söndag 16 augusti 2009

UTLOTTNING....

Nu är det dags för en ny utlottning. Har
varit till Maria på HemTGårn och
köpt priser.
1:a pris är detta ställ, jag har fotat med
assietter (dom ingår inte) men egentligen
är det ett smyckeställ sa Maria.
Maria har skickat med kryddpåsen
till den som vinner.
2:an får detta kors, köpt på samma
ställe.
Kommentar är 1 lott och länkar
du blir det 2 lotter. Drar två vinnare
efter 18:00 onsdag 2/9


Köpte en järnfris till hos Maria. Nu
täcker det hela öppningen mot hallen.
Det blev mycket bättre.


Och så köpte jag en Schablon, blev
ett A.



Imorgon är det jobb igen, men det
är helt ok, ska bli riktigt kul. Det
har varit en bra sommar.
Lycka till nu i tävlingen. Blink....
Kramar
AnnaMaria





198 kommentarer:

liven sa...

Ja her er det jo bare til å kaste seg på!!!
Vil gjerne være med i utlodningen og lenker til dette:o)

ha en fin søndag:o)

Maria sa...

Vilka underbara priser=)
Jag är gärna med och tävlar!
Jag har länkat från min blogg och lånat dina bilder=)
http://cupcake.blogg.se/?tmp=16090227

hello-emma sa...

Jag skulle gärna vilja vara med!
Har länkat på:
http://bloggtavlingstips.blogspot.com/2009/08/jag-ar-med-och-tavlar-om-1a-pris-ar-ett.html

MVH Emma

Jenny sa...

Hej AnnaMaria!
Åh vad roligt med tävling! Ett sånt där ställ har jag önskat mig länge!! Håller tummarna för tur i tävlingen;)
Länkar med bild från mig!

Ha en finfin söndag,
Kraam Jenny

vardagsvitt sa...

Har varit in och kikat hos dig ett par gånger tidigare men när du nu ska ha tävling är det klart jag vill vara med. Jag länkar till dig naturligtvis!
Du har så vackra bilder tagna vid vattnet det är ju en av mina svaga sidor det här med hav och vatten....
Hoppas du får en trevlig söndag!
Kram Marith

Stina sa...

Så mysigt du har det där hemma. Du kan få till det du.:-) kram

Loccitane sa...

Hei, AnnaMaria.
Jeg har selvfølgelig lenket til siden din for leeeenge siden :) Du er jo eier av en av mine favorittblogger, så jeg følger deg hver dag.
Jeg vil veeeldig gjerne være med i utlodningen.
Ønsker deg en strålende dag, selv uten sol.
Klem Line

Maliva`s verden sa...

Hei min favorittblogger! Så flotte premier du lodder ut...Klart jeg blir med,og nå har jeg lagt deg til min bloggliste også:o) Go`søndag til deg fra Maliva

Lena sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i tävlingen, så jag länkar givetvis till den på min blogg.
Väldigt trevlig blogg du har förresten!

Ha en bra dag!
Lena!

Anki sa...

Men har du gått å blivi tokig???? Har du fått solsting i regnet!? Vilka priser!! Jag vill så gärna vara med i din utlottning...tar två lotter å håller tummarna & tårna, ja allt jag kan hålla, hihi...
Köp stämplar du å måla brädor, det är såå kul å enkelt!
Jag har köpt mina på bokhandeln här hemma, men det finns på både Panduro & Claes Olsson!
Gud så snyggt det är men dom järnfriserna, det gör en väldig skillnad!
Nej, nu ska jag bjuda ungarna på mat, kan inte sitta på rumpen hela dan!!

Pst, har du kvar bilden? Kan du maila den får vi se om den kommer fram...vi letar som galningar efter texten!

Ha det gott goaste vännen! Kramis Anki

plingan sa...

Jag vill ju såklart också vara med och tävla om dessa fina priser!
Länkar på min blogg.

Kram Pernilla

Interiörboden sa...

Hej AnnaMaria!!

Hoppas att allt är bra med dig!!
Oj, vilka vackra priser....såå kul!
Jag tar mig också 2 st lotter......länkar såklart från min sida!
Det var längesen jag var med på någon tävling nu....så jag får hoppas på tur (precis som alla andra.......ler......)

Ha nu en fortsatt bra söndag!!!
Kramar Sandra

Anonym sa...

Klart att man vill vara med o tävla..:) Om det nu funkar utan blogg??!!

Ditt hem e ljuvligt!!!

Kramar Elin i Blekinge

OlgaA sa...

Jag vill också vara med! Ska man länka till din blogg?? Dummaste fråga, ja... men fattade inte=(
mvh mammatillungar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Svar till ELIN från Blekinge. Det funkar alla tiders, du är med, din lott ligger i korgen.
Kram AnnaMaria

Kristall & Pynt sa...

Så fina saker det där stället är ju så fint.
Fin järnfris du köpt, den är verkligen dekorativ.
Ha det gott
Kram Sofia

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!

Självklart vill jag också vara med och tävla!!!
Jag länkar så klart!!

