så spännande o titta runt hos alla o bli inspirerad.
Vill gärna vara med i din utlottning.
Ha de bäst.
Kram Anette

Marie sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning, hoppas du hade en helt underbar alla hjärtans dag. Länkar givetvis från min blogg, ha det gott kram

Livingroom sa...

Grattis !Vad kul med utlottning och vilka söta små priser. Underbara. Deltar i din utlottning och hoppas nu på tur för dom skulle jag gärna vilja vinna. Länkar med bilden.

Unknown sa...

Hei AnnaMaria,
jeg er med og legger en link på bloggen min :),
du har en vakker blogg, jeg kommer nok tilbake :)
Klem fra Nanni ~

Emilia sa...

Gratulerar till 2år.=) Jag vill gärna vara med i din fina utlottning. Kram iceblueeyes_85@hotmail.com

Lantliv och Loppis sa...

Hej!
Fin blogg du har, första gången jag kikar in =)
Jag vill vara med och tävla, tar två lotter då jag länkat på vår blogg =)
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Drömmar och Verklighet sa...

Jag är gärna med i din utlottning om de fina priserna! Har lagt upp en länk i min blogg.

Kram Anna

Mrs.Bao 包 sa...

Hej! Vilka fina lavendelpåsar! Klart jag är med! Har du en nytta av en nåldyna får du gärna komma in till mig och tävla också. ps. jag länkar med bild också för att öka mina chanser! :)
/Agneta

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Men visst vill jag vara med och tävla!! Helt ljuvliga små kuddar!!

Jag länkar hit också!!

Kraam Sanne

Anonym sa...

Hejsan och TACK for en underbar och inspirerande blogg! Du far mig verkligen att ta fram nal och trad ibland och skapa nagot
annorlunda "shabby-chic't"! Som utlandssvenska i en arabisk stad i Israel drommer jag mig tillbaka till alla underbara loppisar som finns i Sverige. Ni andra: NJUT av mojligheten!
Jag ar heter Susanne men kallas Zazza sa en vinstkudden med ett Z:a pa vore ju inte helt fel...Stor kram Zazza

Maliva`s verden sa...

Et stort Grattis som dere sier i Sverige;o) Tenk at det allerede har gått 2 år siden jeg oppdaget din vakre blogg. Husker jeg rett fikk du og jeg god kontakt ganske tidlig. Vært 2 spennende år å følge deg....og jeg gleder meg til å følge deg videre.
Da krysser jeg det jeg har for å få en duft av sommer i dette hus, for det trengs....blir snart innesnødd her....Puh.
Klem fra meg

Änglarum sa...

Hej! tittar in och vill gärna vara med, 1 lott tack kramiz Jessica

Lotta-livets väv sa...

Underbart vackra vinster. Klart att jag tar en lott, men att ens tro ett snäpp på att man skulle vinna i den här stora lottlådan....nej, nej....men man vet ju aldrig. Ibland är fru Fortuna på ens sida.
Kramar och tack för dina vackra inlägg.
/Lotta

Lisa.L sa...

Jag vill vara med och tävla så klart :D en lott för min del ! kram

jenn2you@hotmail.com sa...

Stort grattis! Det ar verkligen en fin blogg du har sa inte undra pa att den blivit poppis!!!!
Jag vill sjalvklart vara med!

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag tar 2 lotter: har kommer min lank:

http://barbados.blogg.se/2011/february/2-mars-fina-kuddfodral.html

ulrika skogstad sa...

Måste absolut vara med och tävla!Precis sådana kuddar som jag drömmer om att få äga!Din blogg är ljuvligt fin,var stolt!

Annas tipsblogg sa...

Vill gärna vara med och har även länkat på min blogg.

Elsa och Helena sa...

Hej AnnaMaria! Självklar är jag med i din fina utlottning! Tar TVÅ lotter och hoppas på tur...nu ska jag försöka välja ut en av de vackra bilderna att länka med:) KRAM Helena

Ängarnas Gård / Liselotte sa...

Jag sällar mig till alla som vill vara med och tävla. Underbara påsar.
Jag länkar också... så två lotter tack!
/Liselotte

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Vill väldigt gärna vara med och tävla!

Ha en skön kväll!

Anki sa...

Jag vill oxå gärna vinna en av dom fina påsarna...länkar och håller tummarna!
Å stumpan...Grattis till 2 år...det blir säkert många fler!

