söndag 17 maj 2015

LOVE WARRIORS

 Ett stenkast, eller sisådär fem om jag kastar från
mitt jobb ligger Kring lifestyle i Karlstad.

 Den här printen har jag haft ögonen på länge
och nu när jag fick se den live slog jag till.

 Den kommer från Love Warriors. Gillar kontrasten
mellan spetsen och jord under naglarna.

 Den söta lilla skålen kommer också från Kring,
dom säljer jättefin keramik från Sthål.

 Att jag gillar Love Warriors är inget nytt.

 Kimonon köpte jag förra året, dessa
bryggfoton är tagna på Värmlandsnäs
där sonen bor.

 Den här har jag använt mycket.

Då var snart den här långa fina helgen slut.
Ha det gott och grattis kära grannar på 17 maj.
Kram och hej
AnnaMaria





30 kommentarer:

Meta sa...

det är så kul när man hittar sina butiker man gillar mest och att de finns inom räckhåll.Just nu känns vår stad som tom på bra ställen. det går i vågor.
Tänk snart snart får vi ta fram alla härliga sommarkläder igen och njuta livet
Ha en fin och skön söndag
Kram Meta

Hannis sa...

Dom har så vansinnigt mycket snyggt LW.
Finns mycket jag skulle vilja ha.
Kimonon förstår jag att du njutit av!

Kram Hannis

Chubby Chieque sa...

Snyggaste kvinnan i min bloggvärld.

Många kramar i den här dags.

/C

Finaste mattan sa...

Fint, allting! : )

House and Garden by Bia sa...

Härlig "print"...håller med dej där om kontrasten ;))...och kimonon passar dej perfekt, fin bild där du går på bryggan ;)...äääntligen har det slutat blåsa här hos oss...och jag hoppas verkligen inte blåsten kommer tillbaka på ett tag!!!
Ha det gott min vän!
Kram bia

Sabelhagens Olivlund sa...

Mycket fint du visar! Gillar allt. Och muggen i förra inlägget förstår jag är en favorit. Vem vill inte ha en sådan?:)
I dag är det ynka 9° och snålblåst och mycket utetid för sonens spelar cup.
Ha det gott
Kram Maria

Välkommen Hem! sa...

Vackert, mycket vackert, allt du visar idag!
Här hos dig känner man sig alltid "hemma" och välkommen!
Kram fina!
Judita

Mys och hemtrevnad sa...

Underbar tavla...förstår att du ville ha den! Kramis semlan

It's me sa...

Have a Nice sunday Anna Maria ...love Ria ...x!

lisashus sa...

Jättläcker print och likaså kimonon!
Vilket användbart plagg och så fin du är i den!
Kram
Lisa

Fröken Tindra sa...

Vad fina saker du hittat! Kanske skulle du skaffa en så´n tatuering själv? ;0)
Här håller vi på att blåsa bort idag. Inget kul alls. Men, men...
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, den var riktigt häftig, budskapet och kontrasterna och att fotot är svartvitt - coolt!
Din kimono är jätteläcker! Snygga färger. Som klär dig!
Kramar

Vardag och flärd sa...

Jord under naglarna och spets, det är ju härligt och så ser man ju ut ofta under detta halvåret när man inte hinner byta om för trädgården.
Ha en fin vecka, själv vårdar jag en vidrig influensa!
Kramar Eva

Blommiga Rutan sa...

Fin kimono som passar dig jättebra.
Läckert print också.
Ja, helgen går fort, även långhelgerna!

Kramar Anncathrine

Helena sa...

Mycket snygg bildserie! Gillade färgtonen som gav känslan av oändlighet. Fin ny vecka till dig!

Unknown sa...

Hej AnnaMaria!
Den printen är verkligen läcker, jag har också sneglat på den ett tag.
Skålen och din kimono är ju också fina.
Ha nu ett skönt avslut på helgen, för mig börjar den nu ;)
Kram Ing-Britt

LantlivsAnette sa...

Åhh vilket fint print..och den där kimonon den är jättefin...härliga bilder.
Ha en fin start på veckan
Kraaam Anette

hemma hos lilla mej sa...

Bara så snygg kimono! Printen är ju bara så läcker .Önskar dej en fin start på nya veckan .Kram Rita

HWIT BLOGG sa...

Älskar den planschen, wow! Kimonon ser skön ut...får nog kolla in LW mer!
Ha en härlig vecka!
Kram Titti

LÁrt de Vivre sa...

J-kligt cool print!! Bra val

Kram Kajsa

Unknown sa...

Herlig med slike favorittplagg :)

Kul print- håper den sitter godt på en stund.

Her venter jeg fremdeles på sommervarmen.

Ønsker deg en fin uke

Klemmer Monica

Erikslundsliv sa...

Härliga bryggbilder! Kimonon är fin. Det är också ett av mina favoritplagg som jag har många av. Poncho är ett annat plagg som jag har svårt att INTE köpa när jag hittar en fin. Ha-begäret väcks då! ;-)
Kram, Ann

Hajan sa...

Det är nästan så man trpor man bläddrar i Lantlif,
Jättemysiga bilder, så vackra


tycker Hajan

Photo by Maria sa...

Vilken fin print..
Och så fina foton i vanlig ordning..

Kram Mia

Hajan sa...

Här är jag igen, nej lilla v'n Ernst har inte fått på nöten.
Jag har sett det sista programmet nu på TV4 play.
Ville så gärna se det andra programmet, på en gång. Det är ju som ett gissningsprogram att luska ut
vem som egentligen det är som bor i
dessa fantastiska lägenheter och hus. Nu skall jag gå till sängs,
jag har tvättat fönster i dag förut, det känns både här och där.

kram från Hajan

Frida sa...

Det var en fin plansch, har alltid gillat svart och vitt fotografi och fin brytning med den blommande kvisten i glasflaskan. Ha en fortsatt fin vecka :)
Kramar Frida

Anonym sa...

Verkar var ett trevigt ställe.
Tavlan var verkligen fin, förstår att du föll för den.
Ha det bra!

G:a Affären sa...

Men du kan konsten att hitta det snygga! Och jag tokgillar den printen med, som du skriver, kontrasterna.
Härliga bryggfoton också!

Kramar /Cia

Lyckoslanten sa...

Trodde du hade tatuerat dig! Fin print och vackra bilder som vanligt från dig! Vacker bryggbild!

Draffin Bears sa...

dear Anna Maria,

Loved seeing all your beautiful photos.
Hope you are enjoying the week
hugs
Carolyn