Stället är ju så fint, vill bara ha ett sådant..
Jag håller tummarna!!

Ha det gott så länge, kram Camilla.

Mitt hvite hus sa...

Hei

WOW for noen premirer...
å klart jeg er med på denne konkurransen
Klem Kerstin

Ceci sa...

Va roligt med en tävling, jag brukar läsa bloggen men kan ju passa på att göra min första kommentar nu. Tack för en mycket insprierande blogg!

Viola sa...

Skulle jag bo bredvid Maria skulle jag bli ruinerad...måste åka upp nästa sommar igen...:) självklart är jag med och nu hoppas jag...brukar aldrig vinna på bloggen inte ...jag gör vad jag kan..tar två lotter så det så, ha en fin vecka som kommer, kram

Birgitta sa...

Hej AnnaMaria!
Vilka fina saker du köpt och lottar ut.
Nu hoppas jag att jag vinner något fint hos dej. Och jag länkar med bild på min blogg, så jag har i alla fall 2 chanser att vinna.
Kramis Birgitta

Home By Virginia sa...

Hei på deg AnnaMaria :)

Selvfølgelig vil jeg være med i konkurransen din...!!! Tar 2 lodd hos deg jeg... :) Krysser fingrene...

Ha en herlig uke...!!! :D

*Klemmer fra Malin Virginia*

Lantligt i stan sa...

Vilka underbara priser! Klart man är med! Jag svimmar nog om jag skulle vinna tror jag. Länkar förstås! Hoppas helgen varit bra! Själv har jag varit på gårdsauktion, men ropade inte in så mycket denna gång. Målning blev det idag. Järnfriserna som du köpte var superfina!
Kram Anki

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin utlottning är gärna med och har såklart länkat till din fina blogg!
Kramis/LenaS

Huset vid ån sa...

Åh, vilka fina priser du har fixat! Självklart vill jag vara med o prova lyckan! Kom du ut i skogen idag! Här har vi haft storm, så jag vågade knappt gå ur huset! Hoppas att din dag varit bra vännen! Många Kramar Therese

Crinoline sa...

Hei,AnnaMaria. For noen nydelige gevinster.Klart jeg vil være med=2 lodd. Frisene ble nydelige,du er så flink.Klem fra Crinoline

MariMaja sa...

Så gøy....klart jeg vil være med;)
Linker til innlegget også;)
tvi tvi
Klem fra Maja

helle sa...

Hvor spændende med en konkurrence, - og hvilke fine gaver! Kunne drømme om at vinde både 1. og 2. præmien, begge er så fine!

Linker.... naturligvis, min ven!

Godt at du er tilfreds med at være tilbage på pinden/jobbet, men der går altid lige et par dage eller 4 før man er HELT akklimatiseret.

God resten af søndagen + ferien!

Krammere fra Helle

STENLYCKA sa...

Men Anna-Maria vilken tävling du bjuder på! Tack jag vill gärna vara med. Så fina vinster du har köpt.Jag länkar.
Det där vackra järnfriset vad är det för längd på det? Jag tänkte jag skulle sätt ett järnfris i mitt fönster. Finns dom i olika längder? Det blev så fint i din dörröppning.
Ha en bra början på första jobbveckan!
Kram

Agneta sa...

Den här tävlingen vill jag vara med i. Jag har sökt efter något liknande och nu hoppas jag på tur. Jag länkar från min blogg.

Anonym sa...

Jisses, Anna-Maria vilken underbar tävling.
Åhh, nu måste jag hålla alla mina tummar och tår i din tävling. Två lotter rafsar jag med mig:-)
Vad fint det blev med en järnfris till. Har du något tips var man kan köpa dessa?
Ha, det så bra på jobbet nu.
Kram

Kris sa...

Hejsan,
Vilka fina priser!!
Vill ha två lotter och länkar...

Lotta sa...

Men hallå!
Vilka priser alltså,självklart vill jag vara med och tävla,och självklart länkar jag också.Kramisar Lotta

lottens vita och gröna sa...

hej sötis, tar två lotter med min låååååååånga arm, länkar med bild!!!
vilka priser, lyllo den som vinner det!!! järnfris bara suckar såååååå fint!

varmkram lotten

Anonym sa...

Hej AnnaMaria! Vill jättegärna vara med i din tävling. Länkar hos mig! Lycka till på jobbet imorgon. Kram Sofia

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

Åh, vilka fina priser du bjuder på, självklart vill jag vara med i din fina utlottning. Länkar förstås!!

Vad fint det blev med en till järnfris. Passade ju helt perfekt där. Blev också lite sugen på en stor schablon när jag såg din fina.

Lycka till på arbetet i morgon! Visst är det härligt att vara ledig men det är också lite skönt med vanlig lunk igen. Men... det tycker jag nog inte i november om du frågar mig då.

Kramar Till Dig från Anna-Lena ♥

Vanilla sa...

Hejsan!

Aha du börjar jobba imorgon och jag hoppas du har haft en bra semester men det har vi ju sett:)
Maken och jag åker till danmark över onsdagen på tu man hand och töserna passar gården...inte ofta vi åker så det ska bli mysigt.
Vill gärna var med din otroligt fina utlottning.
Länkar dig såklart.