Kram kram!

Anette Willemine sa...

Gratulerer med bloggens 2 årsdag! Jeg blir gjerne med å feire!

Klem,
AW

Unknown sa...

Oj, här var det många att slåss med om de fina påsarna ;)) Kanske blir nytt rekord i blogglandia den 2 mars?
Men jag prövar lyckan ändå - och länkar såklart!
Och GRATTIS till de 2 åren!
Kram Allis

MyGarden sa...

Klart jag vill vara med och tävla om de fina lavendelpåsarna. Jag har länkat och hoppas nu på riktig "bonnatur".
/Ann

Anonym sa...

Å så fine :) Jeg vil være med. 1 lodd på meg :)
Kram fra norske Milla

Sofies Stiltje sa...

Vilka fina, som små karameller! Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat till tävlingen på min blogg.

Trevlig helg!

Unknown sa...

Sååå fina kuddar! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan!
Stooort grattis till bloggens 2 år! Själv firar jag snart 1 år (i mars, så det är nära nu).

Jag har länkat från bloggen, så jag tar 2 lotter tack!
Ha en härlig helg!
Kram ia

furulunds lantliga sa...

Jag vill jättegärna delta i utlottningen och även passa på att tacka för en inspirerande blogg som jag gärna följer.

kram ninna

Bon SHA sa...

Underbara foton som vanligt.

Anne B. sa...

Försenade 2-års gratulationer! Tar en lott, tack.

Anni sa...

Grattis, Grattis. En lott till mig tack :)
Anniina,wannas@hotmail.com

Inga-Lill sa...

Härligt med broderi så det passar alla. En lott önskar jag mig. Må Gott! min mail: famwarnil@hotmail.com från I-L

Anonym sa...

Gratulerer med 2 år!
Nydelige gevinster, vil gjerne være med å
feire med 1 lodd.
Klem

Villa Björkenäs Backen sa...

Klart jag vill vara med!
Gratulerar med att du bloggat i hela två år!
Än så länge har jag bara bloggat i ca 4 månader. Men det är ju lika kul :)
Jag länkar, så det blir vä två lotter ?! ;)

Kram Sirpa

P.S Jag tycker verkligen att du har en fin blogg!

Det Vita Drömhuset sa...

Jag vill så gärna vara med i din utlottning!
Grattis till 2 år med bloggandet, den är jättefin!
Själv har jag bara bloggat ca ett halvår...
Jag tar 2 st lotter förresten. :)

Ha det bra.

Kram Åse

Anonym sa...

först o främst grattis till två år med den fina bloggen.jag är gärna med och tävlar med en lott
hälsningar ulla
hagglundu@yahoo.se

Unknown sa...

jeg er med på 1 lod:)

Merja sa...

Grattis till 2år som bloggare!
Är gärna med och provar turen. Länkar= 2 lotter:)
Ha en bra dag

Malin sa...

Jeg er gjerne med lilla gumman;)
Linker også.

Kram Malin

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till jubileumet jag är gärna med på ett hörn i din tävling! Kramis semlan

Ellinor sa...

Vilka ljuvliga lavendelpåsar. Jag vill gärna vara med! Länkar från min blogg så två lotter, tack.
Kram
Ellinor

Inge sa...

Grattis till två-åringen. Är gärna med i din fina utlottning. Två lotter, tack, har länkat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ha det gott!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilka fina kuddar! Jag är gärna med om 1 lott!
Vill du tävla om en hemmagjord fingerring ås kika in hos mig!

Anonym sa...

Hej
Vilka fina lavendelkuddar. Jag kan redan se en av dem i mitt hem och jag kan också se att den vill flytta hem till mig. :)
Hälsningar Stina
stina.bjorn@live.se

Sirianne Erixon sa...

Hej!

Otroligt fina kuddar! Komiskt att jag hette Zimmermann (Z) innan jag gifte mig och nu heter jag Erixon (X)! Lite av ett sammanträffande! Håller tummarna att en av dem hamnar hos mig! Varma hälsningar från ett kallt Småland.

Sirianne Erixon
sirianne@tobiaserixon.se

Märta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Märta sa...

Vill gärna vara med och jag länkar från min blogg. Vilka underbara lavendelkuddar!
Hoppas på tur!
Märta

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 234   Nyare› Senaste»