Sov såå gott och lycka till på första arbetsdagen:)
KRAM

OlgaA sa...

Sorry, men jag igen med frågan... Ska jag länka till bloggen? Räknas att man har blogg på "läslistan"?

Photo by Maria sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av de fina vinsterna.. Länkar givetvis från min blogg..

Vilka vackra saker du köpt, man blir helt sjuk.. :-)

Kram
Mia

Chubby Chieque sa...

Hoppas vi vinner §;-) he he...

Njaa...vinner aldrig.

Hoppas du hade en underbar helg och dem sista dagarna innan skol starten.

Simma lugn första dagarna på jobbet.

kramar mas!
/R

Vitt är vackert sa...

Hej! Men oj vilka fina priser!! Jag är hemskt gärna med i din utlottning. Har nog aldrig besöt dig förut! Härlig blogg!

Kram Ellinor

Vit som snö sa...

Åhh vilken fin tävling! Jag vill vara med o länkar för en extra chans!
Jaa, sommaren har varit så ljuvlig o en lång paus gjorde gott för mej men nu är det härligt att vara här igen! Din sommar ser också ut att ha varit underbar! Er stuga är ju en idyll!
Såå vackert med friserna i dörröppningen!
Ha en skön vecka! Kram Cilla

Uttan sa...

Så fina priser och Jag vill självklart vara med i utlottningen!
Jag länkar i Högerspalten med bild på min blogg!
Mysigt med järnfrisen....
Kram!

Rummet för välbefinnande sa...

Äntligen säger jag bara. Det har varit så lite tid till inlägg och kommentarer för min del, men nu fick jag mig en stund.....
Så underbara vinster du har. Ja, du är en guda-gåva du som lottar ut detta. Vill absolut vara med och tävla och jag länkar så klart.
Ska själv åka till Maria på lördag är det tänkt och jag längtar så in i bomben som du säkert förstår. Jag har till och med haft mig en veckas semester och det var så välbehövligt. Men, nu är det full fart igen.
Hoppas du haft en fin sommar du också. Har missat så mycket tycker jag när jag inte hunnit med att kika in hos er andra.
Sköt om dig!
Kram Mia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojsan...så kul med tävling o vilka vackra priser!! I´m in!!!!

sååå vacker järnfris...så fint det gör rummet!!

Ha en fin vecka!!!
~~♥Kramelikram Millan ♥~~

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej AnnaMaria.
Men vad snyggt det blev med järnfrisen,och vilket smart ställe du valt.
Jag vill absolut vara med och tävla om dina fina priser.Länkar också och håller tummarna.
Må så gott
kram Anette

Anonym sa...

Hejsan!
Vilka fina priser och härliga bilder!
Så semestern är slut, ja, det går alltid fort när man har roligt!
Ha en skön jobbevecka!
Kram Bodil.

♥ Pia... sa...

hej hopp, då gör vi ett nytt försök då..deN förra kommentaren jag gjorde i förmiddags ..den försvann..snopet..!.jag skrev aillafall att jag väldigt gärna ville vara med ...inte missa NÅT SOM KOMMER FRÅN EN AV MINA älsklingsbutiker..Så länkar gör jag naturligtvis oxå...Kram..pia

Anonym sa...

Hei

Du har så nydelig blogg.
Kom inn hit via en annen blogg (som jeg ikke husker navnet på nå...)

Jeg blir gjerne med på konkurransen din og tar 2 lodd.

Ha en flott uke.

Klem Jeanette

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej AnnaMaria.
Tack så hemskt mycket för kommentaren, du är ett glädjeämne, det är så roligt att du kommer i håg mig.
Jag vill också vara med och tävla om de fina sakerna, som du lottar ut.Jättefina vinster,undras om jag kommer att få till någon lottning någon gång, tiden bara rullar på och inte vet man när man ska lotta ut något, men jag tycker iden är så härlig.
Vi får väl se.
Alltså har du precis så där tur, hur kunde du lyckas med att få in exakt två friser i taket, fattar inte.
Det är så läckert så man smälter, och ditt hem är så otroligt ljust rent och vackert.Du inspirerar och ännu en gång önskar jag att jag hade krafter att göra mera hemma. Vi är ju, 4 underbara familjemedlemmar i familjen och så är det mycket jobb,men med tiden ska det bli vitt ljust och fint i mitt hem.
Vad läckert det ser ut med ljuskronan mitt i den gröna naturen, ännu en sak att låta sig inspireras av.
Sköt om dig.
StorKram Zara.

faster atta sa...

Oj, vilka fina vinster!! Det verkar vara en underbar butik!

LantlivsAnette sa...

Nämen WOW vilken tävling, den måste jag ju vara med på !! Vilket vackert smyckeställ, som ett gammalt tallriksställ !!
Ha det gott
Kraam Anette

(eddas) sa...

Heisann..
Blir selvfølgelig med på konkuransen....linker til :)
Ha en fin dag
Kram fra Oslo

Wee Mary sa...

God morgon A-M!
Vilket underbart tallrikställ(smyckehållare)!! WOW-nu ska jag hålla tummen riktigt hårt tills den 2 september!!!!!
Länkar till dig också.
Dessa järnfris(ar?) du köpt är jätte vackra, blir en sådan fin inramning.
Sedan gluttade jag in i Kalles gamla rum-där inne står det en järnsäng va? Kan man inte få se lite bilder därifrån :P
Hoppas du får en fin början på jobbveckan.
/Kram,
Marie

ANNIKA sa...

Sååå fina vinster ,vill vinna allt ...ett smyckeställ skulle jag behöva till alla mina smycken.
Heter förresten ANNIKA så ett A skulle passa fint.kram!
hoppas nu på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Så fint, klart man vill vara med...
Kram på dig/Agnetha

Lönnen 13 sa...

Oj, vilka fina priser du lottar ut. Självklart vill jag vara med, länkar med bild.
Ha det så bra på jobbet.
Rumpnissen ska nog ut i skogen igen.
Kram Anneli

Anonym sa...

Vilken härlig blogg! Självklart vill jag oxå vara med och tävla!!

/Ulrika S

Helena /Franska Liljan sa...

Hej !
Oj så fina priser! Jag vill gärna vara med i ditt kotteri!

Jag har lånat bilder från dig och länkat såklart :-)

http://franskaliljan.blogg.se/2009/august/smyckesstall.html

Kram Helena /franska liljan

Ensamma mamman/Ögonblick och Tankar sa...

Smyger förbi och tar mig en lott. Vem vill missa chansen att vinna något sånt underbart? Kram

Sussi sa...

Vilka fina saker du lottar ut...Är gärna med!

Järn "grejen" i hallen var super fin :)

Anonym sa...

Hejsan!
Hela din blogg är så fin,särkilt alla röda urtjusiga monogram. Skulle så gärna vilja hitta sådana monogrammönster.
Vill oxå vara med i din utlottning !!!

Eva Holmedal i Ljungskile

Anonym sa...

Tack, söta du för svaret. Blev så förtjust i dessa järnfris. Tänk vad dessa är riktigt pricken över i:et..
Kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå Anna Maria!!! men vilka Underbara vinster du lottar ut.. din järnfris är såå himla fin.. Ja länkar direkt o är med i tävlingen såklart... massa kramar till dig sussie

Ps. skrev nyss men de verka inte kommit med...

Lotta-livets väv sa...

Vad roligt! En ny tävling! Hoppas på tur och visst länkar jag, så klart!

Visst är det helt ok att komma in i den vanliga gamla lunken igen!

Kramis
/Lotta

Huset vid ån sa...

Hallå vännen! Hoppas att du haft en bra dag på jobbet...Ska snart iväg på hundkurs med cesar....Ha en trevlig kväll! Kramis Therese

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

ååå så fint ställ, ett sånt skulle jag mer äm gärna vilja ha...

Kram Nilla

Vitt o Vältummat sa...

Jag vill så klart vara med och tävla! Har länkat från Vitt & Vältummat.
Ha det bra!
Kram/Åsa

Stina sa...

Tack du rara. Du är snäll du.:-) kram

Miss Alveriin sa...

Vilka fina saker du hade köpt. Järnfrisen var ju helt underbar! Jag vill ju inte missa denna tävling :) Länkar på bloggen.
Kram Cattis

promenader på landet sa...

Vilka vackra vinster! Självklart vill jag vara med i din tävling! Må så gott och tack för goa kommentarer på min blogg jag blir jätteglad! Kram från Maria

Lilla hjärtat sa...

Åh så fint med järnfrisen!!
Jag vill vara med och tävla, självklart länkar jag!!
Kram på dig // A-K

Mollymera sa...

Hej! Jag norpar glatt till mig en lott! Vilka fina priser. Kram Christina

Mjuka sa...

Såklart jag vill vara med!! Länkar hos mig och håller tummarna hårt!
Kram Malin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen självklar vill jag vara med och vinna någon gång måste det ju vara min tur.Tänk så många tävlingar man är med i och aldrig vinner.Jag håller tummarna.Super fint med två järnflisar i vardagsrumsöppningen. Drömmer själv om en, kanske tomten kommer med en om jag varit snäll.
Kram Tess

becca sa...

Hejsan,
Villka fina vinster du köpt hos Maria, det är klart att jag gärna är med och tävlar!
Jag länkar gärna.

Det blev ju super snyggt med en järnfris till, hemtgårn har så mycket snyggt.
Ha det så bra, kram Rebecca.

Helena sa...

Hej AnnaMaria! Tack för din snälla kommentar hos mig, känner mig lite kluven så en bloggpaus får det bli. Men när jag såg att du hade en utlottning så kan jag ju inte låta bli att vara med men det får räcka med en lott för mig den här gången! Ta hand om dig. Kram Helena

Unknown sa...

Men woooww!! Det är klart att jag vill vara med på denna fina tävling! Vilket pris!! Jag tror jag smäller av. Har du varit hos Maria? Åh, jag som så gärna vill åka dit! Var det precis så där charmigt som alla säger att det är?
Du vad snyggt med fernisserna!!! Verkligen läckert! Kram Petra

Efter behag sa...

Hej

Vilka fina priser,är gärna med och tävlar.
Länkar från min blogg.

Hälsningar Ann-Louise

Pysselpalatset sa...

hej vilka fina vinster... är jättegärna med och testar min tur.. har länkat kram Jeanette

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vill gärna ta chansen att få vinna någon av dina fina priser !
Länkar såklart !
Lotta

Made in Persbo...Carina sa...

Hej! Är här inne och njuter av din fina blogg ibland men är väldigt dålig på att kommentera *förlåt*. Vill passa på att säga att jag tycker att det gamla fotot av din mamma i högermarginalen är såååå underbart vackert!

Vill gärna vara med in din tävling och har länkat på min sida. Lycklig den som vinner så fina priser!

Kram, Carina

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Hei, kjempefin premie, jeg blir gjerne med!
Lenker til bloggen min. Håper du vil følge min blogg, da er du med i min neste trekning!
Klem,M

Elzie sa...

Många som vill vara med och tävla ser jag. Och med såna priser.
Länkar till dig också.
Hoppas du får en skön kväll.
Kram Elzie

IddeC sa...

Hej,
Jätte fina priser, jag vill vara med o tävla.
Länkar oxå från min lilla vrå.
Trevlig blogg.

Mvh Ingrid

Rose-Marie sa...

Vill gärna delta i tävlingen. Jättebra blogg har du också
Kram Rose-Marie

Annabella sa...

Hejsan! Vilka fina priser du har! Vill gärna vara med i din tävling :)
Ha det så bra!!

Jennyshemochharmoni sa...

Å jösses vad jag vill vinna det där stället! Alla priser är underbara! Jag är med och jag länkar! KRAM

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilken härlig blogg du har! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan. Jag tar två lotter och länkar i min blogg. Håller tummarna... =)

Kram Emma

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Vilka fina priser.
Gun-Britt

gun-britt.klingberg@telia.com

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Så flott gevinst du har til utlodning. Jeg vil gjerne være med. Legger meg til som følger OG link på bloggen min. Du har en inspirerende blogg. Klem Jorunn

Anneli sa...

Är ju jätte gärna med på Utlottning - härliga priser***
Har bildlänkat hos mig...
kram
annelie

MIA-kortgottbrd sa...

YES,SJÄLVKLART ÄR JAG MED OCH TÄVLAR.SKICKAR EN KOMMENTAR SAMT SKA FÖRSÖKA LÄNKA(ÄR NY UTE I BLOGGVÄRLDEN)HÅLLER TUMMARNA PÅ ATT JAG VINNER!!!

Jill sa...

Jeg koser meg SÅ mye med bloggen
Jeg har linket til deg!

Märta sa...

Självklart att jag vill vara med i din utlottning och jag länkar också!
Vilka fina handdukar du har med på bilderna, ett vackert monogram är ju ett otroligt underbart konstverk.
Ha det gott!
Märta

Ofelias Hus sa...

Hej!
Den tävlingen är jag gärna med i...det bedårande korset ropar mitt namn, jag hör det tydligt och klart...hihi..

Jag har precis mailat dig ang.bordstabletterna...kolla mailen och hör av dig så jag vet.

P.S jag länkar din sida hos mig.

Kram
Anette

Anneli sa...

hej igen!!
tack för din kommentar - kul att du gillar..det värmer***
kram
annelie

Anonym sa...

Hej!
Ja vill oxå vara med! Länkar från min sida =)

Mia sa...

Underbara vinster, kan bara inte låta bli att dra ett par lotter. Länkar förstås hos mig.

Kram Mia

Granne med Selma sa...

Jag vill gärna vara me i din fina tävling. Jag länkar såklart inne hos mig.

Till lördagen ska jag och min kompis Mia (Änglarum) till Hem T gårn. Det ska bli så himla kul. Vi har hyrt en stuga och ska bara prata, skratta och må gott. Och så ska vi ju såklart handla i hennes affär :-)

Nu hoppas jag på underbar tur till underbara priser.
Kram Sussie

Størhuset sa...

Så fine premier, selvsagt så linker jeg! Ha en fortsatt fin uke!

Hjärtat Mitt sa...

Så vackra saker du har köpt!
Jag är gärna med i din fina tävling och jag har länkat så klart.

Kram Mari

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

shiiit, vad kommentarer...så kuligt!!!
Vill bara tacka för rara hälsningar!!

~~ Kram ♥ Millan~~

LOPPISLIV sa...

Hej! Oj vilka vackra saker. Jag vill också hemskt gärna prova lyckan i din fina tävling.Ha en fin dag. Kram Paula

Mitt hvite hus sa...

hei

Vil takke deg for den varme omtanken du har gitt meg...

Håper din dag blir bra...
Klemmer kerstin

Hannis sa...

Hej!
Hittade hit genom en annan blogg som länkat.
Förstås så vill jag gärna vara med i din utlottning!
Länkar från mig också.

Ha en bra dag/Kram Hannis

Pysselpalatset sa...

Hej, Du vann i utlottningen av flaggspelen hos Pysselpalatset. Maila mig din adress så får du snart ett litet paket... Grattis igen.....Kram Jeanette

Anonym sa...

Hej! Jag vill också vara med i utlottningen av dessa fina saker!

Kram Ethel

softgrey sa...

Villka fina saker du lottar ut! Jag vill gärna vara med.

Kram, Anette

www.shabbychickort.se

millasv sa...

Åh, så fina saker.. Jag är jättegärna med på en lott..
Brukar följa din blogg var dag.. Det är så inspirerande! :)
Nu hoppas jag på att få göra lite fint hos mig också.. med min vinst. ;)

Mvh
millasv

milla_S74@hotmail.com

Monica sa...

Hejsan!
Vilka jättefina priser du lottar ut. Speciellt korset gillar jag.Förstås vill jag vara med och tävla. Länkat har jag gjort och hoppas på tur!
Kram Monica

Tea Lady sa...

Hallåj!

Vilka kanonpriser! Jag vill jättegärna vara med och tävla och länkar i min blogg!

Kram
Lena

Anonym sa...

Hej!
Jag vill också vara med å tävla om dessa fina priser! :) Tar en "lott" och hoppas på tur...
Mrs H.

pysseltanten sa...

Hallojsan...=))
Här höll jag minsann på att missa en SUPERTÄVLING...=))
Viilka fina priser...
Klart jag är med...länkar oxå...
Lägger genast till dej i länklistan, så jag inte missar några fler inlägg...=)))
Ha de fiint...
Kraamizar Git

prinsesselinn sa...

å for noen nydelige premier,
jeg vil hjertens gjerne være med,

Har linket til deg på bloggen min også.
Ha en nydelig helg...

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men oj vilka fina priser, tallrikstsället var ju helt underbart!!!!!! Va mycket fint Maria har i sin butik, den där järnfrisen du köpte blev ju så himla bra hos dig, vacker vit takkrona med, som passade lika bra ute som inne!!! Din tävling är länkad!!! Mari.

Norrdalen sa...

Vilka superfina priser! är gärna med o tävlar och har länkat i högerspalten på min blogg.

Ha en fin dag! kram jannica

Ardisia sa...

hej! Jag är också gärna med och tävlar :) Känkar såklart.. Kram Ardisia

evamar sa...

Jag är med såklart & länkar i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/august/stall-kors-2-september.html

Anonym sa...

Såå fina priser som lottas ut. Jag är gärna med och deltar i tävlingen. Länkar med bild på min sida

Kram Lena

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Ha en underbar helg!

Millah sa...

Jag är absolut med
Kram//M

Emma sa...

klart man vill vara med och vinna dessa underbara priser. Länkar även från min blogg.
kram Emmma

http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Gabbies sa...

Vilka fina saker, klart att jag vill vara med! Har länkat från min blogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/stall-och-kors.html

Älfgärdet sa...

Åh, den som ändå hade kostat på sig en tur upp till Hemtgårn i sommar....Ett helt år sedan jag var där & det minnet har jag levt på länge. Din järnfris är otroligt vacker! Självklart vill jag också vara med i din generösa utlottning.
//Madeleine

lenamarb sa...

Hej !

Jag vill gärna vara med och tävla , jag har ingen blogg så jag tar 1 lott :)
MVH
lenamarb@gmail.com

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hallå hallå klart att jag ska vara med i tävlingen och länka till din tävling! Vilket fint kors!! Den föll jag direkt för :P men som alltid så gillar jag dina fina ting!!

Många kramisar Elin

Isn't she lovely sa...

Wow vilka vinster!! Jag tar genast 2 lotter =)
Kram!

Grus O Änglastoft sa...

Hej! Oj så många som vill tävla!! Ja med....
Länkar så klart också, för en extra lott.

Ha det så bra.
Kram från Jenny

Grus o Änglastoft sa...

Hoppsan jag skrev fel adress, nu ska det gå att komma till min blogg!/Jenny

Tessan sa...

Hejsan! Självklart skulle jag vilja vinna dessa vackra saker från hemTgårn. Ska försöka att länka till dig.

kram tessan

Penseldraget sa...

hej
är självklart med i din fina utlottning...
länkar med bild så klart =)
kram pia

Lillan sa...

gärna med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/smyckestall-kryddpase-kors.html

Sofie sa...

Deltar gärna i tävlingen, länkar självklart!
Trevlig helg,
Sofie

Julia sa...

jag är med och tävlar!:)

Cecilia sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Har självklart länkat till din tävling i min blogg. Trevlig kväll!

Bustroll sa...

Hej!
Å detta fina ställ skulle jag vinna, så jag hoppas du dra mitt namn. Skrivit ett inlägg och länkat till dig, så då blir det väl 2 lotter.

Kram Mia

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om dessa fina priserna! ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-smyckesstall-kryddpase-kors.html

Hoppas på tur! ♥

jeanetteheder sa...

hei hei,sååå fin side du har,henger meg på her jeg,litt nytt for meg dette med blogg men det har åpnet ett hel ny verden for meg!!! gøy gøy gøy....mvh jeanette www.jeanette-jeanetteshus.blogspot.com

Fröken Tindra sa...

Nu anmäler jag mig till din fina tävling! Det har kännts för stökigt när jag varit sjuk. =0)Länkar från min blogg vad klart!!
Kramisar!

Viveka i Bläckhornet sa...

Men ojj vilken härlig blogg du har. Har nog sett dig i kommentarsfälten ibland men aldrig kikat in förrän idag. Hit kommer jag absolut tillbaka.
Ser ju också att du lottar ut ett underbart tallriks/smyckeställ. Det vill jag jättegärna vara med och tävla om. Nu måste jag hålla alla tummar och tår...

Självklart länkar jag.

Kram Viveka

Anonym sa...

Jag är gärna med i din tävling:)
svartakatten@live.se

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Bralliz sa...

Hej! Vilket underbart smyckesställ!
Klart att jag är med och tävlar!
Kraaaaam Alice ♥♥♥

Anonym sa...

Vill vara med och tävla :)
Kram Johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Titti sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i tävlingen, så jag länkar givetvis till den på min blogg. Ha en fortsatt skön söndag. Mvh Titti

Lena sa...

Åå...blir gjerne med på utlodning jeg også!!
Så flotte premier da!
Koselig blogg har du også:)
Ha en fin kveld!

Tessan sa...

http://teslin.blogg.se/2009/august/tavling-23.html

jag e med =)

Nicole sa...

Jag är med!

MVH Nicole (sanzetth@hotmail.com)

Lunalei ;-) sa...

Åh...så skjønne premiere! Jeg vil gjerne være med! skal linke fra min blogg, så to lodd til meg!!
Klem fra Lunalu

mr22ga sa...

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och tar två lotter! Jag länkar från min blogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/stall-och-kors.html

håller tummarna hårt! Älskar både stället och korset! Ha det bra så länge!
KRAM

Frida sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har! Jag är gärna med och tar två stycken lotter så jag länkar från min blogg.
Kram Frida

Maria Groth sa...

Hej, Vilken fin blogg. Lilla jag får endast en lott då jag inte har någon blogg utan enbart får inspiration och njuter av er andra duktiga bloggare. Mvh Maria

Anonym sa...

Tar gjerne et lodd.
Marit S

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Monika sa...

Hej!

Vilken underbar utlottning!
Vill självklart delta i den :o)

Länkar med bild från min blogg också så klart.

Mycket fint du visar här hos dej!

Må så gott!

Kram

Monika

Anonym sa...

Det var et flott monogram. Har tenkt å prøve meg på noen jeg og, men må få landet neon andre prosjekter før jeg kan starte på en helt nytt. Jeg blir gjerne med på trekningen og linker til den på bloggen min.
Ha en fin dag.
Britt Eva

Anonym sa...

Hej där!
Vilken härlig blogg du har gillar verkligen att surfa runt där.
Oh, precis ett sånt ställ jag har letat efter tänk om jag kunde vinna det!
Ha det så bra och lycka till med bloggandet för det kan du ju1
Meta

Unknown sa...

Vilket fint pris då! Jag hakar på tävlingen direkt och länkar i min blogg såklart (under kategori länkar, utlottningar, tävlingar)Jag håller på och för över min hemsida till Blogger istället men är inte riktigt klar ännu så jag lägger länken på min gamla sida så länge och flyttar över den så snart jag öppnar upp min blogg här.Hoppas det är ok med dig.
Ha det så gott! Stor kram! / Karin

Unknown sa...

Psst. Glömde nämna adressen till min nuvarande hemsida: www.livsluft.zoomin.se. Bloggeradress: livsluft-karin@blogspot.com / Kram

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har! Vill gärna vara med och tävla om det fina stället. Jag är blogglös så jag tar en lott.

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Ja, jeg vil gjerne delta med et lodd for kommentaren... Fin blogg du har!

missy sa...

Åhhh jag är GÄRNA med om tävlar trots att jag aldrig vinner *s* men man ska aldrig ge upp eller hur ;)

Håller tummar & tår att jag vinner =)

Jättefin blogg du har föressten

jessie sa...

Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-smyckestall-en-kryddpase-eller-ett.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Fairy sa...

Jag är gärna med och tävlar, har länge gått och velat ha ett smyckesställ och det här skulle nog till och med pojkvännen godkänna att ha i lägenheten :P
Ha en bra dag!

Blåbär och Mjölk sa...

Hej AnnaMaria!
Jag hittade in till dig via Jenny!
Oj vilket fint pris!!!
Både för ettan och tvåan. :)

Klart jag vill vara med och tävla!
Har alltid önskat mig ett ställ till mina fat.

Jag gillar verkligen din fina blogg!
Jag länkar din tävling. Och använder mig utav din bild här i bloggen, okej!?

Kram / Åsa.

Nina sa...

Oh, jag vill! Så vackert! KAn inte länka, tyvärr men vill gärna ta EN lott iallafall!

Unknown sa...

Hei! Blir gjerne med i trekningen din. :) Ha en fin kveld!

Nostalgia sa...

Klart jeg vil være med :-) Jeg lenker også til din trivelige blogg. Kjempefine premier !

Klem, Nostalgia

Zinkis sa...

Heeeeej!
Jamen oj vad många som har tävlat! Jag kommer alrig att ha någon chans. MEN jag tänker prova! ;=)

Jag länkar naturligtvis!!!
Kram

Unknown sa...

Vill absolut delta i utlottningen. Länkar självklart via min blogg; www.countryliving-vissberga.blogspot.com

Gro sa...

Skulle gjerne vinne en av de flotte premiene - jeg linker også! Så flott det ble med frisen... Og shabloner er jo bare gøy - ikke sant! Klem

LIVS LYST sa...

Hei!

Jeg vil kjempe gjerne være med i din konkurranse! Det er mange med ser jeg, men man får bare prøve lykken! ;O)

Hilsen Liv

Ann-Charlott sa...

Heej! Oh, vad fina vinster.
Det gärna att vara med och tävla.
Har lagt ut länk och bild hos min blogg.
Lycka till tjejer!
Mvh Lotta

Bloggullet sa...

Så fina vinster. Jag vill vara med i tävlingen och länkar från min blogg.
Kram

Anonym sa...

Självklart vill man ju vara med och tävla.
Tänk om man hade turen på sin sida:)
Kramar Monica
monikanen@yahoo.se

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Här var jag inte ensam om att delta, men jag chansar :) Kanske har man tur. Jag länkar också från min blogg.

Kram Josefin

Bitte sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om de fina priserna! Jag länkar från min blogg!

Kram
Beatrice

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Heej!
Klart jag är med! :) Länkar dig också :)

Kram

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

tina sa...

hejsan. vill gärna vara med och tävla. behöver något till mina smycken. har provat flera olika sätt att förvara dem, men inte hittat något riktigt bra. .hoppas på detta..:=)
martina

Britt sa...

Jag vill va med och jag länkar!

Kram britt

Millas hem sa...

Hej!!

Himmel att jag missat detta! Vill absolut vara med och ha en chans på utlottnigen!
Kan inte fatta att jag är så sent ute, hade gärna haft ett sådant tallriksställ-smyckehållare! :)
Nåväl, jag har länkat med bild och en länk bland mina bloggar...håller tummarna hårt!

Kram Camilla

furulunds lantliga sa...

Hej vilken mysig blogg du har och vilka priser!!! Klart man vill vara med och tävla

Ha en riktigt trevlig helg
Kram Ninna

Våglyckan sa...

Uj, så många... Undrar om man har någon chans. Med och slåss vill jag dock vara med två lotter. Länkat från min blogg också(som inte hinns med riktigt just nu).
Hoppas att allt är bra med dig!!
kram från mig
/maria

Lena sa...

Halloj!! Här kommer det en till som vill vara med och tävla...självklart!! Jag har länkat inne hos mig och du är välkommen att hälsa på. Ha det bra!! // Anna ♥

U.M sa...

Hej! Jag vill vara med och länkar från min blog!

Bollan sa...

nemen nemen lottar du ut ett sånt ställ, jag har kollat efter att sånt så länge nu, så jag vill gärna va med och tävla (gärna vinna med ;-) )och jag länkar så gärna

kramizzar

cat sa...

Vill jättegärna vara med i din tävling. Självklart har jag länkat.

lilla lenah sa...

Åååh,va´fint!Dragning den 2:e...just den dagen ska jag göra en-INTE ROLIG- undersökning på sjukhus...skulle verkligen behöva något som piggar upp den dagen!!!ps. gillar din blogg!!!
MVH, Lenah

isabelle sa...

hej! Vilka underbara priser, självklart vill jag vara med på utlottningen!

isabellegranqvist@yahoo.com

Myricas Farmor sa...

Hej
jag vill jätte gärna vinna sådana fina priser.
jag länkar.
Ha en bra dag
Ingvor

Ida sa...

Hejsan igen!
Jag vill ju jättegärna vara med och tävla om så fina priser. Är visst ute i sista minuten.
Länkar också.
Kram kram

Katarina sa...

Vilka fina priser! Vill förstås vara med och tävla och länkar från min blogg.
Kram Katarina

♥ Stines hverdag sa...

Hei!
Kjempe flotte premier du har! Jeg vil gjerne være med på konkurransen din :)

Butik Drängstugan sa...

Hej!

Jag är gärna med i din utlottning.

Cina

VILLA MOA sa...

Så mycket fina saker, jag är jätte gärna med på din utlottning.

Nettan

Anonym sa...

Ojoj här har man knappast någon större chans till vinst men jag provar iallafall så här i "sista minuten"

Kram Pernilla

Anci sa...

Hej !
Fina saker ! Jag vill gärna vara med i tävlingen.

Kram till dig !

Anci